Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Της πουτανας δηλαδη θα γινει....!!!!Καταγκελνω την διαδικασια εκλογης,
Θα προσφυγω στο εκλογοδικιο
Αν δεν αλλαξει η σειρα εκλογης, η θεα Βικυ ειναι τουλαχιστον τριτη θεση, θα προσφυγω και στα Ευρωπαικα Δικαστηρια
Το βίκακι ρώτα καλύτερα αν κανει![]()
![]()

ναι είμαι αλλά δεν νομίζω κρατάει ακόμα τα σκήπτρα .Του φαν κλαμπ και εσύ? Παει μας τέλειωσε αυτή τώρα νομίζω.

Καταγκελνω την διαδικασια εκλογης,
Θα προσφυγω στο εκλογοδικιο
Αν δεν αλλαξει η σειρα εκλογης, η θεα Βικυ ειναι τουλαχιστον τριτη θεση, θα προσφυγω και στα Ευρωπαικα Δικαστηρια
Φτανει βρε...φτανει...αφου βγηκε η παολα...για χορταση ειναι?Αν γινεται να επαναληφθει η ψηφοφορια διοτι εληξε οταν η ιστοσελιδα ειχε κλεισει και δεν προλαβαμε να ψηφισουμε ολοι.
Φτανει βρε...φτανει...αφου βγηκε η παολα...για χορταση ειναι?
Χαχαχαχαχχααχ...!!!!
Ετσι...ετσι...!!!εχει δικιο η κατερινα (μωρο μου εσυ :-*) παμε γι αλλα
Δεν έχει και άδικο ο φίλος. Για άλλες 7 μέρες παρατείνεται η ψηφοφορία.Αν γινεται να επαναληφθει η ψηφοφορια διοτι εληξε οταν η ιστοσελιδα ειχε κλεισει και δεν προλαβαμε να ψηφισουμε ολοι.

vickycfu is back !!!εχει δικιο η κατερινα (μωρο μου εσυ :-*) παμε γι αλλα

Ο.Κ. Τώρα λοιπόν ... Ας αρχίσουν οι χοροί !back and horny![]()
![]()
![]()
![]()


ίσως κανένας δεν ξέρει . ;) ;) ;)λετε να αλλαξει κατι στην καταταξη??
back and horny![]()
![]()
![]()
![]()