Νέα

Μουσική στριπτιζάδικων

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα psilos77gr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

psilos77gr

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
19
Like
4
Πόντοι
0
όσοι πηγαίνουν στα στριπτιζαδικα, σίγουρα θα του αρέσει κάποιο τραγούδι από αυτά που χορέυουν τα κορίτσια.αν γνωρίζετε τίτλο να προχωρήσουμε και αυτό το θεματάκι, άλλωστε εντός θέματολογίας του σαιτ είναι. Να κάνω την αρχή: enigma, τα περισσότερα, sex sells - benefit, enrique iglesias - not in love, μέχρι και marylin manson -sweet dreams, κάποτε στο baby o πειραιώς. βέβαια έχω κάτι χρόνια να πάω εκεί.!!!
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
όσοι πηγαίνουν στα στριπτιζαδικα, σίγουρα θα του αρέσει κάποιο τραγούδι από αυτά που χορέυουν τα κορίτσια.αν γνωρίζετε τίτλο να προχωρήσουμε και αυτό το θεματάκι, άλλωστε εντός θέματολογίας του σαιτ είναι. Να κάνω την αρχή: enigma, τα περισσότερα, sex sells - benefit, enrique iglesias - not in love, μέχρι και marylin manson -sweet dreams, κάποτε στο baby o πειραιώς. βέβαια έχω κάτι χρόνια να πάω εκεί.!!!

Nα σου στείλω κάνα Σιντί από έναν φίλο μου ντιτζέι που δουλεύει σε κωλάδικο να ξεκαβλώσεις;
Ακου τώρα τι θέμα άνοιξε ο τεράστιος......................
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Παρακαλώ ανέβασε συλλογή από Ρώσσικα, που κάνουν contribute τα κορίτσια
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Παρακαλώ ανέβασε συλλογή από Ρώσσικα, που κάνουν contribute τα κορίτσια
Tώρα άμα αρχίσω τα ραπιντσερ κτλ γάμτα με μεγάλα γράμματα....

Οποιος θέλει στο tfile.ru και στo сtepashka βρίσκει ό,τι τραβάει η ψυχή του.... Οι ρώσοι άλλωστε στο γου γου γου είναι χιλιόμετρα μπροστά........

Υ.Γ.
Οι ενδιαφερόμενοι να ψάχνουν σε τόρρεντς συλλογές από Ρούσικο ραδιόφωνο.. Αυτά ακούνε οι στριπτηζούδες που τους κωλοτρίβονται.....

Eνα μικρό παράδειγμα ψάχτε στα τορεντς για
Золотой Граммофон вып.2 (2008) (by K4Tsis)
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Μας αρέσουν και χωρίς κωλοτρίψιμο persona, όπως και πολλά άλλα πράγματα. Spaciba
 
OP
OP
P

psilos77gr

Μέλος
Εγγρ.
4 Δεκ 2005
Μηνύματα
19
Like
4
Πόντοι
0
εδώ ο καθένας ανοίγει για ότι μαλακία του έρχεται  στο κεφάλι, για τη μουσική σε πείραξε ρε persona? απλά έφτιαξα αυτό το θρεντ για να γίνει περίπου το soundtrack των στριπτιζάδικων. και δεν είναι μόνο ρώσικα τραγουδάκια σε στριπτιζαδικα
 

Επισκέπτης
εδώ ο καθένας ανοίγει για ότι μαλακία του έρχεται  στο κεφάλι, για τη μουσική σε πείραξε ρε persona? απλά έφτιαξα αυτό το θρεντ για να γίνει περίπου το soundtrack των στριπτιζάδικων. και δεν είναι μόνο ρώσικα τραγουδάκια σε στριπτιζαδικα

πάντως υπάρχει ένα remix που παίζει στα στριπτιζάδικα τους τελευταίους μήνες, το οποιο ψάχνω εδώ και καιρό να βρω στο emule, παει κάπως ετσι oh like it like it.... i know what you like it  είναι ένα μπιτάτο dance κομμάτι που είναι πολύ τυχερός όποιος εκείνη τη στιγμή χορεύει χορό έστω και απλό.... Αναστατώνονται οι κοπέλες   :rockon:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
εδώ ο καθένας ανοίγει για ότι μαλακία του έρχεται  στο κεφάλι, για τη μουσική σε πείραξε ρε persona? απλά έφτιαξα αυτό το θρεντ για να γίνει περίπου το soundtrack των στριπτιζάδικων. και δεν είναι μόνο ρώσικα τραγουδάκια σε στριπτιζαδικα
οκ... πάσο...
 

Επισκέπτης
[youtube=425,350]1cyyUVVuXjQ[/youtube]

[youtube=425,350]LElYdiajFMQ[/youtube]

[youtube=425,350]TpRqqYaLCWQ[/youtube]

πάντως υπάρχει ένα remix που παίζει στα στριπτιζάδικα τους τελευταίους μήνες, το οποιο ψάχνω εδώ και καιρό να βρω στο emule, παει κάπως ετσι oh like it like it.... i know what you like it  είναι ένα μπιτάτο dance κομμάτι που είναι πολύ τυχερός όποιος εκείνη τη στιγμή χορεύει χορό έστω και απλό.... Αναστατώνονται οι κοπέλες   :rockon:
Geo Da Silva - I'll do you like a truck

[youtube=425,350]CdXDWtDT6j0[/youtube]
 

dj chriss

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2008
Μηνύματα
9
Like
0
Πόντοι
0
πάντως υπάρχει ένα remix που παίζει στα στριπτιζάδικα τους τελευταίους μήνες, το οποιο ψάχνω εδώ και καιρό να βρω στο emule, παει κάπως ετσι oh like it like it.... i know what you like it  είναι ένα μπιτάτο dance κομμάτι που είναι πολύ τυχερός όποιος εκείνη τη στιγμή χορεύει χορό έστω και απλό.... Αναστατώνονται οι κοπέλες   :rockon:

GeoDaSilva - I'll Do You Like A Truck

 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom