Νέα

Μετανάστευση μετά τη σύνταξη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα lelosbi
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 55
  • Εμφανίσεις 4K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Εγγρ.
4 Μαΐ 2026
Μηνύματα
407
Κριτικές
1
Like
387
Πόντοι
21
Την Ευρώπη γενικοτερα την ξεχναμε για μετανάστευση ακόμα και τις φτωχοτερες χωρες της Ευρώπη
Απο αφρικη αξίζει αιθιοπια και η κενυα και τα κλίματα ειναι πιο υγιεινά αλλα και έχουν εχουν μια αργη και σταθερη ανάπτυξή ωστε να μην λειπουν οι παροχες
Επισης τυνησια ειναι καλα
Απο ασια οπως πολλοι φίλοι λενε φιλιππινες ειναι ο τοπ προορισμος για συνταξιουχο και το βιετναμ και το λαος και η καμποτζη ταυλανδη ειναι πιο ακριβη γενικοτερα
Απο λατινικη αμερικη περου βολιβια και Παραγουάη
 

CaptainNemo

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2017
Μηνύματα
64
Κριτικές
5
Like
315
Πόντοι
20
Όποιος "σκέφτεται" να μετακομίσει σε οποιαδήπότε χώρα μπορείς πληρώνοντας 100 δολάρια να στείλεις κάποιον να σκοτώσει για σένα, μάλλον δεν "σκέπτεται" και πολύ. Φυσικά και αντιλαμβάνομαι το concept της "καλύτερης ζωής" με τα λεφτά μιας σύνταξης, το ρίσκο όμως δεν νομίζω πως είναι αποδεκτό.
 

akakis

Μέλος
Εγγρ.
20 Μαΐ 2020
Μηνύματα
264
Like
947
Πόντοι
81
Το οτι παίρνει σύνταξη σε 11!!! χρονια (μια ζωη ολόκληρη δηλαδη) δεν το σχολιαζει κανεις;;; Ρε φιλε σε 11 χρονια μπορει να μην υπάρχει τίποτα από αυτα που λέγονται εδω!!! πλάκα μας κάνεις;;;
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.381
Like
14.057
Πόντοι
3.556
Ρωσία είναι η καλύτερη επιλογή ειδικά νότια Ρωσία που έχει καλό κλίμα.Διαμερίσματα σχετικά φτηνά,χαμηλά κοινόχρηστα,κάνεις μια δήλωση οτι θες να μεταναστεύσεις γιατί είσαι αηδιασμένος από τη woke κουλτούρα της Δύσης και όλα κομπλέ.
 

Balkan cowboy

Μέγας
Εγγρ.
13 Οκτ 2023
Μηνύματα
6.381
Like
14.057
Πόντοι
3.556
Τι θα μιλάει εκεί, ρε τύπε; Τη νοηματική; Μήπως να τη μάθει σιγά-σιγά από τα δελτία της ΕΡΤ; :think:

Εννοείται,πρέπει να μάθει ρωσικά.Ισως να αξίζει και η Ουκρανία άμα τελειώσει ο πόλεμος.Με είχε πάει μια γκόμενα Καλούγκα 2 ώρες από Μόσχα το 2018 να δω κάτι διαμερίσματα που ήθελε να αγοράσω για να μένει και μιλάμε οι τιμές ήταν πολύ χαμηλές με 40000 ευρώ έβρισκες αρκετά καλό 80 τμ κοντά στο κέντρο.Με 60000 ευρώ έβρισκες καινούργιο.Κρασνοντάρ είναι βέβαια πιο ακριβά γιατί αγοράζουν πολλοί Ρώσοι λόγω του θερμού κλίματος.
 
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Το οτι παίρνει σύνταξη σε 11!!! χρονια (μια ζωη ολόκληρη δηλαδη) δεν το σχολιαζει κανεις;;; Ρε φιλε σε 11 χρονια μπορει να μην υπάρχει τίποτα από αυτα που λέγονται εδω!!! πλάκα μας κάνεις;;;
Σε 11 χρόνια θα έχουν χαλάσει και οι Φιλιππινέζες
 

Easy Rider

Ανώτερος
Εγγρ.
4 Νοε 2020
Μηνύματα
14.139
Κριτικές
15
Like
30.965
Πόντοι
7.046
Δείτε μόνο τα άπειρα βίντεο από Φιλιππίνες, Ταϋλάνδη, κ,α., ειδικά Αμερικανών που νόμιζαν κάποτε το ίδιο και λένε πως πλέον τα πράγματα είναι διαφορετικά. Γιατί αυτό το κάνουν εκείνοι εδώ και 10-20 χρόνια. Δείτε από ανθρώπους που το έζησαν.

Ρωσία είναι η καλύτερη επιλογή ειδικά νότια Ρωσία που έχει καλό κλίμα.Διαμερίσματα σχετικά φτηνά,χαμηλά κοινόχρηστα,κάνεις μια δήλωση οτι θες να μεταναστεύσεις γιατί είσαι αηδιασμένος από τη woke κουλτούρα της Δύσης και όλα κομπλέ.
Με σφραγίδα Βλαδίμηρου Πούτιν. Θα σφραγίσει ο ΙΔΙΟΣ το έγγραφο.
 

Y13

Σπουδαίος
Εγγρ.
18 Σεπ 2007
Μηνύματα
4.149
Like
9.801
Πόντοι
2.306
Μετοίκηση στην Αλβανία, ανταλλαγή χωρών, ήρθαν αυτοί εδώ ? θα πάμε εμείς εκεί, όμορφα πράγματα.-
 
Εγγρ.
10 Απρ 2026
Μηνύματα
129
Like
158
Πόντοι
1
Μετοίκηση στην Αλβανία, ανταλλαγή χωρών, ήρθαν αυτοί εδώ ? θα πάμε εμείς εκεί, όμορφα πράγματα.-
πλακα πλακα οι αλβανιδες προσεχουν περισσοτερο τον αντρα απο τα δικα μας εδω τα ζαβα
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
Γιατί δεν πας σε ένα ήσυχο ελληνικό νησί;;;;
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.372
Like
4.015
Πόντοι
456
Στην Αμερική και στον Καναδά είναι κάτι περιοχές στην μέση του πουθενά βέβαια αλλά με πολύ χαμηλό κόστος ζωής. Για κάποιον που έχει ζήσει στην Ευρώπη επίσης είναι τελείως διαφορετική εμπειρία οπότε θα αργήσεις κάπως να βαρεθείς σε ένα νέο περιβάλλον.
Μια φορά είχα βρεθεί λόγω δουλειάς στο Τέξας και ήταν απίστευτη εμπειρία. Για 10 ημέρες γύρισα με αυτοκίνητο πολλά μέρη και είναι πραγματικά αχανής χώρα. Ειδικά η επαρχία μου φάνηκε συμπαθητική και οι Αμερικάνοι, τουλάχιστον εκεί, πολύ φιλικοί.

Στα συν είναι πως είναι χώρες του πρώτου κόσμου και η γλώσσα, τα αγγλικά. Στα μείον η ασφάλιση αλλά αυτό ισχύει για όλες τις χώρες εκτός ΕΕ.
Τώρα για βίζα σαν συνταξιούχος δεν ξέρω τι παίζει αλλά όλο και κάποια πατέντα θα υπάρχει.
 

Linxare

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2025
Μηνύματα
591
Κριτικές
4
Like
941
Πόντοι
366
Σε ξένο κράτος με σχετικά μικρό πορτοφόλι αν σου τύχει κάτι σοβαρό........πας άκλαφτος και στα αζήτητα.
Εδώ θα βρεθεί έστω ένα ράντζο σε κάποιο δημόσιο νοσοκομείο / κέντρο υγείας.
Σιγά μην ενδιαφερθεί μια γυναίκα από ασιατική χώρα για ένα συνταξιούχο των 60 και άνω.........εάν είναι αρκετά νεότερη την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια για τον επόμενο χορηγό.
 

Rand0m1

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2019
Μηνύματα
7.251
Κριτικές
1
Like
7.804
Πόντοι
2.356
Αρχιζω σιγα -σιγα να ψαχνω πληροφοριες για Φιλιππινες, Βιετναμ, Ταιλανδη, Κενυα, Τανζανια και καποιες ακομα. Επισης σκεφτομαι και Κοστα Ρικα, Χιλη.
Τύπε, το 1ο που θα πρέπει να βάλεις ως προτεραιότητα είναι η ασφάλεια και όχι η φθήνια.

Για παράδειγμα, σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως η Κόστα Ρίκα και η Χιλή που αναφέρεις, μέσα σε μέρες θα κυκλοφορήσει ότι ένας ξεκάρφωτος εμφανίστηκε με χρήμα και σε βλέπω στην έρημο χωμένο μέχρι το κεφάλι μέσα, με ένα πανέρι από σκορπιούς και φίδια στα 2 μέτρα, ενώ οι Πορτορικάνοι θα χασκογελάνε πίνοντας μπύρες και καπνίζοντας πούρα!

Παρά τα όσα νομίζει ο κόσμος, η Ελλάδα (όπως και η Κύπρος) είναι από τα ασφαλέστερα μέρη του κόσμου. Παιδάκια παίζουν μπάλα και κυκλοφορούν με πατίνια στις πλατείες 9 το βράδι. Για τσέκαρε αλλού να δεις τι γίνεται.
 
OP
OP
lelosbi

lelosbi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Σεπ 2023
Μηνύματα
699
Like
1.570
Πόντοι
206
Τύπε, το 1ο που θα πρέπει να βάλεις ως προτεραιότητα είναι η ασφάλεια και όχι η φθήνια.

Για παράδειγμα, σε χώρες της Λατινικής Αμερικής όπως η Κόστα Ρίκα και η Χιλή που αναφέρεις, μέσα σε μέρες θα κυκλοφορήσει ότι ένας ξεκάρφωτος εμφανίστηκε με χρήμα και σε βλέπω στην έρημο χωμένο μέχρι το κεφάλι μέσα, με ένα πανέρι από σκορπιούς και φίδια στα 2 μέτρα, ενώ οι Πορτορικάνοι θα χασκογελάνε πίνοντας μπύρες και καπνίζοντας πούρα!

