Νέα

Μερικοί ταξιτζήδες είναι ρεμάλια...

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Δημητρηςς
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 571
  • Εμφανίσεις 32K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
Λυμπερόπουλος: Κρέμασμα στο Σύνταγμα σε όσους ταξιτζήδες συνεργάζονται με την Uber

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ κήρυξε τον πόλεμο στην εταιρεία και στους «Ιούδες» που αποτελούν τον εχθρό του επαγγέλματος

Δριμεία επίθεση στην Uber εξαπέλυσε το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής με αφορμή την άφιξη της εταιρείας στην Ελλάδα. Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του στο facebook, το ΣΑΤΑ χρησιμοποιεί σκληρούς χαρακτηρισμούς και για την εταιρεία, αλλά και για όσους οδηγούς συνεργαστούν.

http://[URL unfurl="true"]www.protothema.gr/Images/ImageHandler.ashx?m=Fit&f=Ly8xMC4yMDEuMTAuMjMwL3Byd2ViZGF0YS9maWxlcy8xLzIwMTQvMTIvMDQvbHliZXJvcG91bG9zLmpwZw%3d%3d&t=0&w=1000&h=1000[/img[/URL]]

Ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ, Θύμιος Λυμπερόπουλος, απείλησε με «κρέμασμα στο Σύνταγμα» όσους προδώσουν το επάγγελμα κηρύσσοντας τον πόλεμο στην Uber και στους «Ιούδες».

Με διπλή ανακοίνωση στο facebook που φέρει την υπογραφή του, ο κ. Λυμπερόπουλος αναφέρει: «Ταξιτζήδες που συνεργάζονται με την uber αποτελούν εχθρό του κλάδου. Είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύσουμε χιλιάδες οικογένειες που ζουν από αυτό το επάγγελμα. Όσοι ταξιτζήδες προδίδουν το ταξί σαν σύγχρονοι Ιούδες ''για τριάντα αργύρια'' θέλουν κρέμασμα αλλά όχι σε συκιά στο Σύνταγμα».

Νωρίτερα είχε τονίσει ότι «ο πόλεμος μόλις ξεκίνησε. Και είναι πόλεμος επιβίωσης. Οι ''πηλιογούσηδες'' του κλάδου έχουν ελάχιστο χρόνο να επανορθώσουν. Καλό θα είναι κάθε ιδιοκτήτης ταξί να γνωρίζει για τις συνεργασίες του οδηγού του και να τον αποτρέψει από την uber. Ο οδηγός μπορεί να είναι προσωρινός στο επάγγελμα και δεν νοιάζεται για το αύριο. Ο ιδιοκτήτης όμως και αύριο θα έχει το ταξί, θα έχει την περιουσία του. Ας μην αφήσουμε λοιπόν κάθε τυχοδιώκτη να παίζει και να υπονομεύει την περιουσία μας και το επάγγελμά μας».

Τις αναρτήσεις του προέδρου του ΣΑΤΑ ακολούθησε μια γενική που κάνει λόγο για «δειλά ανθρωπάκια» όσον αφορά στην Uber και για «μπάσταρδους προδότες» του επαγγέλματος: «Η πρώτη ήττα για τα Αμερικανάκια ήταν να κάνουν πίσω για την εφαρμογή με τα ιχ. Αλλιώς το είχαν σχεδιάσει. Ξεκίνησαν στα μουλωχτά και πιστεύουν ότι θα μας πιάσουν στον ύπνο. Δειλά ανθρωπάκια. Μπορεί τούτος ο τόπος να βγάζει λίγους μπάσταρδους προδότες που μας δυσκολεύουν τη ζωή, αλλά έχει και κάμποσα εκατομμύρια ψυχές, που ξέρουν να αγωνίζονται με περηφάνεια και τιμή. Βγάλτε εισιτήριο για το Σαν Φραντζίσκο...».

[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/greece/article/431752/luberopoulos-kremasma-sto-sudagma-se-osous-taxitzides-sunergazodai-me-tin-uber/[/URL]
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
Ο Λυμπερόπουλος «μπούκαρε» στην εκδήλωση παρουσίασης της Uber στην Αθήνα

Ομάδα συνδικαλιστών του ΣΑΤΑ μαζί με τον πρόεδρο εισέβαλαν στην αίθουσα -  Χρειάστηκε ακόμη και επέμβαση της αστυνομίας, προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα - Κατατέθηκαν μηνύσεις και από τις δύο πλευρές - Τι δήλωσε στο protothema.gr ο ταμίας του Συνδικάτου

Με επεισοδιακό τρόπο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη η παρουσίαση της Uber σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ομάδα συνδικαλιστών του ΣΑΤΑ (Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) εισέβαλε στην αίθουσα προκαλώντας ένταση και χρειάστηκε ακόμη και επέμβαση της αστυνομίας, προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Σημειώνεται πως η Uber είχε καλέσει οδηγούς ταξί στην εκδήλωση, ώστε να ενημερωθούν για την εφαρμογή τους. Το «παρών», όμως, έδωσαν και ταξιτζήδες μέλη του ΣΑΤΑ, αλλά και ο πρόεδρος του συνδικάτου, συνοδευόμενοι από τον νομικό τους σύμβουλο Διονύση Βρεττό, προκειμένου να μιλήσουν με τους ανθρώπους της Uber.



