Νέα

Μίστερ μαλάκας bourdela.com 2013

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα stam_90
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 9K
  • Εμφανίσεις 282K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 12 άτομα (0 μέλη και 12 επισκέπτες)

ΤΕΛΙΚΟΣ..ΨΗΦΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΑΛΑΚΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΤΟ 2013

  • BOLTERMORT

    Ψήφοι: 171 30,8%
  • PORNOPAPOS

    Ψήφοι: 384 69,2%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    555
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376

PORNOPAPOS - 130 (50.2%)
ALEX_71 - 129 (49.8%)
 
OP
OP
stam_90

stam_90

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Οκτ 2009
Μηνύματα
36.091
Κριτικές
158
Like
459
Πόντοι
2.046

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.808
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
εγώ άδειασα πάντως κάντε ό,τι μπορείτε οι υπόλοιποι :coffee:

δεν το περίμενα από σένα να χεις κλώνους... :o
τώρα το μόνο που μου μένει για να χάσω πάσα ιδέα είναι να μάθω ότι έχει και ο gl κλώνους  :S
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
δεν το περίμενα από σένα να χεις κλώνους... :o
τώρα το μόνο που μου μένει για να χάσω πάσα ιδέα είναι να μάθω ότι έχει και ο gl κλώνους  :S

Gender-reactions-grin.gif
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
καντο..


ετσι και αλλιως αυτη εδω η ψηφοφορια ληγει αυριο στης 12 το μεσημερακι οπως ειχα πει..

πρεπει να κλησει 2ημερο..

αφου μπηκε εχτες στης 12 το μεσημερι  :2on1:
ο μικρος τελικος θα ειναι κουτσουρεμενος τυπε? :think:
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.106
Like
5.812
Πόντοι
1.206
Μόνο εγώ πιστεύω πως οι από εδώ και πέρα ψήφοι θα προέρχονται κατά τα 2/3 απο κλώνους και μαλιστα "φρέσκους", σημερινούς ενδεχομένως, ή είναι διαδεδομένη άποψη;

Ξέφτισε ο θεσμός! Σαν το πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, όπως το έκανε ο Ολυμπιακός! :cheesy:
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Δεν ξερει τι λεει.
Παει να σου φαει την πρωτια με το να καλοπιανει τους γαυρους οτι θα περασουν την Μαντσεστερ.
Μπες και εσυ στο θρεντ τους και λεγε τους οτι θα παρουν το Τσου Λου.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
καντο..


ετσι και αλλιως αυτη εδω η ψηφοφορια ληγει αυριο στης 12 το μεσημερακι οπως ειχα πει..

πρεπει να κλησει 2ημερο..

αφου μπηκε εχτες στης 12 το μεσημερι  :2on1:
Δηλαδη οι ψηφοφοριες που με αφορούν, δεν μπορούν μια φορα να τελειωσουν στην κανονικη ωρα?
Πρεπει ειτε να κλεινουν πεντε ωρες πριν, ειτε 12 ωρες μετα?
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom