Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).





Η Νιτσα Μουνιτσα που χαθηκε για να παραλαβει και αυτη το στεμα της;
Μουνιτσα μου λειπεις πολυ ολημερα ακουω καψουροτραγουδα και εγινα αλκολικος.
Πίτσι μόνο να μου το απονείμει ο antisthenis γίνετε?????????????????????αντε ντεεε......
ποτε θα απονεμουμε στιν θεια παολα τιν χρισι πορνοδαφνι oeo???![]()
![]()
![]()
Πίτσι μόνο να μου το απονείμει ο antisthenis γίνετε?????????????????????![]()


Παολαααααααααααααααααααααααααααααααα.....Πίτσι μόνο να μου το απονείμει ο antisthenis γίνετε?????????????????????![]()
:-* :-* :-* :-* :-* :-*κιριε πορνοδιαχιριστα του φορουμ ακομα περιμενουμε το στεφανι τισ θειασ παολασ![]()
![]()
![]()
![]()
που ειναι οεο??????![]()

πλάκα μου κάνεις... Εγώ δέχομαι πιέσεις από τα μέλη για Αγ.Βασίληδες...Βυζαρού...? Να φωνάξουμε την "Pamela" Κατερίνα? Να την πάρουμε κανένα τηλ να δούμε αν μπορεί να έρθει?Παολαααααααααααααααααααααααααααααααα.....
Ξερεις καμμια βυζαρου να βαλω στο μαγαζιιιιιιιιιιιιι???????
Δεχομαι πιεσεις απο τα μελη του site.
Αμα δεν βρω...στο τελος θα με πηδηξουν...χαααααααααααααααχαχαχαχαχαχ....!!!!!

πλάκα μου κάνεις... Εγώ δέχομαι πιέσεις από τα μέλη για Αγ.Βασίληδες...Βυζαρού...? Να φωνάξουμε την "Pamela" Κατερίνα? Να την πάρουμε κανένα τηλ να δούμε αν μπορεί να έρθει?![]()
![]()
![]()
![]()
κι εμείς που μας αντέχετε...Ολες αξιες και τις ευχαριστούμε.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

μη μασας αδερφεΔεν θα ηταν ασχημα.....
Μην ζητάει ομως μια περοιουσία....