LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
όχι εμείς στην γ' λυκείου ήμασταν σαν αδέρφια εκτός από τους λίγους που γαμιόντουσαν αλλά ήταν εξαιρέσεις ;)
Ετσι λεγαν σε σενα ρε κακομοίρη. "Σε βλεπω σαν αδερφό, σα φίλο" κτλ Με τους μαγκες απο αλλα σχολεια καναν παρτούζες

Ωσπού βρήκα ένα μαλάκα σαν και σένα και του το φόρτωσα.