Το protothema.gr επικοινώνησε με τον ταμία του ΣΑΤΑ, κ. Βασίλη Μαραγκάκη, ο οποίος υποστήριξε πως η εκδήλωση της Uber έγινε μόλις 500 μέτρα μακριά από τα γραφεία του Συνδικάτου.

Με βάση τα λεγόμενά του, στελέχη της εταιρείας σταματούσαν ταξιτζήδες που πήγαιναν στα γραφεία του ΣΑΤΑ, για να τους ενημερώσουν, και ήταν ιδιαίτερα προκλητικοί. Ετσι, ο πρόεδρος του Συνδικάτου μαζί με άλλα μέλη πήγαν στο ξενοδοχείο, όπου γινόταν η εκδήλωση της Uber, για να ζητήσουν από τα στελέχη της να δώσουν ένα τέλος στην προκλητική τους συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα ήταν να μην αρκεστούν στους διαπληκτισμούς, αλλά να πιαστούν και στα χέρια, με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Μαραγκάκη, μηνύσεις κατατέθηκαν και από τις δύο πλευρές.

Την ίδια ώρα, όπως  ανακοίνωσε η διοίκηση του ΣΑΤΑ μέσω ανάρτησης στη σελίδα του συνδικάτου στο facebook, ο ΣΑΤΑ εξετάζει τη διαγραφή των μελών που συνεργάζονται με την Uber και δεν δείχνουν πρόθεση μεταμέλειας!

Ολόκληρη η ανάρτηση έχει ως εξής:

«Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Μετά την εισβολή της UBER στην καθημερινότητα μας, το ΣΑΤΑ σας ενημερώνει για τα εξής :

1) Σε συνεργασία με Συνδικάτα από όλη την Ευρώπη, δημιουργήσαμε την κατάλληλη νομική επιχειρηματολογία προκειμένου να δώσουμε την μάχη μας εναντίων της UBER στα Ελληνικά Δικαστήρια.

2) Με απόφαση της Διοίκησης, κάθε ταξιτζής που είναι συνεργάτης της UBER διαγράφεται οριστικά από το μητρώο του ΣΑΤΑ.

3) Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να σιγουρευτούν ότι οι οδηγοί τους δεν είναι συνεργάτες της UBER. Eάν είναι, τότε, ή απολύουν τους οδηγούς τους, ή διαγράφονται από το Σωματείο.

Καλούμε όσους ταξιτζήδες έγιναν συνεργάτες της UBER και εκούσια ή ακούσια παραβιάζουν βασικούς και θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του ταξί στη χώρα μας, να αποσύρουν άμεσα την συμμετοχή τους από την συγκεκριμένη εφαρμογή. Επίσης, ας αναλογιστούν ότι συνδράμουν και γιγαντώνουν οικονομικά μια εταιρία, η οποία ευθύνεται για τον οικονομικό μαρασμό εκατομμυρίων συναδέλφων από όλο τον κόσμο.

Για όλους εμάς, μετά και από αυτή την προειδοποίηση, κάθε ταξιτζής – συνεργάτης της UBER είναι εχθρός και ανεπιθύμητος για τον κλάδο μας.

Από σήμερα ως διοίκηση, δεν θα μπορούμε (και δεν θα έχουμε την δυνατότητα), να προστατέψουμε κανέναν από την οργή των συναδέλφων. Δυστυχώς, οι αυθόρμητες αντιδράσεις δεν χαλιναγωγούνται.

Κανένας Έλληνας ταξιτζής στην UBER.
http://[URL unfurl="true"]www.blog.gr/content/data/multimedia/images/KOINWNIA/0D69F61DDBB98A97C96739CD7C752649.jpg[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/greece/article/432114/hamos-stin-ekdilosi-parousiasis-tis-uber-stin-athina/[/URL]
 

nick07

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.706
Like
1
Πόντοι
16
Υπάλληλοι στην Uber θα γίνετε όλοι και θα κάνετε τεμενάδες στον πελάτη και τους γιωταχήδες.
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
Επίσης, ας αναλογιστούν ότι συνδράμουν και γιγαντώνουν οικονομικά μια εταιρία, η οποία ευθύνεται για τον οικονομικό μαρασμό εκατομμυρίων συναδέλφων από όλο τον κόσμο.

Δάκρυσα
 

pgp74

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2013
Μηνύματα
6.351
Κριτικές
6
Like
21
Πόντοι
66
Ο Λυμπερόπουλος «μπούκαρε» στην εκδήλωση παρουσίασης της Uber στην Αθήνα

Ομάδα συνδικαλιστών του ΣΑΤΑ μαζί με τον πρόεδρο εισέβαλαν στην αίθουσα -  Χρειάστηκε ακόμη και επέμβαση της αστυνομίας, προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα - Κατατέθηκαν μηνύσεις και από τις δύο πλευρές - Τι δήλωσε στο protothema.gr ο ταμίας του Συνδικάτου

Με επεισοδιακό τρόπο πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη η παρουσίαση της Uber σε κεντρικό ξενοδοχείο των Αθηνών. Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης ομάδα συνδικαλιστών του ΣΑΤΑ (Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής) εισέβαλε στην αίθουσα προκαλώντας ένταση και χρειάστηκε ακόμη και επέμβαση της αστυνομίας, προκειμένου να ηρεμήσουν τα πνεύματα.

Σημειώνεται πως η Uber είχε καλέσει οδηγούς ταξί στην εκδήλωση, ώστε να ενημερωθούν για την εφαρμογή τους. Το «παρών», όμως, έδωσαν και ταξιτζήδες μέλη του ΣΑΤΑ, αλλά και ο πρόεδρος του συνδικάτου, συνοδευόμενοι από τον νομικό τους σύμβουλο Διονύση Βρεττό, προκειμένου να μιλήσουν με τους ανθρώπους της Uber.



Το protothema.gr επικοινώνησε με τον ταμία του ΣΑΤΑ, κ. Βασίλη Μαραγκάκη, ο οποίος υποστήριξε πως η εκδήλωση της Uber έγινε μόλις 500 μέτρα μακριά από τα γραφεία του Συνδικάτου.

Με βάση τα λεγόμενά του, στελέχη της εταιρείας σταματούσαν ταξιτζήδες που πήγαιναν στα γραφεία του ΣΑΤΑ, για να τους ενημερώσουν, και ήταν ιδιαίτερα προκλητικοί. Ετσι, ο πρόεδρος του Συνδικάτου μαζί με άλλα μέλη πήγαν στο ξενοδοχείο, όπου γινόταν η εκδήλωση της Uber, για να ζητήσουν από τα στελέχη της να δώσουν ένα τέλος στην προκλητική τους συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα ήταν να μην αρκεστούν στους διαπληκτισμούς, αλλά να πιαστούν και στα χέρια, με αποτέλεσμα να επέμβει η αστυνομία.

Μάλιστα, σύμφωνα με τον κ. Μαραγκάκη, μηνύσεις κατατέθηκαν και από τις δύο πλευρές.

Την ίδια ώρα, όπως  ανακοίνωσε η διοίκηση του ΣΑΤΑ μέσω ανάρτησης στη σελίδα του συνδικάτου στο facebook, ο ΣΑΤΑ εξετάζει τη διαγραφή των μελών που συνεργάζονται με την Uber και δεν δείχνουν πρόθεση μεταμέλειας!

Ολόκληρη η ανάρτηση έχει ως εξής:

«Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Μετά την εισβολή της UBER στην καθημερινότητα μας, το ΣΑΤΑ σας ενημερώνει για τα εξής :

1) Σε συνεργασία με Συνδικάτα από όλη την Ευρώπη, δημιουργήσαμε την κατάλληλη νομική επιχειρηματολογία προκειμένου να δώσουμε την μάχη μας εναντίων της UBER στα Ελληνικά Δικαστήρια.

2) Με απόφαση της Διοίκησης, κάθε ταξιτζής που είναι συνεργάτης της UBER διαγράφεται οριστικά από το μητρώο του ΣΑΤΑ.

3) Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων θα πρέπει να σιγουρευτούν ότι οι οδηγοί τους δεν είναι συνεργάτες της UBER. Eάν είναι, τότε, ή απολύουν τους οδηγούς τους, ή διαγράφονται από το Σωματείο.

Καλούμε όσους ταξιτζήδες έγιναν συνεργάτες της UBER και εκούσια ή ακούσια παραβιάζουν βασικούς και θεσμοθετημένους κανόνες λειτουργίας του ταξί στη χώρα μας, να αποσύρουν άμεσα την συμμετοχή τους από την συγκεκριμένη εφαρμογή. Επίσης, ας αναλογιστούν ότι συνδράμουν και γιγαντώνουν οικονομικά μια εταιρία, η οποία ευθύνεται για τον οικονομικό μαρασμό εκατομμυρίων συναδέλφων από όλο τον κόσμο.

Για όλους εμάς, μετά και από αυτή την προειδοποίηση, κάθε ταξιτζής – συνεργάτης της UBER είναι εχθρός και ανεπιθύμητος για τον κλάδο μας.

Από σήμερα ως διοίκηση, δεν θα μπορούμε (και δεν θα έχουμε την δυνατότητα), να προστατέψουμε κανέναν από την οργή των συναδέλφων. Δυστυχώς, οι αυθόρμητες αντιδράσεις δεν χαλιναγωγούνται.

Κανένας Έλληνας ταξιτζής στην UBER.
http://[URL unfurl="true"]www.blog.gr/content/data/multimedia/images/KOINWNIA/0D69F61DDBB98A97C96739CD7C752649.jpg[/img[/URL]]
[URL unfurl="true"]http://www.protothema.gr/greece/article/432114/hamos-stin-ekdilosi-parousiasis-tis-uber-stin-athina/[/URL]
[/quote]

Τέρμα τα δίφραγκα Λυμπερόπουλε. BTW, καλύτερα Taxibeat ή Taxiplon από Uber ή τα γαμημένα ραδιοταξί της κλίκας.
 

Walter White

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.516
Like
0
Πόντοι
16
Τέρμα τα δίφραγκα Λυμπερόπουλε. BTW, καλύτερα Taxibeat ή Taxiplon από Uber ή τα γαμημένα ραδιοταξί της κλίκας.

Παντως για να είμαστε δίκαιοι, οφείλουμε να παραδεχτουμε οτι ο λυμπερόπουλος ειναι γνωστης των χρωμοσαμπουαν
 

zdrinis

Μέλος
Εγγρ.
20 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.418
Like
2
Πόντοι
16
πολλοι ταξιτζηδες ειναι ρεμαλια οχι μερικοι  :rolleyes:
 

toufekalevris

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2014
Μηνύματα
15
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
0
Υπάλληλοι στην Uber θα γίνετε όλοι και θα κάνετε τεμενάδες στον πελάτη και τους γιωταχήδες.
Ναι οπως και θα απελευθερωναν το επαγγελμα πριν 2-3 χρονια τοτε που εκαναν απεργιες και τελικα δεν εγινε τιποτα φιλε μου..
 

nick07

Μέλος
Εγγρ.
3 Μαΐ 2009
Μηνύματα
3.706
Like
1
Πόντοι
16
Ναι οπως και θα απελευθερωναν το επαγγελμα πριν 2-3 χρονια τοτε που εκαναν απεργιες και τελικα δεν εγινε τιποτα φιλε μου..

Στ'αρχίδια μου σιγά μην κάτσω στην Ελλάδα. Καθίστε εσείς να σας πηδάει ο υπόκοσμος.
 

chris33

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2011
Μηνύματα
5.123
Like
11
Πόντοι
66
Η χειροτερη φαρα που υπαρχει
 

eraserkalsp

Μέλος
Εγγρ.
17 Νοε 2014
Μηνύματα
8.586
Like
0
Πόντοι
66
Uber, η αλλαγή αντίληψης και ο «πόλεμος» - Μια διαδρομή με Uber Taxi

2012s13tax1i-thumb-large.jpg

«Κάποιοι πελάτες που με κάλεσαν μέσω της εφαρμογής μού έδωσαν ραντεβού σε διαφορετικό σημείο από το οποίο βρίσκονταν. Είχε άλλα ταξί εκεί και φοβήθηκαν». Ο Α.Π., που ανήκει στην πρώτη φουρνιά οδηγών της Uber στην Αθήνα, μου αφηγείται, καθώς περιφερόμαστε στο κέντρο της πόλης σε μια μέρα ασταμάτητης βροχής και κυκλοφοριακής συμφόρησης, τους λόγους που τον ώθησαν να συνεργαστεί με την αμερικανική εταιρεία και τις ανησυχίες που αυτή η συνεργασία συνεπάγεται.

«Εψαχνα τρόπους να αυξήσω τη δουλειά μου», δηλώνει στην «Κ». Στο νοικιασμένο όχημα που οδηγεί παρέχεται και πρόσβαση σε δίκτυο Wi-Fi. Φαίνεται από τα λεγόμενά του ότι αντιπροσωπεύει μια πιο πελατοκεντρική φιλοσοφία από ό,τι είχε συνηθίσει μέχρι προσφάτως ο χρήστης ταξί στην Ελλάδα. Οπως παραδέχεται, το κλίμα που έχουν δημιουργήσει για την εταιρεία οι εκπρόσωποι του κλάδου τον έχει θέσει σε επιφυλακή. «Αν μας δώσουν αυτοκόλλητο από την Uber, δεν θα το βάλω στο αμάξι», λέει, ενώ προβληματίζεται για το ενδεχόμενο ψευδών κλήσεων από συνδικαλιστές που θα θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα παραδειγματισμού στους «συνεργάτες» της εταιρείας.

Ο ΣΑΤΑ έχει εξαρχής κηρύξει πόλεμο στην Uber – κι αυτό παρότι η εταιρεία δεν έχει λανσάρει στην Ελλάδα την πιο αμφιλεγόμενη υπηρεσία της, το UberX, που επιτρέπει σε μη επαγγελματίες αυτοκινητιστές να παρέχουν μεταφορικό έργο με τα προσωπικά τους Ι.Χ. «Δεν θέλουμε νταβατζήδες στο κεφάλι μας», δηλώνει στην «Κ» ο Κων. Δήμος, μέλος του ΣΑΤΑ, που κατηγορεί την Uber ότι παίρνει κρυφή προμήθεια από τις πιστωτικές κάρτες των πελατών της (από τη δοκιμαστική διαδρομή που έκανε η «Κ» πάντως, δεν προκύπτει κάτι τέτοιο).

Ο Α.Π. εκφράζει περιφρόνηση για τη στάση του ΣΑΤΑ. «Αυτά που υποστήριζαν τόσα χρόνια είναι που έφεραν την Uber στην Αθήνα», λέει. «Αν θέλει ο κ. Λυμπερόπουλος να βοηθήσει τον κλάδο, ας φτιάξει πιάτσες, ώστε να μην είμαστε σαν κυνηγημένοι και να τρώμε κάθε μέρα 80 ευρώ κλήσεις. Ας αντιμετωπίσει την κατάσταση στα ΚΤΕΛ του Κηφισού, όπου μια μικρή ομάδα οδηγών ελέγχει την ουρά, ακόμα και με απειλές βίας, και δεν αφήνει άλλους συναδέλφους να πάρουν καλές διαδρομές».

Επιπλέον, θεωρεί ότι η απειλή ακόμα και από την UberX είναι «υπερεκτιμημένη». «Πρέπει κάποιος να οργανωθεί για να το κάνει, δεν μπορεί να το κάνει ο καθένας». Ο ίδιος δηλώνει ότι αν έλθει στην Αθήνα η υπηρεσία, θα συμμετάσχει και σε αυτήν.

Οι θετικές πτυχές

Ο Νίκος Δρανδάκης, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της TaxiBeat, της πολλά υποσχόμενης ελληνικής εφαρμογής για την κλήση ταξί, αναδεικνύει τη θετική πτυχή της έλευσης της Uber στην Αθήνα και την Ελλάδα. «Ο ανταγωνισμός είναι καλό πράγμα», εξηγεί μιλώντας στην «Κ». «Εμείς δεν μπήκαμε στην αγορά αυτή για να πάρουμε ένα κομμάτι από την πίτα που υπήρχε. Μπήκαμε για να αλλάξουμε την αντίληψη του καταναλωτή για την αγορά του ταξί, να του δώσουμε επιλογή και μεγαλύτερα εχέγγυα ασφαλείας και ποιότητας – και να μεγαλώσουμε την πίτα. Η παρουσία ενός σημαντικού νέου παίκτη συμβάλλει στην αλλαγή νοοτροπίας και στη διόγκωση της αγοράς».

Εκμεταλλευόμενη τις βαθιές της τσέπες (η αποτίμησή της φτάνει πλέον τα 40 δισ. δολάρια), η Uber παρέχει σειρά κινήτρων σε πελάτες και οδηγούς στην Αθήνα για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της. Η πρώτη διαδρομή που κλείνει κάποιος μέσω της εφαρμογής είναι δωρεάν ώς τα 5 ευρώ (ώς τις 4 Ιανουαρίου) και έχει έκπτωση 20% για το υπόλοιπο της τιμής μέχρι νεωτέρας. Οι προσφορές αυτές δεν επηρεάζουν το ποσό που πληρώνεται ο οδηγός: το καλύπτει η εταιρεία, η οποία έδωσε κι ένα εφάπαξ μπόνους 50 ευρώ στους οδηγούς που συμμετείχαν εξαρχής στην είσοδό της στην αθηναϊκή αγορά.

Τα μεγάλα αποθέματα ρευστότητας είναι ένα ισχυρό όπλο, που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από την Uber για να αποσπάσει συντριπτικά μερίδια της αγοράς από τον τοπικό ανταγωνισμό – είτε τις άλλες εφαρμογές είτε τα ραδιοταξί. Ο κ. Δρανδάκης πάντως δεν δείχνει να ανησυχεί. Οπως εξηγεί, σε περιφερειακές αγορές, όπως είναι της Αθήνας, η Uber (που έχει επεκταθεί πλέον σε 250 πόλεις) δεν έχει επιδείξει τάσεις επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής.

Πληρωμές χωρίς μετρητά, και βαθμολόγηση
Αυτό ίσως είναι συνέπεια των έντονων αντιδράσεων και των νομικών κωλυμάτων που έχει αντιμετωπίσει σε πολλές χώρες στην προσπάθεια προώθησης της UberX (των Ι.Χ.) και άλλων υπηρεσιών, ευθέως ανταγωνιστικών προς τα ταξί. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, η γαλλική κυβέρνηση ανακοίνωσε ότι με το νέο έτος θα απαγορεύσει τη λειτουργία της UberPop στη χώρα. Πρόκειται για υπηρεσία που χρησιμοποιούν περίπου 200.000 πελάτες, με οδηγούς που δεν έχουν άδειες επαγγελματιών αυτοκινητιστών, και με κόστος μειωμένο κατά 1/3 και περισσότερο έναντι των ταξί. Μόνο μέσα στον Δεκέμβριο, η λειτουργία της Uber ανεστάλη στο Νέο Δελχί (ύστερα από υπόθεση βιασμού για την οποία κατηγορήθηκε οδηγός της), ενώ δέχθηκε μηνύσεις ή εντολές αναστολής λειτουργίας σε Μαδρίτη, Πόρτλαντ, Σαν Φρανσίσκο, Λος Αντζελες και Μπανγκόκ.

Η αναμονή για την άφιξη του Α.Π. ήταν μεγάλη, σχεδόν 20 λεπτά, σχεδόν ένα τέταρτο μεγαλύτερη από την αρχική εκτίμηση της εφαρμογής. Αυτό έχει να κάνει με το ότι οι οδηγοί της εταιρείας είναι ακόμα λίγοι αλλά και με τις δύσκολες κυκλοφοριακές συνθήκες της ημέρας, ωστόσο -όπως λέει ο Α.Π.- η εφαρμογή χρήζει και τεχνικών βελτιώσεων όσον αφορά την εκτίμηση του χρόνου άφιξης. Πηγές της Uber δηλώνουν στην «Κ» ότι ο στόχος είναι να φτάνει το ταξί στον χρήστη σε έναν μέγιστο χρόνο 5 λεπτών.

Μια άλλη καινοτομία της Uber είναι η δυνατότητα που παρέχει και στον οδηγό να βαθμολογήσει τον πελάτη. Γενικότερα, η δυνατότητα που παρέχουν οι εφαρμογές αυτές στον οδηγό να γνωρίζει ποιος μπαίνει στο όχημα «είναι πολύ σημαντική, ιδιαίτερα τη νύχτα», τονίζει ο Α.Π. Η «Κ», πάντως, δεν έδωσε αφορμές, και βαθμολογήθηκε με άριστα.

 

Επισκέπτης
Ο Τοτός και ο πατέρας του παίρνουν βράδυ ένα ταξί να πάνε επίσκεψη στη γιαγιά του Τοτού.
Καθώς περνάνε έξω από ένα μπουρ****, βλέπει ο Τοτός το κόκκινο φως και ρωτάει τον πατέρα του με περιέργεια:
- Μπαμπά τι μέρος είναι αυτό με το κόκκινο φωτάκι;
- Α ... αυτό είναι ένα καλό μαγαζί.
- Μπουρ****!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι υπάρχει μέσα σ αυτό το καλό μαγαζί, μπαμπά;
- Υπάρχουν κάτι καλές κυρίες.
- Πουτά***!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι κάνουν αυτές οι καλές κυρίες, μπαμπά;
- Εξυπηρετούν κάτι κυρίους.
- Γαμ***νται!, λέει ο ταξιτζής.
- Κάνουν παιδάκια, μπαμπά;
- Ναι, λέει ο πατέρας του.
- Μπάσταρδα!, λέει ο ταξιτζής.
- Και τι γίνονται αυτά τα παιδάκια, μπαμπά, όταν μεγαλώσουν;
- ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ!, λέει ο πατέρας του.

 

Digweed

Μέγας
Εγγρ.
26 Ιουν 2016
Μηνύματα
6.036
Κριτικές
1
Like
16.293
Πόντοι
3.836
Καταγγελία για αποτρόπαια πράξη ταξιτζή του Taxibeat στην Αθήνα

To απίστευτο περιστατικό και η απάντηση της εταιρίας

Δημοσιεύουμε την καταγγελία του Γιώργου Ανδρουλάκη όπως μας την έστειλε.
Είναι φίλος μας και πλήρως αξιόπιστος. Τα πλήρη στοιχεία του, όπως και όλα τα στοιχεία της αλληλογραφίας του με το TaxiBeat είναι στη διάθεσή του LIFO.gr, και είναι ήδη γνωστά και στην εταιρία.   

Προχτές λοιπόν, ο Γ.Α. επικοινώνησε με το Taxibeat:  

Καλησπέρα, είμαι πελάτης σας αρκετά χρόνια και χρησιμοποιώ το taxibeat συστηματικά, διότι το σέρβις είναι ανώτερο από αυτό των τυχαίων ταξί που σταματάει κανείς στο δρόμο.

Παρόλο που έχω την εντύπωση ότι τον τελευταίο χρόνο η ποιότητα των υπηρεσιών σαςέχει πέσει αρκετά,δεν έχω μπει ποτέ στον κόπο να κάνω κάποια αρνητική κριτική.  

Χθες το βράδυ,μαζί με ένα φίλο μου, χρησιμοποιήσαμε το Taxibeat(Στοιχεία οδηγού: A.S. TAB 62xx- Σ.Σ.
Τα πλήρη στοιχεία στη διάθεση της εφημερίδας μας,έτσι όπως έχουν γνωστοποιηθεί και στο Taxibeat)για μία διαδρομή από Κεραμεικό προς Νέο Kόσμο.  

Λίγο πριν φτάσουμε στον προορισμό μας, στην οδό χαμηλής κυκλοφορίας Τυμφρηστού,βλέπουμε 4 γάτες να κάθονται στη μέση του δρόμου, έξω από το σουβλατζίδικο"Τα σκαλάκια".
Τονίζω ότι οι γάτες ήταν εμφανέναστατες ακόμα και από το πίσω κάθισμα στο οποίο καθόμουν.

Παρόλη την παρότρυνση και εμένα και του φίλου μου να σταματήσει,ο οδηγός του ταξί συνέχισε κανονικά,με αποτέλεσμα να σκοτώσει τη μία από αυτές.  

Στη συνέχεια σα να μην έγινε τίποτα, συνέχισε να οδηγεί. Κατόπιν έντονης διαμαρτυρίας μας, σταμάτησε, απολογήθηκε απαθέστατα ότι δεν τις είδε και τελικά του είπα να εξαφανιστεί από μπροστά μου.

Οφείλω να ομολογήσω ότι η απάθειά του πριν σκοτώσει τη γάτα αλλά και μετά, ήταν αποστομωτική.  

Κατόπιν των ανωτέρω, απαιτώ  

1.Να μη χρεωθώ για αυτή τη διαδρομή, μιας και τελικά δεν έφτασα στον προορισμό μου και επιπλέον επιφορτίστηκα ψυχολογικά από την κτηνώδη απάθεια του οδηγού σας.

