σου ειπακαι τις άλλες που είδα τίγκα είναι πολυβιταμίνες![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
σου ειπακαι τις άλλες που είδα τίγκα είναι πολυβιταμίνες![]()
ρε γιατί λέτε μαλακίες για τραυματισμούς αφού είναι τέρμα μαλακίες δέχομαι ότι μπορεί να καταντήσει διακοσμητικός αλλά τι τραυματισμούς και μαλακίες![]()
Εδω ατομα που εχουν καποια σχεση τραυματιζονται, εσυ το αναπηρο θα γλυτωσεις;
Δοκίμασε και θα δείς την γλύκα, αγύμναστο κουφάρι![]()

Δοκίμασε και θα δείς την γλύκα, αγύμναστο κουφάρι![]()
ανάφερε ενδεικτικούς τραυματισμούς, μόνο στους καρπούς μπορείς να πάθεις ζημιά όπως το σκέφτομαι αλλά θα πρέπει να κοπανάς σαν να μην υπάρχει αύριο ;)
και υπάρχουν τύποι στο youtube που δείχνουν πώς να χτυπάς σάκο αν είσαι αρχάριος δεν είναι και πυρηνική φυσική γαμώ τον μάριο τον πούστη ;)
Μεσα στο ντατσουν ακουγες davis;Ελα μαν , οι δικοι σου

ανάφερε ενδεικτικούς τραυματισμούς, μόνο στους καρπούς μπορείς να πάθεις ζημιά όπως το σκέφτομαι αλλά θα πρέπει να κοπανάς σαν να μην υπάρχει αύριο ;)
και υπάρχουν τύποι στο youtube που δείχνουν πώς να χτυπάς σάκο αν είσαι αρχάριος δεν είναι και πυρηνική φυσική γαμώ τον μάριο τον πούστη ;)
Μεσα στο ντατσουν ακουγες davis;
Σε ενεπνεε καθως πουλαγες πατατες;![]()
Μεσα στο ντατσουν ακουγες davis;
Σε ενεπνεε καθως πουλαγες πατατες;![]()
ειμαιπολύ σίγουρος δείχνεις![]()
Ρε δεν γαμιεσαι; Παρε τον σακο και ξεκινα τις μαλακιες σου.ανάφερε ενδεικτικούς τραυματισμούς, μόνο στους καρπούς μπορείς να πάθεις ζημιά όπως το σκέφτομαι αλλά θα πρέπει να κοπανάς σαν να μην υπάρχει αύριο ;)
και υπάρχουν τύποι στο youtube που δείχνουν πώς να χτυπάς σάκο αν είσαι αρχάριος δεν είναι και πυρηνική φυσική γαμώ τον μάριο τον πούστη ;)

εδω εισαι εσυ Κοσμα ..

Ρε δεν γαμιεσαι; Παρε τον σακο και ξεκινα τις μαλακιες σου.
Ενηλικος εισαι και δεν ενδιαφερομαι για την σωματικη σου υγεια. Να δω μονο πως θα βαζεις σφραγιδες μετα με τα χερια στο γυψο.![]()
εχεις δικιο μαν![]()
![]()
μαλακία τοστιέρα έχει πάντως τα καλύτερα τοστ ψήνονται σε αυτές που έχουν μόνο 2 θέσεις, αυτές οι μεγάλες είναι για πέταμα ;)