Μα ....αυτο θελω κι εγω κοριτσι μου......το παιρνω σαν υποσχεση ε???
Και αμα ταξειs σε μικρο παιδι(εγω ειμαι αυτοs ζηλια σαs οι υπολοιποι) ...πρεπει και να το τηρειs!!!!!!!!!
Μα ....αυτο θελω κι εγω κοριτσι μου......το παιρνω σαν υποσχεση ε???
Και αμα ταξειs σε μικρο παιδι(εγω ειμαι αυτοs ζηλια σαs οι υπολοιποι) ...πρεπει και να το τηρειs!!!!!!!!!