Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτός ο τσίγκος εχει 550 ευρώ;
https://[URL unfurl="true"]www.koutipandoras.gr/sites/default/files/styles/article_large/public/2020-06/106118679_1381175315604036_6082869721010811432_n.jpg?itok=mShsoeTO[/img[/URL]]
[/quote]Δεν έχει... Τόσο θα σας τον χρεώσει ο κοσιωνης.Τοσοι άνθρωποι πρέπει να φάνε!

Ορισμένες "μικρές" λεπτομέρειες αναφορικά με τα κόστη από τις ζαρντινιέρες και τα υπολοιπα:
- Μικρή λεπτομέρεια ότι μιλάμε για σύνθετες, μεταλλικές κατασκευές που ζυγίζουν μέχρι και έναν τόνο για να μη γίνονται πολεμοφόδια.
- Μικρή λεπτομέρεια, ότι έχουν σχεδιαστεί για να μη βανδαλίζονται αλλά και ότι καλύπτονται με αντιγκράφιτι υλικό.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι έχουν εγγύηση από τον κατασκευαστή έως και 15 χρόνια.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι όταν τελειώσει η πιλοτική περίοδος του Μεγάλου Περιπάτου και γίνουν μόνιμα τα έργα, θα ομορφύνουν τις 129 γειτονιές της Αθήνας.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι όλα έγιναν με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Αυτό βέβαια είναι αδύνατον να το καταλάβουν τα αριστερά αποβράσματα-κατακάθια-σκουλίκια, διότι:
- Θέλουν να μπορούν να σπάνε εύκολα τις ζαρντινιέρες για να πετάνε σίδερα και μάρμαρα σε μπάτσους και βιτρίνες (όπως κάνουν και με τα μαρμάρινα σκαλιά του Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου, κτλ).
- Θέλουν η Αθήνα να είναι ένας ατελείωτος καμβάς για να γράφουν όλες αυτές τις απαναστατικές πούτσες που έχουν στον εγκέφαλό τους... εεεε.... χμμμ.... ποιον εγκέφαλο... αναδιατυπώνω.... Στο κεφάλι τους ήθελα να πω.
- Δεν θέλουν την ανάπλαση της Αθήνας γενικότερα, επειδή οι περισσότεροι είναι βλαχαδερά/τσομπαναραίοι που μας ήρθαν από τα κατσάβραχα (επί εποχής του σκατά-στον-τάφο-του) και θεωρούν τσιφλίκι τους την Αθήνα, όπου από 1.000.000 κατοίκους που είχε την δεκαετία του '50 τώρα έχει 5).
- Γιατί πιστεύουν ότι ΟΛΟΙ και ΟΛΑ είναι διεφθαρμένα και σάπια, διότι ακριβώς είναι οι ίδιοι διεφθαρμένοι και σάπιοι (και αποβράσματα, κατακάθια, σκουλίκια, κτλ, κτλ).
Περαστικά ζωντόβολα. Η χώρα θα πάει μπροστά, θέλετε δεν θέλετε... κι εσείς θα είστε στην άκρη, ακριβώς εκεί που αξίζετε να είστε μετά τον συμμοριτοπόλεμο του '45-'49
Ξυδάκι και ζουμί από λάχανο!!!![]()
Γελασαμε και σημερα.στην πρωτη πορεια θα δεις τι θα μεινει αλλα βεβαια επρεπε να βγαλουν μεροκαματο.Ειδοκα αυτο με την εγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για την διαυγεια και την εγκριση ηταν το αποκορυφωμα.Φανταζομαι το ιδιο ηταν που ενεκλρινε τα 350 ευρο το τεμαχιο ψευτοπιπεριας ενω η τιμη του ειναι 40 ευρω εκτος αν μας πεισ οτι και αυτες ειναι απο βιολογικες καλλιεργειες για να μυριζουν καλυτερα!Ορισμένες "μικρές" λεπτομέρειες αναφορικά με τα κόστη από τις ζαρντινιέρες και τα υπολοιπα:
- Μικρή λεπτομέρεια ότι μιλάμε για σύνθετες, μεταλλικές κατασκευές που ζυγίζουν μέχρι και έναν τόνο για να μη γίνονται πολεμοφόδια.
- Μικρή λεπτομέρεια, ότι έχουν σχεδιαστεί για να μη βανδαλίζονται αλλά και ότι καλύπτονται με αντιγκράφιτι υλικό.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι έχουν εγγύηση από τον κατασκευαστή έως και 15 χρόνια.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι όταν τελειώσει η πιλοτική περίοδος του Μεγάλου Περιπάτου και γίνουν μόνιμα τα έργα, θα ομορφύνουν τις 129 γειτονιές της Αθήνας.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι όλα έγιναν με την έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου.
Αυτό βέβαια είναι αδύνατον να το καταλάβουν τα αριστερά αποβράσματα-κατακάθια-σκουλίκια, διότι:
- Θέλουν να μπορούν να σπάνε εύκολα τις ζαρντινιέρες για να πετάνε σίδερα και μάρμαρα σε μπάτσους και βιτρίνες (όπως κάνουν και με τα μαρμάρινα σκαλιά του Πολυτεχνείου, του Πανεπιστημίου, κτλ).
- Θέλουν η Αθήνα να είναι ένας ατελείωτος καμβάς για να γράφουν όλες αυτές τις απαναστατικές πούτσες που έχουν στον εγκέφαλό τους... εεεε.... χμμμ.... ποιον εγκέφαλο... αναδιατυπώνω.... Στο κεφάλι τους ήθελα να πω.
- Δεν θέλουν την ανάπλαση της Αθήνας γενικότερα, επειδή οι περισσότεροι είναι βλαχαδερά/τσομπαναραίοι που μας ήρθαν από τα κατσάβραχα (επί εποχής του σκατά-στον-τάφο-του) και θεωρούν τσιφλίκι τους την Αθήνα, όπου από 1.000.000 κατοίκους που είχε την δεκαετία του '50 τώρα έχει 5).
- Γιατί πιστεύουν ότι ΟΛΟΙ και ΟΛΑ είναι διεφθαρμένα και σάπια, διότι ακριβώς είναι οι ίδιοι διεφθαρμένοι και σάπιοι (και αποβράσματα, κατακάθια, σκουλίκια, κτλ, κτλ).
Περαστικά ζωντόβολα. Η χώρα θα πάει μπροστά, θέλετε δεν θέλετε... κι εσείς θα είστε στην άκρη, ακριβώς εκεί που αξίζετε να είστε μετά τον συμμοριτοπόλεμο του '45-'49
Ξυδάκι και ζουμί από λάχανο!!!![]()
τυπε λες να κανουν και κοντρες με τα εργαλεια οι πακηδες να ζησουμε μεγαλεια βουτας κρυφης λιμανακια ολυμπιακο χωριο κι ετσι ?Βλέπω ο λαθρό έχει πιάσει αριστερή κίτρινολωρίδα και το πάει φιτίλια στην κατηφόρα.. :S :S :S
Τυπε οι λάθρο με τα πολυμορφικά είναι επιχειρηματίεςτυπε λες να κανουν και κοντρες με τα εργαλεια οι πακηδες να ζησουμε μεγαλεια βουτας κρυφης λιμανακια ολυμπιακο χωριο κι ετσι ?![]()
Για τους σχετικους με το αθλημα δεν φαινεται εκ πρωτης οψεως καποια ατασθαλια. Αυτη η εξυπναδα που κυκλοφορει ειναι τροπος λογικης " Το μπουζουκι ειναι οργανο, ο αστυνομικος ειναι οργανο, ο αστυνομικος ειναι μπουζουκι".
Βεβαια ο συγκεκριμενος δημος μονο καθαρος δεν ειναι και ο Μπακογιαννης θα εχει πολυ δουλεια για να τον καθαρισει,αν και με τους συνεργατες που εχει ,προσωοικα το βλεπω λιγο δυσκολο. Παντως πρεπει να του δωθει χρονος και να μην τον καταδικασουμε λογω οικογενειοκρατιας κλπ.
Κανεις ενα λαθος. Δεν εγραψα οτι εχει υποπτο παρελθον. Η οικογενειοκρατια, συνηθως βγαζει ανθρωπους οι οποιοι ζουν σε προστατευμενο περιβαλλον και δεν ειναι ικανοι να μανατζαρουν ουτε περιπτερο. Ο Μητσοτακης ειναι η τρανη εξαιρεση . Γιατι να μην ειναι και ο Μπακογιαννης;Σε ποια εξυπναδα αναφερεσαι , η οποια να κανει λογικη υπερβαση; Επειτα, αυτοαναιρεισαι: λες οτι ο Δημος Αθηναιων ειναι βρωμικος, λες οτι ο Μπακογιαννης εχει κακους συνεργατες, και λες οτι εχει και υποπτο παρελθον λογω οικογενειας. Αρα 3 αρνητικα, και παρ'ολ'αυτα να του δωσουμε χρονο. Εσυ στη δουλεια σου θα εμπιστευοσουν καποιον που εχει παρελθον κλεψιματος, εχει κακους συνεργατες και δουλευε και σε υποπτη επιχειρηση;
Δηλαδη τι αλλο πρεπει να γινει για να φανει η μασα που κανουν;
Επειτα, μακαρι να ηταν υπερκοστολογημενα και το εργο πραγματι να αξιζε. Αυτο ομως οχι μονο δεν αξιζει, δημιουργει τεραστια προβληματα στο κεντρο και στους περιφερειακους δρομους. Ουτε σκια δεν υπαρχει, ειναι μια μαλακια και μιση. Δεν υπαρχει καμια συγκριση με τη Δ.Αρεοπαγιτου ας πουμε.
Κανεις ενα λαθος. Δεν εγραψα οτι εχει υποπτο παρελθον. Η οικογενειοκρατια, συνηθως βγαζει ανθρωπους οι οποιοι ζουν σε προστατευμενο περιβαλλον και δεν ειναι ικανοι να μανατζαρουν ουτε περιπτερο. Ο Μητσοτακης ειναι η τρανη εξαιρεση . Γιατι να μην ειναι και ο Μπακογιαννης;
Παμε παρακατω.
Με τον χαρακτηρισμο που δινεις στο εργο συμφωνω. Κι εμενα μου φαινεται μαλακια. Απ την αλλη στο τελος ξυριζουν/κουρευουν/καταδικαζουν τον γαμπρο.
Οσο για κακους συνεργατες. "Ουδεις αναντικαταστατος" .
Γι αυτο σου λεω δωσε χρονο και βλεπουμε.
Ορισμένες "μικρές" λεπτομέρειες αναφορικά με τα κόστη από τις ζαρντινιέρες και τα υπολοιπα:
- Μικρή λεπτομέρεια ότι μιλάμε για σύνθετες, μεταλλικές κατασκευές που ζυγίζουν μέχρι και έναν τόνο για να μη γίνονται πολεμοφόδια.
- Μικρή λεπτομέρεια, ότι έχουν σχεδιαστεί για να μη βανδαλίζονται αλλά και ότι καλύπτονται με αντιγκράφιτι υλικό.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι έχουν εγγύηση από τον κατασκευαστή έως και 15 χρόνια.
- Μικρή λεπτομέρεια ότι όταν τελειώσει η πιλοτική περίοδος του Μεγάλου Περιπάτου και γίνουν μόνιμα τα έργα, θα ομορφύνουν τις 129 γειτονιές της Αθήνας.
.....

Που σε εχει διορισει ο Κουλης εσενα;