Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ειναι αξιο αποριας παντως πως καθε φορα φτιαχνει το βλημα κλωνο,γραφει ακριβως τα ιδια με τον ιδιο τροπο τις ιδιες λεξεις το ιδιο γραφικο υφος και προσπαθει να παραστησει καποιον αλλο....
ο στεκας μπορει να μην ειναι τρομπας ειναι παντως..
Καλά έκανες που δεν έδωσες ποτέ εδώ εισαγωγικές λεβεντιά.
Γιατί άλλοι που έδωσαν , με το τότε άριστα 160 , έπαιρναν μαθηματικά 30/160 , φυσική 25/160 , χημεία 15/160 και έκθεση 60/160 ....
Και μετά πήγαν αγγλία με τα gc ....
μεγάλοι επιστήμονες όλοι ...
αλλά λίγο η δαπ , λίγο οι μπαμπάδες ... κάπου χώθηκαν όλοι ... ελλαδάρα !!!!!
τυπε λεω να ανοιξω ενα τοπικ-ερανο να σου αγορασουμε χαπια,ειναι κριμα πραγματικο η καταντια σου...εμμονικος,με σοβαρη καταθλιψη ,θελεις σοβαρα αμεση βοηθεια ....συμβουλη μου ειναι να ξελογγαρεις κανα δυο χρονακια και να αρχισεις να ανοιγεις τα παραθυρα στο δωματιο σου να σε χτυπαει αερας φρεσκος....μετα ξαναμπες ,εδω θα ειναι η επιστημονικη μπουρδελοκοινοτητα για επαναξιολογηση...![]()
ποτε θα βαλεις τη φωτο με την βαμμενη μαιμου?Επαναλαμβάνω κοτούλα... γιατί έτσι είστε. Πουλάτε τα φούμαρα και μετά γίνεστε πουτανίτσες.
Αν δεν είμαι κλώνος:
- Ανοίγεις νήμα
- Βάζεις ψηφορορία
- Δίνεις 500 στον antisthenis
Πάει ή δεν πάει? Ε κότα?![]()
Τύπε εχει στειλει προβοκάτορες ο λαθρολαγνος δήμαρχος, να στείλουν μπουκάλια στους ξεραμενους φοίνικες..Γίνονται κάτι επεισόδια στο κέντρο τύποι. Λέτε να την πληρώσουν οι τενεκεδ.... Εεε ζαρτινιερες?
![]()
Πληροφορίες αναφέρουν ότι τις πέρασαν ήδη 2ο χέρι graffiti,όπως επίσης κάποια φυτά ξεριζώθηκαν :SΓίνονται κάτι επεισόδια στο κέντρο τύποι. Λέτε να την πληρώσουν οι τενεκεδ.... Εεε ζαρτινιερες?
![]()

Βαλλονται κατά του λαθρολαγνου δημαρχου.. :S :S :SΒγηκαν τα αναρχοκουμουνια παλι οξω...![]()

Τύπε οι μπαχαλακηδςς είναι ετεροδημοτες.. :S :S :SH πλάκα είναι ότι χαίρονται και την ίδια στιγμή οι ίδιοι τα πληρώνουν![]()