Slavyanka Delicatessen
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Μαΐ 2013
- Μηνύματα
- 10.008
- Κριτικές
- 1
- Like
- 18
- Πόντοι
- 166
δεν καταλαβες τι ειπε ε?
δεν καταλαβες τι ειπε ε?
Σταματακη αν η εμφάνιση σου ήταν για μουναρα γκόμενά θα την ειχες ήδη, δε θα σου έφταιγε ούτε ο καλος που έχεις στον εγκέφαλο ούτε η φτωχομπακουριαση σου, και εννοείται ότι δεν πρόκειται να σε σώσει ο ...Ασκητηςδεν εχω τιποτα να ζηλεψω μαν..
εξαλου τα προσοντα για να ριξω μουναρες γκομενες τα εχω.. στα εμφανισιακα μιλαω..
τωρα ψυχολογια κλπ,θελει λιγο ασκητη![]()
σε ολη τη διαρκεια του διαγωνισμου, νοιωθοντας μεγαλη αυτοπεποιθηση για τη φορμα του, επαιξε οπως επρεπε σε καθε παιχνιδι, κοουτσαρισε αποτελεσματικα την ομαδα και ετρεχε μονο οταν επρεπε, οσο επρεπε, κρατωντας τις δυναμεις του για τον μεγαλο τελικο οπου τα δινει ολα απο την αρχη. Να θυμισω το εκπληκτικο παιξιμο με τον χασοδικη οπου αφου εδωσε φρουδες ελπιδες στον απειρο μαλακα, τον αναγκασε να αυθαδιασει και να πανηγυριζει στα μισα του ματς, κατι που τον εκανε να εξαντλησει γρηγορα τις δυναμεις του και να μην μπορεσει να ακολουθησει τον καλπασμο του ΠΠου στα τελευταια μετρα της κουρσας που φανηκε τελικα σαν περιπατος για τον τεραστιο παικτη που λεγεται ΠΠος
Τα νεουδια θα επρεπε αντι να ζοχαδιαζουν με τον παικταρα της μαλακιας που λεγεται ΠΠος, να μελετησουν προσεκτικα την τακτικη και την στρατηγικη που ακολουθει σε καθε αγωνα και να παραδειγματιστουν απο την εκπληκτικη του αποδοση!! Εαν υπηρχε σοβαρο συστημα παιδειας στην Ελλαδα, θα επρεπε στα πανεπιστημια να διδασκεται ο τροπος διαχειρισης της υπεργαλαξιακης μαλακιας του ΠαΠια και η στοχευμενη αποδοση με 100% επιτυχια σε καθε κρισιμη μαχη
Δειτε να μαθαινετε νεουδια, πιρφοροι και λοιποι κοτοτραβελοφιλοι... επικ ανάλυσηφετος ο ΠΠος απεδειξε τη στοφα του νικητησε ολη τη διαρκεια του διαγωνισμου, νοιωθοντας μεγαλη αυτοπεποιθηση για τη φορμα του, επαιξε οπως επρεπε σε καθε παιχνιδι, κοουτσαρισε αποτελεσματικα την ομαδα και ετρεχε μονο οταν επρεπε, οσο επρεπε, κρατωντας τις δυναμεις του για τον μεγαλο τελικο οπου τα δινει ολα απο την αρχη. Να θυμισω το εκπληκτικο παιξιμο με τον χασοδικη οπου αφου εδωσε φρουδες ελπιδες στον απειρο μαλακα, τον αναγκασε να αυθαδιασει και να πανηγυριζει στα μισα του ματς, κατι που τον εκανε να εξαντλησει γρηγορα τις δυναμεις του και να μην μπορεσει να ακολουθησει τον καλπασμο του ΠΠου στα τελευταια μετρα της κουρσας που φανηκε τελικα σαν περιπατος για τον τεραστιο παικτη που λεγεται ΠΠος
Τα νεουδια θα επρεπε αντι να ζοχαδιαζουν με τον παικταρα της μαλακιας που λεγεται ΠΠος, να μελετησουν προσεκτικα την τακτικη και την στρατηγικη που ακολουθει σε καθε αγωνα και να παραδειγματιστουν απο την εκπληκτικη του αποδοση!! Εαν υπηρχε σοβαρο συστημα παιδειας στην Ελλαδα, θα επρεπε στα πανεπιστημια να διδασκεται ο τροπος διαχειρισης της υπεργαλαξιακης μαλακιας του ΠαΠια και η στοχευμενη αποδοση με 100% επιτυχια σε καθε κρισιμη μαχη
Δειτε να μαθαινετε νεουδια, πιρφοροι και λοιποι κοτοτραβελοφιλοι...
![]()

πως αποδεικνεις εσυ καθε μερα την στοφα της λουγγρας πιπωνοντας πακια στην πλατεια κουμουνδουρου ,ενα τετοια πραμα.....φετος ο ΠΠος απεδειξε τη στοφα του νικητη


mas kerdisan ta fasistakia.καλπαζει προς την νικη
![]()