Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Καλά υπάρχουν μαλακές που θα πληρώσουν για να δούμε αυτά τα "σκουπίδια"?
Ξυπνήστε ρεεεεε, αφέντρα είναι η γυναίκα της "διπλανής πόρτας", Αφέντρα είναι η δικιά σας σχέση που σας τρέχει από το πρωί μέχρι το βράδυ.
Σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια.Θελω να συγχαρω την Αλεξανδρα για τις προσπαθειες της στον BDSM/fetish/femdom χωρο, αλλα επισης θα ηθελα να επισημανω και τα εξης: Απο το 2010 ηδη, η Domina Lola ηταν προσκεκλημένη κατ'επαναληψη σε μεγαλα fetish events του εξωτερικου (Wasteland-Unleashed), οπως και εγω προσωπικά (Dominatrix Party - Unleashed) στην Ολλανδια, οπου μαλιστα ειχα το σπανιο προνομιο να προσκληθω στο dungeon της Mistress Madieanne, ενος απο τους ζωντανους θρυλους της παγκοσμιας BDSM κοινοτητας. Μετα απο αυτες τις επισημανσεις, θελω να ευχηθω καθε επιτυχια στην Αλεξανδρα!
Χίλια μπράβο και από εμενα ,αποδεικνύεις ότι είσαι σοβαρό,υπεύθυνο και πραγματικά κυρίαρχο άτομο.Λογω του οτι σε καθημερινη βαση δεχομαι πολλες κλησεις με το ερωτημα εαν εχω ξαναξεκινησει τα sessions θελω να σας ενημερωσω οτι συνεχιζω να απεχω απο τις συναντησεις και το Underground θα παραμεινει και αυτο κλειστο μεχρι ???
Οι εξελιξεις εν καιρω θα δωσουν απαντηση στα ερωτηματικα Μου.
Στο προγραμμα Μου ειναι ενα ταξιδι στη πανεμορφη Θεσσαλονικη καθως και στα μαγευτικα Χανια.Αφέντρα όταν ξεκινήσετε ελάτε και Σαλόνικα,χρόνια έχουμε να σας δούμε.
Θα το ξαναγραψω για δευτερη φορα μηπως και το καταλαβεις.
Στο website Μου () αναφερεται ξεκαθαρα και ξεχωριστα στη καθε μια (Κυριαρχη) οτι δεν προσφερεται παθητικο sex.
Εαν εννοεις για switch η sub αλλο θεμα.
Για οποιαδηποτε πληροφορια θελεις παρε τηλ.Αν διαλέξω switch με την slave Erato,πόσο διαρκεί η συνεδρία, πόσο στοιχίζει και τι προσφέρει η slave???
Περιμενουμε να το δουμε από κοντά ...Μια πρωτη εικονα απο το Omega Compound.
Ρε καλώς τα, τα ζουμπουρλούδικα πορνίδια που σκάσαν μύτη μετά τον εγκλεισμό. Ουστ ελεεινίδες ^ 5 . Πολλή αξία σας δίνουν οι υποτακτικοί και έχετε καβαλήσει ένα καλάμι πέντε μέτρα. Κανέναν πούτσο να καβαλάγατε θα ήταν καλύτερα.
Τη καλησπερα μου στον ''διορθωτη'' ,καιρο ειχες να φανεις.Ρουμάνα ειναι αυτή φίλε....