2.Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες.   Τέλος,τονίζω με απόλυτη βεβαιότητα ότι δεν επρόκειτω περί ατυχήματος.
Ο οδηγός σας με απόλυτη διαύγεια επέλεξε να μη φρενάρει, ρισκάροντας να σκοτώσει τέσσερις γάτες.
Λογικά θα γίνει καταγγελία και από τον ιδιοκτήτη του ψητοπωλείου,στον οποίο η άτυχη γάτα ανήκε.
Αναμένω απάντησή σας το συντομότερο δυνατό. 

¤ H απάντηση απ' το Taxibeat, μερικές ώρες αργότερα.   

Kαλησπέρα σας και ευχαριστούμε για την επικοινωνία, Λυπούμαστε πραγματικά πολύ για το περιστατικό που συνέβη στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε σήμερα Σάββατο 17/06/2017 και ώρα 01:51.
Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, να έχουμε τέτοια επικοινωνία με τους επιβάτες μας ώστε να γνωρίζουμε τί ακριβώς συμβαίνει στις διαδρομές τους!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι θα πραγματοποιηθούν όλοι οι απαραίτητοι έλεγχοι τόσο στη διαδρομή που πραγματοποιήσατε όσο και στον λογαριασμό του οδηγού που σας εξυπηρέτησε του κύριου S. A.,καθώς η φιλοσοφία του Taxibeat αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών από τους συνεργαζόμενους οδηγούς απέχει από την εικόνα που μας περιγράψατε.

Είναι σημαντικό να σας αναφέρουμε ότι δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής,καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά.

Λυπούμαστε πολύ για την αναστάτωση που προκλήθηκε και την εμπειρία σας και θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι από την πλευρά μας θα δουλέψουμε σκληρά για να σας παρέχουμε ευχάριστες εμπειρίες Taxibeat στο μέλλον, ενώ παραμένουμε στη διάθεσή σας για ότι άλλο χρειαστείτε.
Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο! Taxibeat CX Team    

ΥΓ. Ελπίζω πως πέρα απ' τις κλισέ γενικότητες της απάντησης του Taxibeat, θα ακολουθήσει και νέα επικοινωνία που θα απαντά στη συγκεκριμένη ερώτηση («Να με ενημερώσετε για τα πειθαρχικά μέτρα που θα λάβετε εναντίον του συγκεκριμένου οδηγού και τι προτίθεστε να κάνετε ώστε οι οδηγοί σας να συμπεριφέρονται ως επαγγελματίες»)και που θα αποδίδει δικαιοσύνη.   
Τα χρήματα είναι δευτερεύον ζήτημα φυσικά και μονάχα συμβολικά τα ζήτησε ο άνδρας που έκανε την καταγγελία,όμως για το «δεν μπορούμε να προβούμε σε ακύρωση της χρέωσης της συγκεκριμένης διαδρομής, καθώς η διαδρομή αυτή έχει πραγματοποιηθεί μέχρι εκείνο το σημείο κανονικά»δε θέλω να μιλήσω, γιατί σίγουρα θα πω κάποια πολύ βαριά κουβέντα.

 

dude33

Μέλος
Εγγρ.
10 Νοε 2007
Μηνύματα
9.197
Like
759
Πόντοι
146
Γιατί δεν κάλεσε την αστυνομία να τον συλλάβει επιτόπου για την δολοφονία της γάτας;
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.369
Like
487
Πόντοι
186
Τι γνωμη εχετε για ταξιμπιτ;
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.249
Like
334
Πόντοι
36
Πιο ΓΑΜΗΜΕΝΗ φαρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τα μουνια της λασπης επερναν δωρεαν αδειες ταξι και μετα τις πουλουσαν 300-400χιλιαρικα..Τα απλυτα μπασταρδια επιλεγουν και τι κουρσες θα κανουν χωρις να ξερουν τα γαμωπαιδα οτι την εκπτωση στα σκατοταξια τους που περνουν απο τις εταιριες την επιβαρυνεται ο Ελληνας πολιτης..Τα μαλακισμενα κοινονικο εργο επρεπε να εκτελουν και δεν το ξερουν γιατι τα αγραμματα ολα δεν τελειωσαν ουτε δημοτικο.Γι αυτο λυνουν και τις διαφορες τους με τσαμπουκα παντα.ουστ ρε απλυτοι.... :vomit: :vomit: :vomit:
Επαγγελματιες οδηγοι λενε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: Που ειναι το επαγγελματικο οχημα που οδηγανε ρεεεεεε????Ουτε γαιδαρο δεν επρεπε να καβαλανε.
Πανε και ταζουν ψηφους απο τωρα στην ΝΔ και ζητανε δικαιωμα για να πουλανε τσαμπουκα.

