Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2013

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 280K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

ΤΕΛΙΚΟΣ..ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΤΟ 2013

  • BOLTERMORT

    Ψήφοι: 171 30,8%
  • PORNOPAPOS

    Ψήφοι: 384 69,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    555
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

dimmits

Τιμημένος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2008
Μηνύματα
29.797
Κριτικές
183
Like
3.381
Πόντοι
10.135
ρε ηλιθιε ποσες φορες θα το πω, παιχτουρας,αχαχουχας,και οσοι αναφερατε ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΔΙΠΛΑ για γιουροπα λικγ, και ο νικητης διπλα, με τον νικητη εδω θα παιξουν ειδικο τελικο για να βγαλουμε τον υπερμαλακα του ιντερνετ?

:2on1:

τελευταια φορα, δεν ξαναδιαβαζω οτι εχω ξεχασει,. :2on1:
ρε σταμ, δεν καταλαβαινω το μπλεξιμο με τους διπλα...καθε ψηφοφορια θα πρεπει να στεκεται αυτονομη...τι μας νοιαζει εμας για διπλα κ παρομοιως τι τους νοιαζει εκεινους για εδω...καθε ψηφοφορια χωριστη κ ανεξαρτητη.
 

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.808
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
καποιοι γουσταρουν και γιδια, τυπε  :zfuck: :zfuck: :zfuck:

sheep-pearlwool.jpg
 
OP
OP
stam_90

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046
καλα ο παιχτουρας, ο αχαχουχας γραφει διπλα;;;;
τυπε αλλη φορα πρεπει να την βαλει αλλος, δεν αντεχω εγω τοση κριτικη μαν,  :zfuck:

επεισης εαν δεις ο καθενας εχει διαφορετικη αποψη οποτε δεν βγαζεις καθολου ακρη, ο ενας λεει αχαχουχας,ο αλλος λεει δεν γραφει ποια ο αχαχουχας και δεν πρεπει να μπει..

εκανα πρωταση για τακμαν,μου λενε ο τακμαν δεν ειναι μαλακας...

τωρα τρεχα γυρευε.. τελοσπαντων θα παιξουν γιουροπα λικγ.. τελος... να εχει και εκει καποια φαβορι τυπε...

:zfuck: ΟΛΟΙ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ,ΟΛΟΙ ΘΑ ΛΑΒΕΤΕ ΨΗΦΟΟ... ουδεις με παραπονο.. ;)

τσαο φευγω τωρα και καποιος να μου βγαλει την λιστα μεχρι το βραδυ απο τον 1 μεχρι τον 16 γιατι βαριεμαι.. :2on1:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
ρε ηλιθιε ποσες φορες θα το πω, παιχτουρας,αχαχουχας,και οσοι αναφερατε ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΔΙΠΛΑ για γιουροπα λικγ, και ο νικητης διπλα, με τον νικητη εδω θα παιξουν ειδικο τελικο για να βγαλουμε τον υπερμαλακα του ιντερνετ?

:2on1:

τελευταια φορα, δεν ξαναδιαβαζω οτι εχω ξεχασει,. :2on1:
Τι διπλα ρε ζωον,εδω αν ειμαστε 30 ατομα,εκει ειναι 5-10.
Και εκει δεν νομιζω να υπαρχουν οι χριστιδιδες και οι βλακαρχοι.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Τι διπλα ρε ζωον,εδω αν ειμαστε 30 ατομα,εκει ειναι 5-10.
Και εκει δεν νομιζω να υπαρχουν οι χριστιδιδες και οι βλακαρχοι.

ντε και καλα να μας μπλεκει με τους διπλα. ο ηλιθιος ο βλαμενος. το κατουραμε το διπλα δεν υπαρχει διπλα
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
ντε και καλα να μας μπλεκει με τους διπλα. ο ηλιθιος ο βλαμενος. το κατουραμε το διπλα δεν υπαρχει διπλα
καπως πρεπει να δικαιολογησει οτι ξαναγυρισε εδω στους διπλα τυπε :grin:
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom