Νέα

Μεγάλος περίπατος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 39K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μια μεγάλη αστική παρέμβαση που χρειαζόταν η πόλη;

  • Ναι ήταν απαραίτητη

    Ψήφοι: 42 23,0%
  • Χρειαζόταν αλλά σε άλλο χρόνο / με άλλο δήμαρχο

    Ψήφοι: 10 5,5%
  • Δεν χρειαζόταν καθόλου, τζάμπα η ταλαιπωρία

    Ψήφοι: 47 25,7%
  • Η παραχώρηση μιας λωρίδας στην Πανεπιστημίου θα ήταν αρκετή

    Ψήφοι: 20 10,9%
  • Γίνεται υπερκοστολόγηση και σπατάλη δημοσίου χρήματος (δες παρακάτω)

    Ψήφοι: 64 35,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    183
Δ

Διαγραμμένο μέλος 186072

Επισκέπτης
Η πεζοδρόμηση τριών λωρίδων της Πανεπιστημίου, του δρόμου με τα φαρδύτερα πεζοδρόμια, έχει οδηγήσει σε μποτιλιάρισμα όλους τους καθέτους του κολωνακίου και εξαρχείων, με συνέπεια την ηχορύπανση και τον εκνευρισμό.

Οι τυποι ειναι πρωτοποροι στο οτι εφηυραν "λυση" για τους πεζους σε ενα ανυπαρκτο προβλημα (λες και περπατανε τιποτα μιλιουνια πεζοι και δε τους φτανουν τα πεζοδρομια), δημιουργωντας παραλληλα προβλημα στους οδηγους απο κει που δεν υπηρχε.

 

dskoul

Μέλος
Εγγρ.
3 Απρ 2006
Μηνύματα
502
Like
763
Πόντοι
86
Οι τυποι ειναι πρωτοποροι στο οτι εφηυραν "λυση" για τους πεζους σε ενα ανυπαρκτο προβλημα (λες και περπατανε τιποτα μιλιουνια πεζοι και δε τους φτανουν τα πεζοδρομια), δημιουργωντας παραλληλα προβλημα στους οδηγους απο κει που δεν υπηρχε.

Ειδικα το καλοκαιρι ... με 40 βαθμους και ηλιο που σκοτωνει ... ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ?
ας το αφηναν οι μλκς για το σεπτεμβρη ....

τοσο τους κοβει ?
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.188
Κριτικές
11
Like
4.575
Πόντοι
4.765
Ρε τυρογαλα βερελης λεγεται ο ανθρωπος

Και γιατι δεν πρεπει να εχει αποψη;;
και ο Βερέμης πασοκος είναι,μικρό το κακό, ο άλλος δεν θα πρεπε να μιλάει γιατί ως σημιτοπασοκος θα πρεπε να είναι μπουζου για το μεγα σκάνδαλο του τραμ, πήγαν και κάναν αχρειαστο έργο τρις για να διορίσουν άχρηστα στουρνάρια σα και σένα από τα χωριά τους,κοντοζυγωνει η μπουζου και για αυτόν, τώρα που πιάνουν σιγά σιγά τον ταππερμαν για τα Ίμια ένας ένας θα πάρουν σειρα
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 186072

Επισκέπτης
Ειδικα το καλοκαιρι ... με 40 βαθμους και ηλιο που σκοτωνει ... ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ ?
ας το αφηναν οι μλκς για το σεπτεμβρη ....

τοσο τους κοβει ?

Ελα ντε... για περπατημα μεσ'το λιοπυρι ειναι η αθηνα? Ασε που ξεκινανε με λαθος παραδοχες οτι δλδ η αθηνα εχει κατι ενδιαφερον για να την ...περπατησεις.

Πρωτα φτιαχνεις το θεαμα, τα μαγαζια, κτλ, μετα αφου εχεις σοβαρο ογκο ανθρωπων να θελουν να δουν θεαματα ή να ψωνισουν, ΤΟΤΕ αυξανεις τη πεζοδρομηση. Τωρα βλεπεις πακηδες παντου και τρεχεις να γλυτωσεις.
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.188
Κριτικές
11
Like
4.575
Πόντοι
4.765
Ελα ντε... για περπατημα μεσ'το λιοπυρι ειναι η αθηνα? Ασε που ξεκινανε με λαθος παραδοχες οτι δλδ η αθηνα εχει κατι ενδιαφερον για να την ...περπατησεις.

Πρωτα φτιαχνεις το θεαμα, τα μαγαζια, κτλ, μετα αφου εχεις σοβαρο ογκο ανθρωπων να θελουν να δουν θεαματα ή να ψωνισουν, ΤΟΤΕ αυξανεις τη πεζοδρομηση. Τωρα βλεπεις πακηδες παντου και τρεχεις να γλυτωσεις.
έχουν ξεκινήσει αυτά τυπε ήδη, αν κάνεις μία βόλτα στο κέντρο και δεις πόσα κτίρια ερείπια έχουν γίνει πολυτελή καταλύματα μέχρι και στη Φυλής έχουνε κάνει residence, τα δε μαγαζιά που έχουνε δεκαπλασιαστεί αφορούν αποκλειστικά τους τουρίστες,το τουριστικό ρεύμα είναι η μόνη σωτηρία να ξεβρωμίσει από μάο-μάο το κέντρο τους οποίους έχουν μαζέψει οι μπινέδες οι παπανδρελληνες οι οποίοι εκτός από λεχρίτες δημόσιοι υπάλληλοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να πάνε να γίνονται  υπάλληλοι στις μκό και να ξεσκίζουν την Ελλάδα
 

fylobios30

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Δεκ 2012
Μηνύματα
11.046
Κριτικές
2
Like
2.215
Πόντοι
606
Και η μαλακία να μη μπορούν τα ιχ να μπαίνουν πατησίων από ομόνοια, είναι τεράστια .... έχουν τη λωρίδα μόνο για τα τελειωμένα τρόλλευ .........

όπως και στη λένορμαν .........

ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 186072

Επισκέπτης
έχουν ξεκινήσει αυτά τυπε ήδη, αν κάνεις μία βόλτα στο κέντρο και δεις πόσα κτίρια ερείπια έχουν γίνει πολυτελή καταλύματα μέχρι και στη Φυλής έχουνε κάνει residence, τα δε μαγαζιά που έχουνε δεκαπλασιαστεί αφορούν αποκλειστικά τους τουρίστες,το τουριστικό ρεύμα είναι η μόνη σωτηρία να ξεβρωμίσει από μάο-μάο το κέντρο τους οποίους έχουν μαζέψει οι μπινέδες οι παπανδρελληνες οι οποίοι εκτός από λεχρίτες δημόσιοι υπάλληλοι το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να πάνε να γίνονται  υπάλληλοι στις μκό και να ξεσκίζουν την Ελλάδα

Βασικα το κεντρο για να ξεβρωμισει χρειαζεται οικοδομικα κινητρα ή ενα σεισμο να γκρεμιστει η μιση αθηνα και να ξαναχτιστει. Το ερειπιο κτιριο οσο και να του κανεις ρετουσαρισμα, ερειπιο παραμενει :P
 

poppop

Μέγας
Εγγρ.
30 Ιουλ 2006
Μηνύματα
12.188
Κριτικές
11
Like
4.575
Πόντοι
4.765
Βασικα το κεντρο για να ξεβρωμισει χρειαζεται οικοδομικα κινητρα ή ενα σεισμο να γκρεμιστει η μιση αθηνα και να ξαναχτιστει. Το ερειπιο κτιριο οσο και να του κανεις ρετουσαρισμα, ερειπιο παραμενει :P
τυπε να γκρεμιστεί και να γυρίσουν οι βλάχοι στα χωριά τους θα ήταν το ιδεατό ,θα το ήθελε και ο Ζάχος ,αλλά δεν γίνεται, από την άλλη εδώ δεν μιλάμε απλά για ρετουσάρισμα αλλά σχεδόν για ξανάχτισιμο κτιρίων , είναι πολλά τα δις που παίζουν, καμία σχέση με αυτό το πανηγυράκι αρπαχτής που ήταν οι ολυμπιακοί, ήρθε επιτέλους η ώρα η απαίσια  Αθήνα να μεταμορφωθεί σε κάτι πραγματικά όμορφο, τουλάχιστον στο κέντρο της
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
και ο Βερέμης πασοκος είναι,μικρό το κακό, ο άλλος δεν θα πρεπε να μιλάει γιατί ως σημιτοπασοκος θα πρεπε να είναι μπουζου για το μεγα σκάνδαλο του τραμ, πήγαν και κάναν αχρειαστο έργο τρις για να διορίσουν άχρηστα στουρνάρια σα και σένα από τα χωριά τους,κοντοζυγωνει η μπουζου και για αυτόν, τώρα που πιάνουν σιγά σιγά τον ταππερμαν για τα Ίμια ένας ένας θα πάρουν σειρα


Ρε τυρογαλο ξυπνα


Αν ειναι αχρειαστο γιατι το επεκτεινουν;;


Πρόοδος επεκτάσεων Μετρό και Τραμ: Ιανουάριος – Φεβρουάριος 2020



Κατηγορειται για κατι ο βερελης;;

Οπως με τα τρολει;;


ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
Απαλλάχθηκε τελικά ο Βερελής για την υπόθεση με την προμήθεια 90 τρόλεϊ
Πηγή: iefimerida.gr -
Ποπκορν ξυπνα




 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.278
Like
19.195
Πόντοι
2.606
ηλίθιε λαδάκη ηλικιωμένοι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα υπάρχουν σε όλον τον κόσμο... αυτό δεν εμποδίζει σε όλες τις πρωτευουσες ή μεγάλες πόλεις του πολιτισμένου κόσμου το κέντρο να είναι άβατο για αυτοκίνητα και πεζοδρομημένο..

ηλίθιε..
και δω ειναι αβατο τραμυ απο τα μουσλιμια ομως  :grin:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.278
Like
19.195
Πόντοι
2.606
Ελα ντε... για περπατημα μεσ'το λιοπυρι ειναι η αθηνα? Ασε που ξεκινανε με λαθος παραδοχες οτι δλδ η αθηνα εχει κατι ενδιαφερον για να την ...περπατησεις.

Πρωτα φτιαχνεις το θεαμα, τα μαγαζια, κτλ, μετα αφου εχεις σοβαρο ογκο ανθρωπων να θελουν να δουν θεαματα ή να ψωνισουν, ΤΟΤΕ αυξανεις τη πεζοδρομηση. Τωρα βλεπεις πακηδες παντου και τρεχεις να γλυτωσεις.
τυπε εδω ειναι ελλαδα αλλαζουμε τις κουρτινες αντι να αλλαζουμε τις πουτανες οταν δεν παει καλα το μπουρδελο  :grin:
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.438
Πόντοι
2.786
Κατηγορειται για κατι ο βερελης;;

Οπως με τα τρολει;;


ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ
Απαλλάχθηκε τελικά ο Βερελής για την υπόθεση με την προμήθεια 90 τρόλεϊ
Πηγή: iefimerida.gr -
Πολύ σωστά. Ο Βερελής κατηγορήθηκε και αθωώθηκε.

Ερώτηση: Πότε κατηγορήθηκε κάποιος από αυτούς που κατηγορείς μονίμως (Κούλης, Μπακογιάννης, Άδωνις, κτλ, κτλ, κτλ), δικάστηκαν και καταδικάστηκαν? ή απλά είσαι φασιστάκι του κερατά? :grin:

Καφέ και ζανάξ για σένα, για να ξυπνήσεις εσύ και να μην είσαι φασιστόμουτρο! :grin:
 

jhonny64

Σεβαστός
Εγγρ.
31 Μαρ 2007
Μηνύματα
67.507
Like
2.747
Πόντοι
1.306
Η δεξια κατεστρεψε την αθηνα και ο δροσερος με την αντιπαροχη το 50-60

Εφερε ολη την επαρχια αθηνα και θεσσαλονικη

Τωρα με 900 μετρα μεγαλο μπελα δεν αθωωνεται η επαρατος
 

Μπαρμπαπήδουλας

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Ιαν 2011
Μηνύματα
18.625
Κριτικές
78
Like
8.438
Πόντοι
2.786
Η δεξια κατεστρεψε την αθηνα και ο δροσερος με την αντιπαροχη το 50-60

Εφερε ολη την επαρχια αθηνα και θεσσαλονικη

Τωρα με 900 μετρα μεγαλο μπελα δεν αθωωνεται η επαρατος

ΟΚ φασιστάκο, το πιάσαμε το νόημα :grin:
 

politis

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Νοε 2005
Μηνύματα
4.497
Like
4.670
Πόντοι
1.706
Δεν περνάω από εκεί οπότε δεν έχω εικόνα, άρα και άποψη.
Γενικά όμως οι πεζοδρομήσεις στο κέντρο πόλεων καλό κάνουν.

Η συγκεκριμένη βλέπω ξυπνάει αντιδράσεις.
Από δύο είδη ανθρώπων.
Οι πρώτοι είναι οι στείρα αντιπολιτευόμενοι και οι διάφοροι "για την κονόμα το κάνουν", "ο μπακογιάννης είναι σόι Μητσοτακέϊκο" κλπ.
Αυτοί και καλό να ήταν το έργο πάλι θα γκρίνιαζαν οπότε τους γράφω στα παπάρια μου.
Οι δεύτεροι είναι οι πολίτες που ως οδηγοί ταλαιπωρούνται αλλά ως πεζοί διευκολύνονται. Για την ώρα επικρατεί η γκρίνια της ταλαιπωρίας. Επειδή πάντα υπάρχει αντίσταση στην αλλαγή θα περιμένω λίγο καιρό. Αν οι διαμαρτυρίες συνεχίσουν τότε έγινε όντως πατάτα. Αν καταλαγιάσουν τότε είναι προσωρινό ξεβόλεμα και θα μας μείνει μια όμορφη Πανεπιστημίου. (Φαντάζομαι οτι θα βάλουν μπόλικη πρασινάδα. Αν την αφήσουν με λαδομπογιά δε λέει).

Να πιστώσουμε επίσης στον Μπακογιάννη οτι ενεργεί και ρισκάρει. Δεν κάθεται στο απυρόβλητο αμπελοφιλοσοφώντας.
Doers τους λέμε στο χωριό μου.

 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
Και η μαλακία να μη μπορούν τα ιχ να μπαίνουν πατησίων από ομόνοια, είναι τεράστια .... έχουν τη λωρίδα μόνο για τα τελειωμένα τρόλλευ .........

όπως και στη λένορμαν .........

ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ


Συμφωνώ , τεράστια μαλακία να μη στρίβεις Πατησίων από Πανεπιστημίου,μπλοκαρει η ομονοια  περνάς Γ Σεπτεμβριου κοζαρεις και πιατσα Λαυρίου.

Το ίδιο και στη Λένορμαν.

Επίσης μετρό Σύνταγμα θα μπορούσαν να έχουν έξοδο κατευθείαν στην Ερμού για τα ζώα ή μια υπογεια διάβαση και να καταργήσουν το φανάρι.


 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom