Επισκέπτης
μα τι μαλακες θεε μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ

μηπως θα επρεπε να συγχωνευθει το παρων θρεντ με αυτο του NBA?![]()
![]()
![]()




και να μην ξαναγοράσει κανείς γαύρος ARMANI.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ωραίος ο τίτλος.......
ΤΟ ΠΟΙΟ ΕΙΠΑΜΕ ???????????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
επίτηδες ρε το δώσαμε το παιχνίδι, για να αγοράζουμε τα κουστουμάκια μας μισοτίμής....
βαρεθήκαμε τα φτηνιάρικα του Γλού...