Μια και έχω 800gb στο Internet,

να σου πω κάτι για να μην ταλαιπωρείσαι. Ο μόνος λόγος για να ανεβάσει κανείς είναι για να κατεβάσει κάποιος άλλος. Έχει σημασία δηλ που θα ποστάρεις τα τραγούδια για να τα δει κόσμος κλπ. Όλοι αυτοί οι web hosts είναι δηλ για sharing παράνομου υλικού, όχι για storage προσωπικών δεδομένων.
Εννοώ δηλ και πιθανόν να μην το ξέρεις, ότι αν δεν τα κατεβάσει κανείς (ή εσύ ο ίδιος

) μέσα σε 2-3 μήνες, θα στα σβήσουν. ;)