st@rdust
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 15.777
- Like
- 1.498
- Πόντοι
- 366
παλι καλα που κολλησες στην ηλικια και οχι στο οτι εισαι πουστης![]()
Εσύ έχεις την εμμονή να το λες αυτόπαλι καλα που κολλησες στην ηλικια και οχι στο οτι εισαι πουστης![]()
A ρε παππουδες.λεει ο 35χρονος τον 30χρονο πιτσιρικο ενταξει![]()

τα προκριματικά για τους 16 πότε τελειώνουν ?![]()
γκρουπ δυναμικοτητας παντα.......για να πουλησουμε δικαιωματα ολη την σεζονθα μπουν σε γκρουπ δυναμικότητας των τεσσάρων ή όλοι μαζί μπούγιο?
νομιζω το πιο δικαιο ολοι μαζιθα μπουν σε γκρουπ δυναμικότητας των τεσσάρων ή όλοι μαζί μπούγιο?
οχι ακομα, ειναι κατι κλωνοι που ξερω και δεν εχουν ψοφησει ακομα![]()

ειπε το pakistan loverτελικά ρε κουφάλες μόνο εγώ δεν έχω κλώνους εδώ μέσα...
εκτός από το cosmogirl![]()
τελικά ρε κουφάλες μόνο εγώ δεν έχω κλώνους εδώ μέσα...
εκτός από το cosmogirl![]()
γκρουπ δυναμικοτητας παντα.......για να πουλησουμε δικαιωματα ολη την σεζον
ειπε το pakistan lover![]()
Κανονικα επρεπε να φας μπαν. ;)αυτό δεν μετράει για κλώνος γιατί δηλώθηκε επίσημα ως παρκαρισμένο νικ![]()
eστειλα αιτημα στον gl ;)Κανονικα επρεπε να φας μπαν. ;)
γκρουπ δυναμικοτητας παντα.......για να πουλησουμε δικαιωματα ολη την σεζον
που το χεις παρκαρει;αυτό δεν μετράει για κλώνος γιατί δηλώθηκε επίσημα ως παρκαρισμένο νικ![]()
νομιζω το πιο δικαιο ολοι μαζι
δεν βαζεις μπαρτσελονα με φλαμουρταρι μαζι ;)