messy
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Αυγ 2012
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 34
- Πόντοι
- 6
Προς chris ή όποιον άλλο πήγε πρόσφατα στις Mousses και ξέρει να μου πει.
Πέτυχες μήπως μια Ρουμάνα κοκκινομάλλα?
Συστήνεται σαν Αμαλία...
Πριν 2-3 βδομάδες που είχα περάσει εκεί ήταν.
Προς chris ή όποιον άλλο πήγε πρόσφατα στις Mousses και ξέρει να μου πει.
Πέτυχες μήπως μια Ρουμάνα κοκκινομάλλα?
Συστήνεται σαν Αμαλία...
Μάγκες την Σαντρα που παλιότερα δούλευε εκεί , μήπως ξέρουμε που ειναι τώρα ? μελαχρινη δούλευε και στο princess για χρόνια αν θυμάμαι καλα ...
Παιδες το μαγαζί άνοιξε χθές, πέρασα απ έξω με το αμάξι χθες το βραδυ επειδή μένω δίπλα και είπα να το γράψω ! θα ακολουθησει επισκεψη σήμερα!!!![]()
Πήγα κι εγώ χτες.Καλά ήταν,αλλά δεν τρελάθηκα.



Δεν θυμάμαι καθόλου ονόματα από κει.
Κλασσικά η Ολγάρα,τι ποια ολγάρα,μία είναι.Κι από κει και πέρα το χάος.
Κατερίνα,ρουμάνα με
Δύο κοντούλες που μοιάζουν μεταξύ τους,πάλι με
Τις υπόλοιπες τις έχει γράψει το παλικάρι πιο πάνω,αλλά δε θυμάμαι καθόλου ποια είναι ποια,σόρρυ.![]()
Δεν θυμάμαι καθόλου ονόματα από κει.
Κλασσικά η Ολγάρα,τι ποια ολγάρα,μία είναι.Κι από κει και πέρα το χάος.
Κατερίνα,ρουμάνα με
Δύο κοντούλες που μοιάζουν μεταξύ τους,πάλι με
Τις υπόλοιπες τις έχει γράψει το παλικάρι πιο πάνω,αλλά δε θυμάμαι καθόλου ποια είναι ποια,σόρρυ.![]()