Δημητρηςς
Μέγας
- Εγγρ.
- 3 Φεβ 2010
- Μηνύματα
- 11.119
- Κριτικές
- 12
- Like
- 1.683
- Πόντοι
- 3.575
Εμενα στα αρχιδια μου τι πατσαβουρα τι μπάζο το ιδιο ειναι ασχημες είναι![]()
![]()
![]()
Κατσε ρε συ... ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ....
Το Μπαζο ψιλοβλεπεται...
Η Πατσαβουρα ομως ΟΧΙ !!!!

Εμενα στα αρχιδια μου τι πατσαβουρα τι μπάζο το ιδιο ειναι ασχημες είναι![]()
![]()
![]()

Λεπτομέριες...Κατσε ρε συ... ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ....
Το Μπαζο ψιλοβλεπεται...
Η Πατσαβουρα ομως ΟΧΙ !!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sexoula Sexoula εχω βαλει γουρουνοπουλο στην σουβλα
πωπω νευρα.....Σιγα μωρη ψαροκασελα, σε θιξανε.
Λες και βγαινεις απο το σπιτι σου ποτε για να εχει σημασια η ηλικια σου.
Λεπτομέριες...
Το μπάζο εχει 7 δόντια η πατσαβουρα 5....χμμμμμμμμμμμμμμμμ κατι ξερεις εσυ ....
Για πες....

Ειναι αργα τώρα τυπε ξεγυφαν μερικέςΤη Μαριάννα πως και την ξέχασες ρε τύπε;![]()
Το μπάζο εχει 7 δόντια η πατσαβουρα 5....
Το μπαζο βλεπει με το ενα μάτι και η πατσαβουρα ειναι γκαβη
Το μπαζο εχει 24 σπυράκια ,η πατσαβουρα 27
Το μπαζο εχει μουστακι ,πατσαβουρα εχει γένια
Το μπάζο εχει μεγάλα φρυδια ,η πατσαβουρα τα έχει ενωμένα
Βλεπεις? Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αγαλι αγαλι φιλε μου....![]()
Κανε κανα ποστ να φτασεις τα 15 000![]()
![]()
Το μπάζο εχει 7 δόντια η πατσαβουρα 5....
Το μπαζο βλεπει με το ενα μάτι και η πατσαβουρα ειναι γκαβη
Το μπαζο εχει 24 σπυράκια ,η πατσαβουρα 27
Το μπαζο εχει μουστακι ,πατσαβουρα εχει γένια
Το μπάζο εχει μεγάλα φρυδια ,η πατσαβουρα τα έχει ενωμένα
Βλεπεις? Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


και η φολαΤο μπάζο εχει 7 δόντια η πατσαβουρα 5....
Το μπαζο βλεπει με το ενα μάτι και η πατσαβουρα ειναι γκαβη
Το μπαζο εχει 24 σπυράκια ,η πατσαβουρα 27
Το μπαζο εχει μουστακι ,πατσαβουρα εχει γένια
Το μπάζο εχει μεγάλα φρυδια ,η πατσαβουρα τα έχει ενωμένα
Βλεπεις? Δεν υπάρχει μεγάλη διαφορα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ΠΟΙΑ ΦΟΛΑ ????και η φολα![]()
![]()
![]()
Για την δικιά σου λέει ρε,ασέ τα σάπια!!!ΠΟΙΑ ΦΟΛΑ ????
Δεν ξερω τιποτα για φολες...
Για πειτε τα ολα που με αφηνετε με μισες γνωσεις.....
Ελα ρε μαν 8 ειναι να ταν καμια 20αριαρε φιλε βαλε να εχουμε 3 επιλογες. δεν μπορω να ψηφισω μονο μια.
stam_90 τις εχεις δει αυτες ποτε η κουβεντα να γινεται? :-
Για την δικιά σου λέει ρε,ασέ τα σάπια!!!![]()
Ελα ρε μαν 8 ειναι να ταν καμια 20αρια