doritis spermatos
Μέλος
- Εγγρ.
- 26 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 9.863
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 66
ναι απο αυτους ειναι αυτοι οι καφροιγιατι οι καφροι θα φοβουνται τους μαλακες
![]()

βλεπουν σταυρωτες και τους γυρνανε τα ματια

ναι απο αυτους ειναι αυτοι οι καφροιγιατι οι καφροι θα φοβουνται τους μαλακες
![]()


γιατι οι καφροι θα φοβουνται τους μαλακες
![]()

ειχε πεσει τρελο γελιο μ'αυτον οταν επαιξαν στο σεφ...Ολος ο κοσμος τον αποθεωνε οταν επαιρνε την μπαλαθυμαμαι τους λοντον ταουερς
ειχαν ενα σεντερ μπροστα στο οποιο ο σοφος ηταν στεγνος απο λιπος
κορυφαια ομαδα,οπου πηγαινε ετρωγε κατοσταρες

Σαν δευτερο άθλημα έχουν το Ραγμπί αλλά το ποδόσφαιρο εκεί είναι θρησκεία για όλους και για όλες, μπορεί να ρωτήσεις μια γιαγιά 80 ετών και να σου πει τις ενδεκάδες της πρεμιερ απ'εξω!
Υπερόπτες είναι γιατί εκτός από το ότι είναι έτσι σαν λαός θεωρούν δικό τους άθλημα το ποδόσφαιρο επειδή αυτοί το ανακάλυψαν!
Το κύπελλο είναι το πιο σημαντικό γιατί είναι η πιο παλιά διοργάνωση στον κόσμο μετά πάει το πρωτάθλημα και ακολουθούν με τεράστια διαφορά σε σημαντικότητα τα ευρωπαϊκά κύπελλα!
Σκέψου ότι όταν πρώτο έγινε μουντιαλ και ευρωπαϊκό πρωτάθλημα δεν συμμετείχαν γιατί δεν καιγόντουσαν και ιδιαίτερα και το σνόμπαραν γιατί δεν τον δημιούργησαν αυτοί!
Τέλος για να αλλάξει οποιοσδήποτε κανόνας στο ποδόσφαιρο πρέπει πρώτα να συμφωνήσει η Αγγλική, η Σκωτσέζικη και η Ιρλανδική ομοσπονδία ποδοσφαίρου!
για πες τι σκατα να περιμενουμε?
υπαρχει περιπτωση πως το βλεπεις να εχουμε αλλαγη σκηνικου η παλι τα αρχιδια μας θα φαμε?
) και οι ψηλοί μας. Ο Μπουρούσης και ο Βούισιτς παίζουν πολύ καλά τελευταία και λογικά περιμένω και αύριο μια αντίστοιχη απόδοση. Θέλω να χρησιμοποιήσει το Σόφο για να γεμίσει φάουλ τον Πέκοβιτς και να μείνουν μόνο με τον Μπατίστ στη ρακέτα. Ακόμα, να χρησιμοποιήσει πάνω στον Διαμαντίδη τον Βασιλόπουλο (που φέτος επιθετικά είναι ανύπαρκτος αλλά αμυντικά σταθερός) και να βγάλουμε γήγορες αντεπιθέσεις όταν θα είναι οι ψηλοί μας εκτός (πχ. με χρησιμοποίση ενός σουτέρ στον άσσο τύπου Greer/Pargo και δίπλα ο Halperin να βρει ρυθμό). Συν, καλό rotation ώστε να μην τους βάζει μέσα κρύους και να περιμένει να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά. Βέβαια, το μεγάλο πρόβλημα είναι η άμυνα. Έχω σιχαθεί τα τελευταία χρόνια να βλέπω τον ΠΑΟ να βαράει ελεύθερα τρίποντα από παντού. Το παιχνίδι τους στην περιφέρεια είναι τέλειο (αλλά αρκετά προβλέψιμο) και η ζώνη που έκανε για ένα ημίχρονο πέρυσι στο Ελληνικό είναι θάνατος. Αν κάνει ζώνη, να μην κάνει τη περσινή 2-1-2 αλλά κάτι σε box-and-1 όπου θα κλείνονται & οι γωνίες με ευέλικτα 4άρια (πχ. με Πρίντεζη & Βασιλόπουλο).τις θυμασαι κουφαλαΚαι σε αυτό το...καταραμένο γήπεδο...μόνο ήττες έχουμε ρε γμτ...![]()
![]()
Λές να σπάσει αύριο το ρόδι???![]()
![]()
![]()
![]()

Και σε αυτό το...καταραμένο γήπεδο...μόνο ήττες έχουμε ρε γμτ...![]()
![]()
Λές να σπάσει αύριο το ρόδι???![]()
![]()
![]()
![]()
τις θυμασαι κουφαλα![]()
![]()
![]()
bodossssss....άσε τα αθλητικά και έλα να με γλείψεις ρε μωρό...bodossssss....που είσαι καυλιάρηηηηηη???![]()
μωρη κουφαλιτσα εχεις τετοιες γνωριμιες με τους υδραυλικους που εχεις καταντησει παραγκα στα σαιτ των υδραυλικων!!! κατι θα ξερεις παραπανωΚαλά...τράβα τώρα...η άλλη φωνάζει:

μωρη κουφαλιτσα εχεις τετοιες γνωριμιες με τους υδραυλικους που εχεις καταντησει παραγκα στα σαιτ των υδραυλικων!!! κατι θα ξερεις παραπανω![]()
![]()

αστα ψωφια υδραυλικεΤο λέει καθαρά η παράθεση...εσύ δεν είσαι ο bodos???Μπήκε και άλλος με το ίδιο nick???![]()
![]()
![]()
![]()
ξερεις εσυ απο τετοια 
αστα ψωφια υδραυλικε![]()
ξερεις εσυ απο τετοια
![]()

πιο πιπινακι;μεχρι και αυτο ξερεις πως ειναι κουφαλα υδραυλικεκουφάλα...το έφαγες το πιπινάκι...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
μονο σου προδιδεδεσαι 
πιο πιπινακι;μεχρι και αυτο ξερεις πως ειναι κουφαλα υδραυλικεμονο σου προδιδεδεσαι
![]()
ολα τα καταλαβαινεις εσυΜάλλον...δεν κατάλαβες...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι ο καλυτερος φιλος των υδραυλικων 
ολα τα καταλαβαινεις εσυεισαι ο καλυτερος φιλος των υδραυλικων
![]()

Κρίμα.
Ωραίο παιχνίδι με υποδειγματική αντίδραση του ΠΑΟ στο τέλος.
Την Κυριακή πρέπει να κερδίσουμε οπωσδήποτε γιατί χωρίς πλεονέκτημα έδρας δε πάμε πουθενά.
[την κυριακη ειναι η τελευταια μας ευκαιρια.και εχω καικαποιες αμφιβολιες για τον Γιαννακη