στο μόνο που δεν χωράει συζήτηση για το Θείο και κάνουμε τουμπεκί είναι όπως λες σε καταστάσεις όπως πχ στα νοσοκομεία..εκεί....πρέπει να σεβόμαστε την ανάγκη που έχει κάποιος σε ώρες απελπισίας να πιστέψει σε κάτι όταν όλα τα υπόλοιπα τον έχουν αφήσει.
Τουμπεκι κανουμε και σεβομαστε οποιονδηποτε, θελει να εκφρασει την πιστη του, οποτε θελει και οπου θελει, αρκει να μην ενοχλει τους αλλους η να τους πιεζει να συμετεχουν.