Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δεν νομίζω τύπε! Πιο υψηλές βλέψεις έχει !καλα αυτος με τον καημο της δημαρχιας θα παει..

Δεν νομίζω τύπε! Πιο υψηλές βλέψεις έχει !![]()
εστ και ο μπαρμπας θα το κανετε copy paste καθικακια

εστ και ο μπαρμπας θα το κανετε copy paste καθικακια![]()
εστ και ο μπαρμπας θα το κανετε copy paste καθικακια![]()
ξεκινα φιλαρακο και εσυ να μιλας πιο νορμαλ ¨)Καθίκι είσαι εσύ λεβέντη μου και πρόσεξε λίγο... να μιλάς όπως σου μιλάνε ;)
ξεκινα φιλαρακο και εσυ να μιλας πιο νορμαλ ¨)
Άστα τα παιδιά. Θα το καταπιούν θέλουν δε θέλουν!
Προσωπικά ριχνω γαμώ τα γέλια με τις πίπες που ανεβάζουν!![]()
Τύπε ολοι οι άλλοι ανεβάζουν πίπες.
Ευτυχώς βρέθηκες εσύ ο τετραπέρατος που ανεβάζεις εξυπνάδες.
Θέλω να δώ τον δημαρχούλη σου οταν στις επόμενες δημοσκοπήσεις καταλάβει οτι θα γίνει σαν το κύριο στη φωτογραφία στις επόμενες εκλογές.
Να ήξερες πόσοι απο του ς ψηφοφόρους του τον βρίζουν ;; Πόσοι έγιναν κοψοχέρηδες με τη μεγαλειώδη καραμαλακία που έκανε.
Περίμενε λίγο. Να βγουν οι πρώτες δημοσκοπήσεις και τότε θα καταλάβει ο παπάρας απο που κλάνει το μπαρμπούνι.
με ειρωνια το ειπαΔεν έχω βρίσει κανέναν φίλε μου, όχι με τέτοιους χαρακτηρισμούς, παρά μόνο να έχω ειρωνευτεί ή κάτι τέτοιο. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Άλλοι εδώ βρίζονται πατόκορφα και δικαίωμά τους. Εγώ δεν σε αποκάλεσα ούτε καθίκι ούτε τίποτε άλλο.
Είσαι ρατσιστοφασιστάκος ε? Μπράβο σου, καλή πρόοδο!![]()

Τύπε δεν βρίζεις. Απλάγράφεις οτι ολοι οι άλλοι ανεβάζουν πίπες.
Ευτυχώς βρέθηκες εσύ ο τετραπέρατος που ανεβάζεις εξυπνάδες.
Θέλω να δώ τον δημαρχούλη σου οταν στις επόμενες δημοσκοπήσεις καταλάβει οτι θα γίνει σαν το κύριο στη φωτογραφία στις επόμενες εκλογές.
Να ήξερες πόσοι απο του ς ψηφοφόρους του τον βρίζουν ;; Πόσοι έγιναν κοψοχέρηδες με τη μεγαλειώδη καραμαλακία που έκανε.
Περίμενε λίγο. Να βγουν οι πρώτες δημοσκοπήσεις και τότε θα καταλάβει ο παπάρας απο που κλάνει το μπαρμπούνι.
με ειρωνια το ειπα
ξερω οτι εισαι στην τσιτα λογω πολιτικων δογματων αλλα μεσα σου για καποια πραγματα ξερεις οτι το αφεντικο τα εχει κανει σαλατα
Φίλε είναι φανερό οτι δεν βρίζεις !!!![]()
Οσο για το συμπέρασμά σου !! Είναι τόσο εύστοχο και σωστό οσο και ο μεγάλος μαλακοπερίπατος.

Πρέπει να είσαι θεσμικά σωστός οπως γράφεις αλλά πρέπει να είσαι και πρακτικός φίλε.Για ενα λεπτο ρε τύπε
Εγω προσωπικα, να το ξεκαθαρισουμε, διαφωνω πληρως με τον μεγαλο περιπατο. Ενταξει?
Ομως, ο "μεγαλος περιπατος" ηταν βασικη προεκλογικη δεσμευση του Μπακογιαννη. Μην τρελαθουμε κιολας. Δεν το εκανε κρυφα. Το ειχε πει απο πριν. Και εξελεγη.
Τωρα τι δηλαδη, επειδη εφαρμοζει το προγραμμα που προανηγγειλε, θα παρουν την ψηφο τους πισω αυτοι που το ενεκριναν?
Τι παραλογισμος ειναι αυτος?
Τύπε δεν βρίζεις. Απλάγράφεις οτι ολοι οι άλλοι ανεβάζουν πίπες.
Ευτυχώς βρέθηκες εσύ ο τετραπέρατος που ανεβάζεις εξυπνάδες.
Θέλω να δώ τον δημαρχούλη σου οταν στις επόμενες δημοσκοπήσεις καταλάβει οτι θα γίνει σαν το κύριο στη φωτογραφία στις επόμενες εκλογές.
Να ήξερες πόσοι απο του ς ψηφοφόρους του τον βρίζουν ;; Πόσοι έγιναν κοψοχέρηδες με τη μεγαλειώδη καραμαλακία που έκανε.
Περίμενε λίγο. Να βγουν οι πρώτες δημοσκοπήσεις και τότε θα καταλάβει ο παπάρας απο που κλάνει το μπαρμπούνι.

Είναι βρισιά το ρατσιστής ή το φασίστας? Τότε γιατί το λέτε συνέχεια?
Ηρέμησε ηρέμησε, πιες λίγο τίλιο θα σου κάνει καλό!![]()