apolyto_arseniko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2008
- Μηνύματα
- 77.467
- Like
- 220
- Πόντοι
- 866
να την φλιταρει τυπεκαποιοι που δεν τον χωνευουν ελεγαν οτι γεμισε μελιγκρα η σουφρα του
![]()
να την φλιταρει τυπεκαποιοι που δεν τον χωνευουν ελεγαν οτι γεμισε μελιγκρα η σουφρα του
![]()
ας βαζει απο δω και περα καα τετοιο,που ειναι και ευκαμπτονα την φλιταρει τυπε
![]()
ας βαζει απο δω και περα καα τετοιο,που ειναι και ευκαμπτο http://[URL unfurl="true"]www.road-safety.gr/images/products/00-image_galleries/cones_04-04/04-04-b.jpg[/img[/URL]]
[/quote]τυπε και ο κωνος συμβολιζει την εργατια :headbang3:
το σφυρι σιγουρα τυπεκαι το σφυροδρεπανο την εργατια συμβολιζει λες να προσπαθησει να τα χωσει και αυτα στην σουφρα του;![]()
το σφυρι σιγουρα τυπε
και το δρεπανι απτην αναποδη![]()

το σφυρι σιγουρα τυπε
και το δρεπανι απτην αναποδη![]()
υπαρχει χρονοδιαγραμμα τυπερε σταμουλη προχωρα στην φαση των 16 αφου δεν ψηφιζει κανενας,οσοι ηταν να ψηφισουν ψηφισαν :S

ντανος τυπε

εδω εχει ξεχασει τοσα δυνατα ονοματα,αλλους τους εχει βαλει δυο φορες,αλλους ειχε ξεχασει να τους βαλει ενω ειχε αρχισει η ψηφοφορια,αλλους τους εχει γραψει λαθος...κοτοσταμουλης τι περιμενειςυπαρχει χρονοδιαγραμμα τυπε
δεν ειναι παιξε γελασε η ψηφοφορια![]()

δεν ψηφιζει κανεις, διοτι εχει κλειδωσει απο χθες...ρε σταμουλη προχωρα στην φαση των 16 αφου δεν ψηφιζει κανενας,οσοι ηταν να ψηφισουν ψηφισαν :S
στο θρεντ του μεγαλειοτατου?δεν ψηφιζει κανεις, διοτι εχει κλειδωσει απο χθες...
μπηκαν κατι δικοι μου ;) να ψηφισουν και δεν μπορεσαν :-
κανα σιγουρακι για σημερα εχουμε? ανεβασες τιποτα στο θρεντ![]()
οφ κορςστο θρεντ του μεγαλειοτατου?![]()
που χαθηκε ο μπολντης
που χαθηκε ο μπολντης
http://[URL unfurl="true"]www.star.gr/publishingimages/2013/09/240913165743_3770.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: