Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πονιρουλι θα λεγε ο μεγας βοθρος...ξεχνιούνται αυτά .![]()
![]()
![]()

Καληνύχτα Παολάκι μου . :-* :-* :-*Αγοριάααααααααααααααα πάω για νάνι... αυριο το πρωί θα μπώ για τζέρτζελο... καλό βράδυ..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ναι Γιωτα την λενε την εχεισ γαμησει?Ρε συ Λιλα, Γιωτα την λενε την γυναικα σου
Αν ειναι η Γιωτα αυτη που ξερω την εχω παρει και εγω![]()
σου αρεσει?αμαν ζημιααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα
(μπα , θα φταιει ο ανάδρομος...)σου αρεσει?
Διαμαρτυρομαι!!! ξεμιουταρετε τον ιμπλις!!!!! μα ολους τους ταραμαδες που κυκλοφορουν ελευθερους δεν τους βλεπουν? τον ιμπλις και τον αμτζκ βρηκαν να συμμορφωσουν?? αισχος.....

Η ανεντιμοτιτα σε αυτη την χωρα κυριαρχει.
Ο αρχηγος του πολιτικου γραφειου της σιορας Βικυ, καταγκελνω αλλη μια φορα τις υπουλες και μεθοδευμενες προσπαθειες για την καπιλευση του εκλογηκου σωματος μαι την νοθευση των αποτελασματων
Δεκαδες οπαδοι μας ψηφησαν Βικυ σημερα, αλλα η νοθευμενη καλπη δειχνει να προηγηται η Νιτσα
Ποια η Νιτσα. ΑΙΣΧΟΣ ΑΙΣΧΟΣ ΚΑΙ ΟΔΗΝΗ
Αυριο θα μιλησω με τον μοντελοπτηχτη δικηγορο μου

με αυτη τη φωτο στο αβαταρ λες να τσιμπησουμε καμμια ψηφο αρχηγε μου?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()