Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Το μεγάλο έκτρωμα.![]()

μπραβο στον κλαρινογαμπρο τον Μπακο για το εργο μονο να βαλει και καμμια λαμπα εκει στο ζαππειο να ξεκουμπιστουν τα πουσταρια που ακομα ψωνιζονται γιατι πλεον πανε οικογενειες με παιδια και νορμαλ κοσμος να απολαυσει τη βολτα του
θα παρουν πουλο οι λαθρο τυπε,σε οτι πιανει το εργο αυτο και οποιαδηποτε αναπλαση που γινεται για τους τουριστες που τα σκανε θα εξαφανιστουν οι καζαμπουμπου,παραδιπλα που θα ειναι οι ελληνες βεβαια θα γινεται της ζιμπαμπουαΘα βαλει κατουρητηρια για τους λαθρο η το κιτρινο δαπεδο ειναι απορροφητικο?
οι μικροι θα φυγουν δεν θα αντεξουν την αυξηση των ενοικιωνΘέλει να διώξει από το κέντρο όλες τις επιχειρήσεις
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ “ΚΟΡΟΪΔΑ” Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ! ΙΔΟΥ ΟΙ “ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ” ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΟ ΣΕ ΠΑΖΑΡΙ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟΥ – ΝΕΟΣ “ΓΟΛΓΟΘΑΣ” ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΑ ΕΡΓΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ – “ΕΡΓΟΤΑΞΙΟ” Η ΠΛΑΤΕΙΑ (ΕΙΚΟΝΕΣ)
Έτσι για να μην νομίζετε… Το φωτογραφικό απόσπασμα από την Πανεπιστημίου! Αυτός είναι ο Μεγάλος περίπατος των ανύπαρκτων Αθηναίων και των εξαφανισμένων τουριστών! Οι επενδυτές μεταφέρουν πλέον με ασφάλεια την πραμάτεια τους! Σε λίγο καιρό και ένα μεγάλο υπάιθριο παζάρι παρεμπόρων θα κάνει εκεί καταλυτική την παρουσία του…
https://[URL unfurl="true"]www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2020/06/1-543-1.jpg[/img[/URL]]
[code][URL unfurl="true"]https://www.makeleio.gr/εξωφυλλο/ΓΙΑ-ΑΥΤΟΥΣ-ΓΙΝΕΤΑΙ-ΚΟΡΟΪΔΑε-Ο-ΜΕΓΑΛΟΣ/[/code[/URL]]
Ο ντορης πετυχε νεακαμπουλ νεοισλαμαμπαντ 900 μετρα μεγαλος περιπατος
[/quote]
Βλέπω ο λαθρό έχει πιάσει αριστερή κίτρινολωρίδα και το πάει φιτίλια στην κατηφόρα.. :S :S :S
εχει κοψει καπιστρι και θα τα παρει στη μασχαλη ο μαχμουντΒλέπω ο λαθρό έχει πιάσει αριστερή κίτρινολωρίδα και το πάει φιτίλια στην κατηφόρα.. :S :S :S
Βλέπω ο λαθρό έχει πιάσει αριστερή κίτρινολωρίδα και το πάει φιτίλια στην κατηφόρα.. :S :S :S

Ναι τύπε, μια λωρίδα στην παραλία για εμάς τους ελάχιστους καραγκιόζηδες ποδηλάτες κατέστρεψε τη βόλτα των πεζών στην παραλία της Θεσσαλονίκης.οι (ευρωπαϊκα χρηματοδοτουμενοι) συγκοινωνιολογοι ειναι απο τα μεγαλυτερα σιχαματα, που καταστρεφουν την καθημερινοτητα μας. Οι περισσοτεροι ή μαλλον περισσοτερΕΣ ειναι ντουγανια, πολιτικοι μηχανικοι, μηδενικης επιστημονικης σκεψης, που ακολουθουν τον συρμο (δλδ προτεινουν ως παπαγαλοι ο,τι ζηταει η ΕΕ ωστε να παρουν χρηματοδοτηση για μαλακιες) που προσπαθουν να εξορισουν τα οχηματα απο τις πολεις και να μας κανουν νεοκινεζους της δεκαετιας του 70, με ποδηλατα, πατινια και ο,τι αλλη μαλακια υπαρχει.
Ο χοντρος, ο ηλικιωμενος, ο ανημπορος, ο μη αθλητης, η μη ταγαροσυριζαια οποιος δηλαδη ξεφευγει απο τον ανθρωποτυπο "αθλητης", "αριστερος", "περιβαλλοντολαγνος", "λεπτος", "νεος", "μη εχων αξιοπρεπεια" και δεν μπορει να κινηθει σαν πιθηκος με αυτες τις χιπστερομαλακιες ή απλα δε θελει να φαινεται σα μαλακας θα αναγκαζεται να στοιβαζεται στα αθλια ΜΜΜ επιπεδου ζαμπιας μαζι με βρωμοπακια, κακοποιους και εγκληματιες.
Ακομα και οι παραπανω τρεντοχιπηδες θα αναγκαζονται να στοιβαζονται με την πλεμπα οταν βρεχει, οταν χιονιζει, οταν εχει υψηλες θερμοκρασιες.
Ο ακροαριστερος μπακογιαννης κανει ο,τι μπορει για να γαμησει τους ελληνες και να τους φερει στο ιδιο επιπεδο με τους τριτοκοσμικους εισβολεις. Τα ιδια γινονται και στη θεσσαλονικη αλλα οχι σε τετοιο εκτρωματικο βαθμο. Αν και οποιος δει τον πορδηλατοδρομο στην παραλιακη που εκοψε τον μισο χωρο απο τους πεζους και τον χρησιμοποιουν μονο ελαχιστοι καραγκιοζηδες πολλοι απο τους οποιους ειναι προκλητικοτατοι και κανουν ΕΚΤΟΣ πορδηλατοδρομου θα καταλαβει ποσο καραμαλακες ειναι και οι συγκοινωνιοβλακες και οι βλακοδημαρχοι.
Ναι τύπε, μια λωρίδα στην παραλία για εμάς τους ελάχιστους καραγκιόζηδες ποδηλάτες κατέστρεψε τη βόλτα των πεζών στην παραλία της Θεσσαλονίκης.
Το ότι έχουν ανοίξει μπαράκια του πεζοδρομίου μέσα στην παραλία δεν μας πείραξε.
Το ότι έχει πάρει ένα μικρόφωνο ο κάθε άσχετος άφωνος wanna be Καζαντζίδης και από πίσω του μια στρατιά αποτυχημένων onirama, και μίζερων αξύριστων ατάλαντων ελλεεινίδων που τραγουδάνε τη μιζέρια τους δεν μας πειράζει....τα ποδήλατα μας πείραξαν....
Λαθροστράτα.. :S :S :So λαθρο- περιπατος![]()
Πόσοι τόνοι είναι φορτωμένο το πακι; :S :S :Sεχει κοψει καπιστρι και θα τα παρει στη μασχαλη ο μαχμουντ