Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εγω δεν παιζω με απαξίωσες πριν :'(φτιαχτε ρε την λιστα.. αντε..
μετρηστε τους 16,μην τα κανω ολα μονος μου,θελω εθελοντες...
![]()
οχι ρε σε παω σενα φουλ..εγω δεν παιζω με απαξίωσες πριν :'(

τελικα ποτε θα βαλετε διπλα την ψηφοφοριαοχι ρε σε παω σενα φουλ..
απλα εχω να απαξιωσω αλλους![]()



νομιζω είναι δικαιο. Δεν μπορούμε να περασουμε στην φαση των 16 τσεκουρεμενοιβρειτε τους 8 υπολοιπους παιδια...
και ισως με παρακληση των μελων που γραφουν εδω να παιχτει κανενα μπαραζ απο τα μελη που ξεχασα...
;)

ε καντε καποιες προτασεις ..νομιζω είναι δικαιο. Δεν μπορούμε να περασουμε στην φαση των 16 τσεκουρεμενοι![]()
αχαχουχαε καντε καποιες προτασεις ..
εαν θελετε ας παρει και καποιος μοντ μετα τους 16 στο χερι του την ψηφοφορια..
κουραστικα ηδη
εχω και αλλα πραγματα να κανωκαι επεισης εχω δεχθει μεγαλη κριτικη και εμενα αυτο δεν μαρεσει..
εγω θελω μονο επαινους
![]()
ωραια,μεχρι στιγμης ακουω για χριστιδη, και τακμαν,αλλος...
τυπε το συστημα εχει ως εξης, νικητης διπλα,νικητης εδω, σουπερ τελικος για τον υπερμαλακα του ιντερνετ..αχαχουχα
τοτε βαλε Ippotis69 για μαλακια με κωλοδαχτυλοτυπε το συστημα εχει ως εξης, νικητης διπλα,νικητης εδω, σουπερ τελικος για τον υπερμαλακα του ιντερνετ..
εαν βγει καποιος 2 φορες?τα παιρνει ολα και φευγει
![]()
τυπε το συστημα εχει ως εξης, νικητης διπλα,νικητης εδω, σουπερ τελικος για τον υπερμαλακα του ιντερνετ..
εαν βγει καποιος 2 φορες?τα παιρνει ολα και φευγει
![]()

τυπε το συστημα εχει ως εξης, νικητης διπλα,νικητης εδω, σουπερ τελικος για τον υπερμαλακα του ιντερνετ..
εαν βγει καποιος 2 φορες?τα παιρνει ολα και φευγει
![]()
γαμησε τονγαμησου με το διπλα λεμε. δε θελουμε παντρειες με διπλα. βλαμενε.

μην τον τραμπουκιζεις ρε τυπε γιατι ειναι ευαισθητο παιδι και θα εχουμε καταθεσεις ψυχης παλιγαμησου με το διπλα λεμε. δε θελουμε παντρειες με διπλα. βλαμενε.
μην τον τραμπουκιζεις ρε τυπε γιατι ειναι ευαισθητο παιδι και θα εχουμε καταθεσεις ψυχης παλι![]()

δεν χαμπαριαζω εγω τυπε ποια απο αυτα..μην τον τραμπουκιζεις ρε τυπε γιατι ειναι ευαισθητο παιδι και θα εχουμε καταθεσεις ψυχης παλι![]()
γαμησου με το διπλα λεμε. δε θελουμε παντρειες με διπλα. βλαμενε.


ετσι τυπε να δειχνεις σθένοςδεν χαμπαριαζω εγω τυπε ποια απο αυτα..
