Μονο εγω βρισκω πως η χρηση του "μπουχαχαχα" ειναι ακρως γελοια και παιδιαστικη;Μπουάχαχαχαχαχαχα, ΚΑΛΟΟΟ, αν και ο Δημητράκης είναι κλασική και
σεβάσμια μορφή, ήταν πολύ πετυχημένο, άκου ο Ζήκος της Ρωσσίας !!!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).

