master21
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 35.254
- Κριτικές
- 1
- Like
- 46
- Πόντοι
- 366
εγω εσενα ψηφισα.boomb
ns + vilma.
εγω εσενα ψηφισα.boomb
ns + vilma.
Εγω ψηφισα Velvy πιστευω δεν υπαρχει μεγαλυτερο μπουρδελο απο αυτην!

καλημερα σε ολους, μου αρέ πολύ τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα ;)
σόρρυ βέλβουλάκι μου, δεν μπορώ να της αντισταθώ![]()
![]()
![]()

quardeen ατελειωτο και αξεχαστο μωρο
και αλλες δυο εριξα που δεν τις λεω!!

quardeen ατελειωτο και αξεχαστο μωρο

γιατι λετε ποια ψηφισατε. δεν ειναι μυστικη η ψηφοφορια? δεν καταλαβενετε οτι ετσι επιρεαζετε τους ψηφοφορους?
[move][size=40pt] quardeen[/size][/move]
συνηθως εσυ εισαι μπροστα και ολοι οι αλλοι απο πισω σουβιλμα μπροστα.....![]()
