stam_90
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 36.091
- Κριτικές
- 158
- Like
- 459
- Πόντοι
- 2.046
δεν θα γινει κατι τετοιο με εχει ενημερωσει η νασα προσωπικα..αυτο ειναι τρομερο! θα κλαψω :'( αν δεν ηξερα οτι 21 θα καταστραφει ο κοσμος θα με επιανε απελπισια
δεν θα γινει κατι τετοιο με εχει ενημερωσει η νασα προσωπικα..αυτο ειναι τρομερο! θα κλαψω :'( αν δεν ηξερα οτι 21 θα καταστραφει ο κοσμος θα με επιανε απελπισια
καντο οπως στο τσου λου, πρωτος με τελευταιο, δευτερος με προτελευταιο κ.ο.κ. ;) να κρατησεις ζωντανο το ενδιαφερον μεχρι τον τελικο ;)ενα συστημα που το εβγαλα μονος μου... τελικα δεν ξερω.. δεν εχω ιδεα πως θα γινει..
ενα συστημα που το εβγαλα μονος μου... τελικα δεν ξερω.. δεν εχω ιδεα πως θα γινει..
αυτο ειναι τρομερο! θα κλαψω :'( αν δεν ηξερα οτι 21 θα καταστραφει ο κοσμος θα με επιανε απελπισια
ενα συστημα που το εβγαλα μονος μου... τελικα δεν ξερω.. δεν εχω ιδεα πως θα γινει..


:-* :-*αααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχχααχχααχαχαχαχαχχα
ενα συστημα που το εβγαλα μονος μου... τελικα δεν ξερω.. δεν εχω ιδεα πως θα γινει..

μου αρεσει ρε οχι αγαπες μονο φυστικια που καθεσαι και δινεις σημασια στις λεφτομερειες αχαχαχαχχααχαχ

καντο οπως στο τσου λου, πρωτος με τελευταιο, δευτερος με προτελευταιο κ.ο.κ. ;) να κρατησεις ζωντανο το ενδιαφερον μεχρι τον τελικο ;)
ο σταματης εγινε νωντοτυπος, το νου σου βρωμομουνοαααααααααααααααχαχαχαχαχαχαχαχχααχχααχαχαχαχαχχα
αυτο που λες εσυ υσχιει... μπορει και 1-3 2-4 5-7, και 6-8 αλλα δεν γινεται γιατι παλι θα εχουμε τιτανομαχια πολυ νωρις 1-3? με τιποτα..σκασε μπαζο
![]()
![]()
![]()
ρε συ οι διασταυρωσεις συνηθως πανε ως εξης: 1-8, 2-7, 3-6, 4-5
αντε αμα θες να το κανεις πολυ ντερμπι, με δυνατα ζευγαρια το κανεις 1-5, 2-6, 3-7, 4-8
παντως 2-5 δε βγαινει με κανεναν τροπο![]()
δε σου εχω πει να γραφεις σωστα το ονομα μου?
θα σε
ακριβως, ετσι ειναι το συνηθισμενο
αυτο που λες εσυ υσχιει... μπορει και 1-3 2-4 5-7, και 6-8 αλλα δεν γινεται γιατι παλι θα εχουμε τιτανομαχια πολυ νωρις 1-3? με τιποτα..
τεσπα.. η θα κανω αυτο που λες εσυ... η με αυτον που σκεφτηκα μολις τωρα![]()
![]()

οχι αγαπες μονο φυστικωματα; εδω ο κοσμος καιγεται και ο διοργανωτης δεν ξερει τι του γινεται και συ το βιολακι σου
Δε μιλανε ετσι στα κοριτσακια...![]()
στα βρωμομουνα ετσι μιλανε ομως ;)Δε μιλανε ετσι στα κοριτσακια...![]()
εσυ πως καηκες ετσι ακομα δεν εχω καταλαβει. μια χαρα παιδι ησουνο σταματης εγινε νωντοτυπος, το νου σου βρωμομουνο![]()
δηλαδη, εσυ βλεπεις μια χαρα την κατασταση εδω μεσα και εμενα καμμενο ε?εσυ πως καηκες ετσι ακομα δεν εχω καταλαβει. μια χαρα παιδι ησουν![]()

ευχαριστω μεσιε![]()
ο απολυτος_κρος ειναι..... :Sχαρηκες μωρη πατσαβουρα ε?
ευτυχως εχεις τα κρος και σε υπερασπιζονται
ο ψαλτης ντυμενος γυναικα πιο θυληκο ειναι απο σενα σαυρα
χαρηκες μωρη πατσαβουρα ε?
ευτυχως εχεις τα κρος και σε υπερασπιζονται
ο ψαλτης ντυμενος γυναικα πιο θυληκο ειναι απο σενα σαυρα
