Αυτή είναι η ανάρτηση μας στη κριτική του φίλου μας BISHA και είναι copy .
Καλημέρα ενημερώθηκα αμέσως για το συμβάν που λες από την αντριάνα που αμεσως με πήρε
τηλέφωνο την ώρα ακόμα που ήσουνα στο σαλόνι για αυτό και άργησε τη δεύτερη φορά και μετά σου φέρανε πίσω τα 40€ γιατί μίλαγε μαζί μου. Και η αντριάνα μου εξήγησε ποιος είσαι και κατάλαβα ποιος είσαι και γνωριζόμαστε πάρα πολύ καλά και έχουμε μιλήσει και αρκετά μαζί και ειπα στη αντριάνα να σου επιστρέψουν τα 40 ευρω . Και για να καταλάβεις οτι ξερω ποιος εισαι έχουμε μιλήσει μαζί πολλές φορές μαζί στη δουλειά, έχεις μπει στο δωμάτιο και μου είχεις πει ότι περνάω για μισή ώρα και μπορεί να το κάνω και μία .Ολα αυτά στα λέω για να καταλάβεις ότι έχω καταλάβει ποιος ακριβώς είσαι. Επειδή έχω μάθει στη ζωή μου να ακούω και τις δύο πλευρές όταν θα ξαναπάς μία μέρα από το χώρο μας έχω πει σε όλες τις υπεύθυνες να με πάρουνε τηλέφωνο να μιλήσω μαζί σου. Δε σου λέω ότι έχεις άδικο γιατι εγώ είπα από το τηλέφωνο να σου δώσουνε πίσω τα 40€ αλλα γιατί είσαι από τους καλούς πελάτες και δεν αξίζει τον κόπο να διαφωνούμε για 20 ευρώ. Αλλά από ότι μου είπανε και εσυ ειπες κάτι που με έχει πειράξει πολύ και θέλω πρώτα να ακούσω από σένα αν το είπες , αν το ειπες θα με εχεις απογοήτευση πάρα πολύ,
που δε πιστεύω ότι το είπες γιατί προσωπικά εσένα σε έχουμε σε πολύ σεβασμό γιατί πάντα ήσουν κύριος στους χώρους μας και με πολύ σεβασμό στο πρόσωπο μου και απέναντι στα κοριτσια . Καλημέρα και πάλι και πάντα με υγεία