Διαγραμμένο μέλος 101687
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 18.657
- Like
- 25
- Πόντοι
- 166
θες να πηδηξεις την ηλεκτρα στο φιλη της κορης 2 τζαμπα;![]()
![]()
Φερε μου την φιλη καλυτερα

θες να πηδηξεις την ηλεκτρα στο φιλη της κορης 2 τζαμπα;![]()
![]()

οχι φορ,αριστερο χαφ παιζει καλυτερα.ΟΝ ΤΗΕ ROAD φορ μις Μπουρδέλα !
να βγαλουμε και μιστερ;τι λετε;ΟΝ ΤΗΕ ROAD φορ μις Μπουρδέλα !

]Ψηφισα, αλλά διακρινω ελλειψεις στον καταλογο.
Ψηφισα, αλλά διακρινω ελλειψεις στον καταλογο.
Υ.Γ. Η che cosa ποια ειναι????????
σωπα,ποια ψηφισες;Ψηφισα, αλλά διακρινω ελλειψεις στον καταλογο.
Υ.Γ. Η che cosa ποια ειναι????????
Ασε, κι εγω το διεκρινα οτι λειπει η στρομπιτα, γι αυτο δεν ψηφισα.
η κε κοζα ειναι παλιο μελος.
Btw η ροχαλα γιατι δεν μπηκε? η αλιντισσα?
Ασε, κι εγω το διεκρινα οτι λειπει η στρομπιτα, γι αυτο δεν ψηφισα.
η κε κοζα ειναι παλιο μελος.
Btw η [glow=red,2,300]ροχαλα[/glow] γιατι δεν μπηκε? η [glow=red,2,300]αλιντισσα[/glow]?


η μαριαννα2004 γτ ειναι 2 φορες(τουλαχιστον)στην λιστα;


η μαριαννα2004 γτ ειναι 2 φορες(τουλαχιστον)στην λιστα;

ηταν κακοι κλωνοι σου αυτοι ε?αιωνια η μνηηηηηηηηηημη......![]()
![]()
πω ρε μπολντ...αμα δε ξερεις τι λεμε μη χωνεσαι...εκτιθεσαι...η μια ειναι η μαριαννα η μοντελα
βουρλο ζωο ηλιθια! ΚΟμπλεξ κατωτεροτητας![]()
![]()
![]()
![]()