Νέα

Μπάσκετ: η πρώτη δοκιμή 4 πόντων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα nzg
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 46
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
να κανουν και σουτ 10 ποντων τυποι :confused::confused::confused:
οποιος το βαλει εξω απο το γηπεδο :takethis::takethis::takethis:
 

enduro

Μέγας
Εγγρ.
12 Ιουν 2014
Μηνύματα
15.840
Like
15.944
Πόντοι
3.656
Στο NBA και πιο μακριά είναι το τρίποντο, και πιο ψηλές είναι οι μπασκέτες.

τυπε αμα παιρνεις τα αναβολικα που παιρνουν οι μυστες εκει βαζεις τριποντο και καρφωνεις και στην απεναντι οικοδομη :confused::confused::confused:
 

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.930
Κριτικές
6
Like
3.795
Πόντοι
736
Ασχολήσου με το πόλο τύπε.
Δεν έχεις ιδέα από μπάσκετ.
7,25 - 6,75 είναι οι αποστάσεις.
Τώρα ναι , αλλά απο παλιά που ασχολούμουν λίγο το θυμόμουν στο 6,20 , τελικά ηταν 6,25 απο οτι διαβάζω πιο πάνω. Δηλαδή έπεσα έξω μόνο 5 πόντους.
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Προσωπικα δεν με χαλαει καθολου. Και το τριποντο καποτε "μαλακια" το χαρακτηρισαν, και την τελευταια δεκαετια χωρις αυτο δεν παιρνεις τιτλο ουτε κατα διανοια. Παραπανω ποντοι θα μπαινουν, περισσοτερα comeback θα βλεπουμε, μεγαλυτερες διαφορες θα επιζητουν οι ομαδες που νικανε γιατι το +3/+4 στο τελος δεν θα ειναι αρκετο, θα φτιαξουν θελουν δε θελουν σουτ ακομα και οι αμπαλοι (βλεπε εθνικη ελλαδος).... Δεν καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.

Αμα εχει τα αρχιδια να βαραει τουβλα ο αλλος απτο κεντρο, ας ανταμειφθει αν τα βαζει. Το μπασκετ που δινουμε την μπαλα στον ψηλο κατω απτο καλαθι για να καρφωσει ειναι οτι πιο αστειο εχει υπαρξει στο αθλημα και καλο ειναι να παει στο διαολο καποια στιγμη... ποσους αμπαλους χοντρους με καριερα και χοντρα συμβολαια ειδαμε, που ουτε να τρεξουν μπορουσαν, ουτε να σουταρουν μπορουσαν, μονο να ειναι εκατον πενηντα κιλα μοσχαρια και να καρφωνουν επειδη η φυση τους εδωσε μποι :confused: φοβερο ταλεντο.


ναι τυπε αντρικοτατο, που χαιδευεις τον αντιπαλο και παιρνει φαουλ :confused: και αν τολμησεις να παραπονεθεις παιρνεις και τεχνικη ποινη :confused:

και μπορει το ευρωπαικο ποδοσφαιρο να εχει ψιλοξεφτυλιστει και να εχει γινει κατι αντιστοιχο, αλλα τουλαχιστον υπαρχουν ακομα ποδοσφαιρικες διοργανωσεις (οπως οι λατινοαμερικανικες) που αμα δεν βγει αιμα, φαουλ δεν θα παρεις. Στο μπασκετ δεν υπαρχει κατι τετοιο
Φτιάξε κανά σουφλέ καλύτερα....
Άσε το μπάσκετ στην ησυχία του.

:confused::confused::confused:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ρε μπούστηδες Φιλιππινέζοι...
:confused:
Το 4ποντο θα είχε ένα ενδιαφέρον μόνο πίσω από την σέντρα....

:coffee:
 

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.925
Κριτικές
10
Like
3.173
Πόντοι
5.595
οχι μόνο 4ποντο αλλά πρέπει να υπάρχει και 10ποντο πίσω από την γραμμή του 3ποντου της ομάδας που επιτίθεται. Αυτό θα αλλάξει εντελώς το άθλημα και από αθλημα τεράτων θα γίνει αθλημα μπρατσωμένων κοντοστούπιδων.
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Μην κοροϊδευετε πολυ γιατι και στο ποδοσφαιρο σκεφτονται το 2γκολο:coffee::coffee::confused::confused::confused:
Θα είναι η μέρα που θα σταματήσω να βλέπω μπάλα, εκτός και αν πρόκειται για παλιούς αγώνες σε επανάληψη. Ήδη το 4πιντο είναι αηδία και αν ιοθετηθει θα κόψω το μπάσκετ, πόσο μάλλον 2γκολο στη μπαλα
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
θα χτυπησει κανεις με αυτες τις μαλακιες :2on1:
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.099
Like
33.867
Πόντοι
6.256
Πως κανετε ετσι για εναν ποντο ρε λυσαρες?:coffee::coffee::confused::confused::confused:
 

Reznov

Ανώτερος
Εγγρ.
30 Ιουν 2016
Μηνύματα
20.124
Like
26.376
Πόντοι
6.256
Πως κανετε ετσι για εναν ποντο ρε λυσαρες?:coffee::coffee::confused::confused::confused:
θα βρει την χαρα του και ο αντιπαθητικος ο στεφεν καρι να πεταει τα τουβλα απο το κεντρο και θα εχει και λογο τωρα

γαμησετο δεν το κανουμε :zombie:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom