εχουμε συμπληρωσει 48 ωρες προημιτελικων...
σιγουρα στα ημιτελικα, ειναι βολτερμορτ,πορνοπαπια,και λακης 33...
εχουμε αλλες 24 ωρες για να δουμε ποιος θα καλυψει την 4η θεση, ασιαφαν, πορνομεταναστης η εκτορ λοπεζ που μεχρι στιγμης ειναι μπροστα με 4-5 ποντους απου τους αλλους 2 και ειναι το φαβορι.. αλλα δεν ξερεις τι ανατροπες μπορει να εχουμε σε 24 ωρες.. μπορει να παμε σε μπαραζ σε περιπτωση ισοβαθμιας 2 η 3ων για την 4ηθεση εχουνε μπαραζ.. γιαυτο και οι κανωνικοι προημιτελικοι ληγουν αυριο τα μεσανυχτα
