talladmirer
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 2.776
- Like
- 21
- Πόντοι
- 16
όσο πιο ψηλές τόσο πιο καλέςσε χαλάνε οι ψηλές;
όσο πιο ψηλές τόσο πιο καλέςσε χαλάνε οι ψηλές;
Πες τα άνθρωπέ μου...όσο πιο ψηλές τόσο πιο καλές


Αδιάφορη.
Διαφωνω φιλε,οχι+αδιαφορη η Γιωτα ! !
Αν+γαυριναειναι μεγαλο αστερι
http://[URL unfurl="true"]www.sport24.gr/incoming/article1911214.ece/BINARY/w460/5715s.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
ματαρες έχει η τυπισα..
Δεν ξερω αν το εχετε παρει πρεφα αλλα στο πρωταθλημα βολλευ εχει πολυ πραμα.... ξεκιναμε με σοφια κοσμα και τζινα λαμπρουση του Ολυμπιακου!!

απλά με φωτεινές εξαιρέσεις σε νάνους, π.χ. αν όλες οι 1,60μ ήταν σαν την Σκάρλετ Γιόχανσον τι χρειλαζονται οι ψηλότερες?Πες τα άνθρωπέ μου...Έχουμε γεμίσει με τις πινέζες που το παίζουν και κάποιες...
![]()

ροκανισμα!

Και η Κοσμα σε εμας θα ερθει πολυ πορνωδης η ομαδα απο του χρονου βλεπω![]()
![]()
www.aek365.com/a-399274/kai-kosma-kai-kabbatha-xtupaei-h-aek.htm]http://www.aek365.com/a-399274/kai-kosma-kai-kabbatha-xtupaei-h-aek.htm[/url]

Αν δε παρουμε πρωταθλημα,τις παμε στο σειρηνακη και τα κονομαμε![]()


εφαγε την πιτα του βεβαια
αλλα γελαγε η χανταβα κι άλλη μια που ηταν μαζι της,συμπαθητικες ηταντις ειχα δει στο αεροδρομιο το 12 στον εβρο που ημουν φαντάρος
θυμαμαι τη χανταβα και την ξανθια με τα μπλε ματια,η οποια είναι ΤΟ θεομουνο
κι η χανταβα καλη και με κοιταζε κιολας
μια σειρα μου ,ψιλοκαραγκιοζης,πηγε και της την επεσε επειδή του λεγα ότι κολωνειεφαγε την πιτα του βεβαια
αλλα γελαγε η χανταβα κι άλλη μια που ηταν μαζι της,συμπαθητικες ηταν
κι η χανταβα καλη και με κοιταζε κιολας![]()
