Βγάλτην για καφέ να μάθεις,γίνε και εσύ ένας μπιλυς μπορείς.![]()
Βγάλτην για καφέ να μάθεις,γίνε και εσύ ένας μπιλυς μπορείς.![]()
Κάνω γκάλοπ για το Πειραιώς 193.για που,ρε?
Κάνω γκάλοπ για το Πειραιώς 193.![]()
Δεν σου πέφτει λίγο χοντρή.
Δεν σου πέφτει λίγο χοντρή.![]()
Ο Βάτραχος. ;)Για μένα,ναι είναι χοντρή....
"Πάνε" να γαμήσεις πορνοστάρ,μαν....![]()
"Πάνε" να γαμήσεις πορνοστάρ,μαν....καλοοοοο
καλοοοοο

Ο Βάτραχος. ;)
"Πάνε" να γαμήσεις πορνοστάρ,μαν....![]()
δωσε μου 50 ευρω να παω τυπεΟ Βάτραχος. ;)
"Πάνε" να γαμήσεις πορνοστάρ,μαν....![]()
Απολυτε αστα σαπια.....δωσε μου 50 ευρω να παω τυπε
γιατι την εκανε ο μηδας μανΟ ΤΑΚΜΑΝ ρε παιδιά γιατί δεν ήταν στην ψηφοφορία;![]()

γιατι την εκανε ο μηδας μαν![]()
τα εκανες σκατα με το διαγωνισμο φετοςπες το με λόγια ;)
καταφερες να καταστρεψεις το μονο αξιοπρεπη θεσμο που ειχε απομεινει στο σαϊτ φιλε α ετσι εέτσι μπράβο ;) ;)
τα εκανες σκατα με το διαωνισμο φετοςκαταφερες να καταστρεψεις το μονο αξιοπρεπη θεσμο που ειχε απομεινει στο σαϊτ φιλα
![]()