Χειροτεροι και απο τους μπατσους.
Κανενας Ελληνας ρε μουνια να μην βρισκεται στην αναγκη σας και να ψωφατε απο πεινα ολοι.
Πιο ΓΑΜΗΜΕΝΗ φαρα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Τα μουνια της λασπης επερναν δωρεαν αδειες ταξι και μετα τις πουλουσαν 300-400χιλιαρικα..Τα απλυτα μπασταρδια επιλεγουν και τι κουρσες θα κανουν χωρις να ξερουν τα γαμωπαιδα οτι την εκπτωση στα σκατοταξια τους που περνουν απο τις εταιριες την επιβαρυνεται ο Ελληνας πολιτης..Τα μαλακισμενα κοινονικο εργο επρεπε να εκτελουν και δεν το ξερουν γιατι τα αγραμματα ολα δεν τελειωσαν ουτε δημοτικο.Γι αυτο λυνουν και τις διαφορες τους με τσαμπουκα παντα.ουστ ρε απλυτοι.... :vomit: :vomit: :vomit:
Επαγγελματιες οδηγοι λενε  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: Που ειναι το επαγγελματικο οχημα που οδηγανε ρεεεεεε????Ουτε γαιδαρο δεν επρεπε να καβαλανε.
Πανε και ταζουν ψηφους απο τωρα στην ΝΔ και ζητανε δικαιωμα για να πουλανε τσαμπουκα.

Χειροτεροι και απο τους μπατσους.
Κανενας Ελληνας ρε μουνια να μην βρισκεται στην αναγκη σας και να ψωφατε απο πεινα ολοι.
300 400 δεν πηγε ποτε μεχρι 200 00 επεσε στα 35 και αν δεν κανω λαθος τωρα ειναι στα 75 ,300 400 παει μια αδεια φαρμκειου η βοθρατζιδικου,τις τιμες
τις κανουν οι μαντραδες που ειναι πραγματικα χειροτερο υπαρχει,τα ταξι ειναι καλυτερα τωρα απο 80σ 90σ πολλα παιδια ειναι μορφωμενα με χαρτια απο πανεπιστημια ανεργα που κανουν την δουλεια λογο αναγκης,80% απο οσο δουλευουν ειναι οδηγοι και οχι ιδιοκτητες,αλλα δουλεουν για τις μαντρες,υπαρχει μαντρα στην λιοσιων με πανω απο 140 αδειες βαλε 2 οδηγους την μερα να δεις ποσο βγαζουν ολα μαυρα ,συμφωνω οτι λογο νομου πρεπει να παιρνεις αποδειξη αλλα κανεις δεν δινει.προσωπικα οποιος δεν μου δινει δεν το πληρωνω, αν και ποια περνω μονο uber
 

nordalta

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2014
Μηνύματα
1.249
Like
334
Πόντοι
36
Τι γνωμη εχετε για ταξιμπιτ;
προτιμω uber x οταν ειμαι ελλαδα πολυ ποιο φτηνο,ξερω απο πριν την χρεωση,ειναι και ο λογος που θα πεθανουν τα ταξι καποια στιγμη η θα πεσει χαμηλα παλι η αδεια
 

podolagnos_1985

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2017
Μηνύματα
11.584
Κριτικές
2
Like
138
Πόντοι
166
εγώ το χρησιμοποιώ πολύ το taxibeat, έχω γνωρίσει πολύ καλούς οδηγούς και φανταστικά αμάξια αλλά και το αντίθετο.
κυρίως το χρησιμοποιώ σε περίπτωση που ξεχάσω μέσα τίποτα να υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας.

(πέρυσι πρόπερσι ξέχασα μέσα το s6 edge που ούτε χρόνο δεν το είχα, και ο οδηγός μικρός σε ηλικία, το έκλεισε και προσπάθησε να το κλέψει. το θέμα είναι ότι δεν υπάρχει πουθενά online τηλέφωνο εξυπηρέτησης του taxibeat, μόνο μέσω email, αλλά το είδαν σύντομα, με κάλεσαν και αν και δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι, ήταν πολύ ευγενικός ο άνθρωπος που μου μίλησε -  τελικά το πήρα πίσω το κινητό μου από τον κλέφτη... δεν γράφω τώρα λεπτομέρειες γιατί δεν έχει σημασία και βαριέμαι κιόλας)

αλλά γενικά είναι ένα εργαλείο απλά. γι αυτό φαντάζομαι ότι και στον κύριο παραπάνω του είπαν ότι δεν επιστρέφονται τα χρήματα, διότι ο ταξιτζής τα πήρε, τεσπα.
εγώ τους έχω στείλει αρκετές φορές email για παράπονα κτλπ με οδηγούς, αλλά το καλύτερο είναι, αν δεν σου αρέσει ο άλλος ή το ταξί, απλά κατεβαίνεις και παίρνεις άλλον.

υγ. εννοείται πως την πέφτω σε όλους τους οδηγούς, λέγοντας τους ότι κάνω μασάζ κτλπ και τους αφήνω καρτούλα με το τηλέφωνο αλλά ποτέ δεν με έχει πάρει κάποιος από αυτούς :( παράπονο το έχω.
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.369
Like
487
Πόντοι
186
εγώ τους έχω στείλει αρκετές φορές email για παράπονα κτλπ με οδηγούς, αλλά το καλύτερο είναι, αν δεν σου αρέσει ο άλλος ή το ταξί, απλά κατεβαίνεις και παίρνεις άλλον.

υγ. εννοείται πως την πέφτω σε όλους τους οδηγούς, λέγοντας τους ότι κάνω μασάζ κτλπ και τους αφήνω καρτούλα με το τηλέφωνο αλλά ποτέ δεν με έχει πάρει κάποιος από αυτούς :( παράπονο το έχω.

Σου κανει αναφορα οδηγος και μετα μπλοκαρει η εφαρμοργη.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom