Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Χαρα στο επτασφράγιστο μυστικό ρε παιδία.
Στουντιο-το όνομα της κοπέλας-com.
Στις φωτογραφίες πάντως αναφέρεται κάποια μαρίζα.

Μαρτίου;;;Προσφορά Μαρτίου: μετά τις 5 επισκέψεις η 6η είναι δωρεάν!
οριστε το μαγαζι ειχε και προσφορα αντε μπας το δουμε και στα αλλα μαγαζια![]()
![]()
![]()
![]()
Μαρτίου;;;
έχει καταλάβει κανείς πως ήδη είμαστε Απρίλιο;;;

Καλά, μην τα ισοπεδώνουμε κιόλας !
50€ για πολλούς (αν όχι για τους περισσότερους) είναι 1.5 - 2 μεροκάματα.
Κάτι τέτοια γράφετε και τα διαβάζουν απο τα μαγαζιά και σε λίγο καιρό θα ζητάνε 80 και 100 €.
Φιλε οταν πηγα εγω, η τσατσα δεν μιλησε καθολου για κουλουρακι.
Ισα ισα ειπε στην παρουσιαση οτι η κοπελα κανει ολες τις στασεις ΕΚΤΟΣ απο πρωκτικο.
Θα πρεπει να ψαξεις αλλου για κουλουρι, αλλα να υπολογιζεις 80 ευρω τουλαχιστον.
Και επειδη σε βλεπω φτιαγμενο πολυ για κουλουρι, σου λεω οτι θα βρεις με 80Ε στο Φ104 την Νικολ.
Το ποτε δουλευει μπορεις να το δεις απο το banner του studio.
Yπαρχουν και αλλα για κουλουρι, αλλα να υπολογιζεις 100αρικακι.
Φιλε ποσους αιωνες εχεις να πας εκει?Οσες φορές έχω πάει στο 104 είχε εγχειρισμένες
τελικα η τανια ειναι πολυ ωραιο μωρο περασα υπεροχα χθες βραδι


![]()
![]()
Φιλε δεν μου λες?Καμια αλλη κοπελα εχεις παρει ποτε!!!
Respect!!!![]()
![]()
Για τη Λολιτα τι γνωμη εχεις?
Αχαχαχα! Είσαι μούρη! Μας βλέπουνε όμως...τελικα η τανια ειναι πολυ ωραιο μωρο περασα υπεροχα χθες βραδι

![]()
![]()
Φιλε δεν μου λες?Καμια αλλη κοπελα εχεις παρει ποτε!!!
Respect!!!![]()
![]()
απο 15 χρονων γυρναω σ αυτα τα μαγαζια αυτη τη στιγμη πιστευω οτι ειναι το νουμερο 1 απο ολες τις πλευρες η αληθεια να λεγεται
Για τη Λολιτα τι γνωμη εχεις?θεα

Δεν μπορεις να πεις ομως!!!έχει καταντήσει αηδία ο τύπος..