Παρά τα όσα νομίζει ο κόσμος, η Ελλάδα (όπως και η Κύπρος) είναι από τα ασφαλέστερα μέρη του κόσμου. Παιδάκια παίζουν μπάλα και κυκλοφορούν με πατίνια στις πλατείες 9 το βράδι. Για τσέκαρε αλλού να δεις τι γίνεται.
Μενω στα προαστια του Αννοβερο. Κι εδω τωρα που καλοκαιριαζει παιδακια κυκλοφορουν με πατινια και παιζουν στις πλατειες. Και αλλου οπου εχω μεινει. γινοταν αυτο και φανταζομε θα γινεται και οπου δεν εχω παει. Εκτος καποιων εξαιρεσεων.
Η Κοστα Ρικα θεωρειται ασφαλης χωρα και οι κατοικοι απο τους πιο ευτυχισμενους στον κοσμο. Για Χιλη μαθαινω απο μια σερβοτορα που εχουμε στο μαγαζι, οτι εχουν πλακωσει Ρωσοι και αγοραζουν τα παντα.
 

mourganarxis

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2023
Μηνύματα
433
Like
477
Πόντοι
21
Από τα μέρη μου πηγαίνουν Αλβανία και όπου είναι κοντά στα σύνορα πετάγονται ξανά Ελλάδα.
Άσε που οι Αλβανίδες(Βασικό) δίνουν κωλο χωρίς περιορισμό.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Y13

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.626
Like
2.930
Πόντοι
456
Φιλε, απο χωρες της Αφρικης και Ασιας που ανεφερες ΜΑΚΡΥΑ. Και επικυνδινες για την ασφαλεια σου ειναι και δεν θα δεσεις ευκολα με την νοοτροπια τους και τα καθεστωτα τους ειναι ασταθη και απροβλεπτα. Σκεψου οτι δεν θα εισαι τουριστας, αλλα θα ερθεις σε καθημερινη επαφη με το ντοπιο στοιχειο. Για μενα πιο ευκολα θα προσαρμωστεις στην Νοτιο Αμερικη. Η Χιλη και η Κοστα Ρικα, ειναι υσηχες χωρες, πιο "πολυτισμενες" απο Αφρικη/Ασια και οι λαοι τους πιο κοντα στην νοοτρπια μας και πιο φιλυσηχοι απο τους υπολοιπους Λατινους. Οσο για το συστημα υγειας μην περιμενεις να βρεις κατι σαν την Ευρωπη, θα πρεπει να κανεις το κουμαντο σου, για τον γιατρο και τα φαρμακα σου. Βασικο οπου και να πας πρεπει να μαθεις την γλωσσα.
Παντως και η Ελληνικη επαρχια, δεν μου ακουγεται και ασχημη. Υπαρχουν ευκαιριες σε σπιτια, βεβαια μακρυα απο τουριστικες περιοχες, παραλιες κτλ. και το κοστος ζωης ειναι αισθητα χαμηλοτερο απο τις πολεις.
Τι γράφεις βρε ασχετε;
Φαίνεται ότι ούτε έχεις πάει ποτέ σε καμία από αυτές τις χώρες και απλά αναφέρεις ότι βλακεία έχεις διαβάσει ως πραγματικότητα.

Ταϊλάνδη και Βιετνάμ είναι από τα πιο ασφαλή μέρη για ξένους και μάλιστα η Ταυλανδη έχει υψηλού επιπέδου ιατρικές υπηρεσίες που πολλοί ξένοι αναφέρουν ως κορυφαίες.

Ούτε απρόβλεπτα είναι ούτε τίποτα και για αυτό δεκάδες χιλιάδες ξένοι όλων των ηλικιών διαλέγουν τέτοιες χώρες για μόνιμη κατοικία.

Τραβα σχολίασε καμία ταινία τώρα γιατί μόνο φαντασίες έχεις να περιγράψεις.
 

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.082
Κριτικές
36
Like
45.664
Πόντοι
21.395
Θα πω κατι τρελο, δεν ξερω αν μπορεις να παρεις βιζα και να πας να μεινεις εκει, μονο αν παντρευτεις νομιζω, αλλα η Κινα ειναι μια χωρα που μπορει να σου προσφερει φτηνη διαμονη και πολυ καλες υπηρεσιες υγειας, αν χρειαστουν, με πολυ μικρο κοστος.
 

Slavrlfucker

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2024
Μηνύματα
1.626
Like
2.930
Πόντοι
456
Θα πω κατι τρελο, δεν ξερω αν μπορεις να παρεις βιζα και να πας να μεινεις εκει, μονο αν παντρευτεις νομιζω, αλλα η Κινα ειναι μια χωρα που μπορει να σου προσφερει φτηνη διαμονη και πολυ καλες υπηρεσιες υγειας, αν χρειαστουν, με πολυ μικρο κοστος.
Εσύ δηλαδή δεν προτείνεις Ταυλανδη που έχεις πάει τόσες φορές;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom