Νέα

Medusa Massage

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα professor x
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 528K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

leopard77pet

Μέλος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
80
Like
6
Πόντοι
0
Τελικα εχει μαθει κανεις τπτ?Το κινητο που υπαρχει στο σιτε δεν εχει ουτε βιμπερ ουτε γατσαπ...Υπηρεσιες τιμες?
 

massagemedusa

Μασατζίδικο
Εγγρ.
9 Ιουν 2023
Μηνύματα
951
Like
1.752
Τελικα εχει μαθει κανεις τπτ?Το κινητο που υπαρχει στο σιτε δεν εχει ουτε βιμπερ ουτε γατσαπ...Υπηρεσιες τιμες?
Viber έχουμε κανονικά . Σε μισό λεπτό θα είναι λυμένο και το πρόβλημα με το WHAT'S UP
 

tenten956

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Μαρ 2011
Μηνύματα
2.245
Κριτικές
71
Like
5.788
Πόντοι
5.835
Ποια θα είναι στην υποδοχή δεν μας είπατε.......
 

herc96

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιουν 2021
Μηνύματα
121
Κριτικές
16
Like
751
Πόντοι
311
πολύ όμορφη η νίνα φοβερό χαμόγελο
 
OP
OP
professor x

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.586
Κριτικές
53
Like
41.392
Πόντοι
17.336
OP
OP
professor x

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.586
Κριτικές
53
Like
41.392
Πόντοι
17.336
εσυ εισαι πολυεργαλειο. :rockon:
εσυ δεν κολωνεις πουθενα.:O
εσυ οπου δεις θηλυκο χωνεσαι.:grin:
σιγα μην εμενες μονο στο ανατολικο μπλοκ.:grin:
εσυ αν δεν συμπληρωσεις στο παλμαρε σου ΟΛΟΝ τον παγκοσμιο ατλαντα,δεν κρεμας καποτες.:grin::rockon:
:hi:
Πες τά πες τά καί όχι τίποτε άλλο αλλά χωρίς τόν φίλο @baroc εντός πεδίου μάχης δεν μπορούμε βολταρουμε στίς λατινες όταν λείπει. :rockon:
 

massagemedusa

Μασατζίδικο
Εγγρ.
9 Ιουν 2023
Μηνύματα
951
Like
1.752
♡ ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΗΣ ♡

ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ
ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ
ΔΥΟ ΝΕΕΣ ΑΦΙΞΗΣ
ΑΠΟ ΤΗ ΚΟΛΟΜΒΙΑ

ΑΓΑΠΗ 25ΧΡ ΚΟΛΟΜΒΙΑ

Ε Μ Α 32ΧΡ ΚΟΛΟΜΒΙΑ


Περισσότερες πληροφορίες
στο τηλέφωνο
του καταστήματος
6982144716

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΠΕΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΑΙΤ:massagemedusa.gr

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Προβολή συνημμένου 986822 Προβολή συνημμένου 986821
 

massagemedusa

Μασατζίδικο
Εγγρ.
9 Ιουν 2023
Μηνύματα
951
Like
1.752
αμέ αμέ κάνεις αλλά έχω μία μικρή αδυναμία στην Τζώρτζη :grin:
Τουλάχιστον σε εμένα έχεις λίγο καλά ειναι :grin: :buck2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όπως είδατε αμέσως από την πρώτη μέρα κάνω ενίσχυση στο καινούργιο κατάστημα γιατί σήμερα αντιμετωπίζουμε και λίγο πρόβλημα με τις αφίξεις των πελατών
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.531
Κριτικές
195
Like
64.781
Πόντοι
48.437
Πες τά πες τά καί όχι τίποτε άλλο αλλά χωρίς τόν φίλο @baroc εντός πεδίου μάχης δεν μπορούμε βολταρουμε στίς λατινες όταν λείπει. :rockon:
Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα γίνει όταν επιστρέψει στο στίβο μάχης.:rockon:
 
OP
OP
professor x

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.586
Κριτικές
53
Like
41.392
Πόντοι
17.336
Δεν τολμώ να σκεφτώ τι θα γίνει όταν επιστρέψει στο στίβο μάχης.:rockon:
Θά γέμιση ολόκληρη ή πρώτη σελίδα τού bou μετά κριτικές του :rockon:
Εγώ προσωπικά όταν επιστρέψει θά μείνω εκτός σάν δείγμα τιμής .
 
OP
OP
professor x

professor x

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιαν 2017
Μηνύματα
5.586
Κριτικές
53
Like
41.392
Πόντοι
17.336
Τουλάχιστον σε εμένα έχεις λίγο καλά ειναι :grin: :buck2:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Όπως είδατε αμέσως από την πρώτη μέρα κάνω ενίσχυση στο καινούργιο κατάστημα γιατί σήμερα αντιμετωπίζουμε και λίγο πρόβλημα με τις αφίξεις των πελατών
Σέ εσένα εγώ κρυφή αδυναμία αλλά δεν τό λέω :grin:
 

steamplayer

Μέλος
Εγγρ.
21 Νοε 2021
Μηνύματα
45
Κριτικές
1
Like
247
Πόντοι
0
Λοιπον αρχικα πρωτη φορα πηγαινω σε μασατζιδικο οποτε δεν εχω γνωμη πως ειναι τα υπολοιπα μαγαζια αλλα θα σας πω την σημερινη μου εμπειρια στα εγκαινια. Η ωρα ηταν 7.30-8 καθομουν σπιτι και λεω δεν περναω μια βολτα απο το καινουριο καταστημα.. Φτανω κατα τις 8.30 μου ανοιγει η Λαρισα,πολυ καλη και ευγενικη υποδοχη. Μου δειχνει τις κοπελες,ηταν οι 4 που εχει ανεβασει και εδω,πρωτη η Στελλα πολυ ψηλη και ομορφη κοπελα,ποδαρες,ωστοσο δεν μου κανει αυτο το κλικ δεν ξερω. Ερχεται μετα η Αντριανα πολυ ωραια κοπελα ξανθια λεω εδω ειμαστε αλλα κατσε να δουμε και τις υπολοιπες. Ερχονται και οι αλλες 2,η Νινα με το χαμογελο συνεχεια οπως ειναι στην φωτογραφια και τελος η Σαρα και ναι ειναι ετσι γλυκια και απο κοντα και πανεμορφη κοπελα. Ημουν αναμεσα σε Αντριανα και Σαρα ωστοσο επελεξα την Αντριανα. Ολες οι κοπελες ειναι οπως φαινονται στις φωτογραφιες ακριβως να ξερετε. Επιλεγω προγραμμα 1 ωρα,100ε,2 εκτονωσεις. Ο χωρος στο μεταξυ τελειος αρκετα δωματια και μεγαλα,ειδα τουλαχιστον 3-4 οπως περναγα. Τωρα η εμπειρια μου με την Αντριανα.Αρχικα η κοπελα ειναι απο την Ρουμανια αλλα μου ειπε ειναι 5 χρονια στην Ελλαδα και ξερει πολυ καλα ελληνικα. Φαινεται οτι εχει δουλεψει και σε αλλα μαγαζια ειναι πολυ εμπειρη. Αρχισαμε με την πρωτη εκτονωση που τελειωσα με στοματικο,ντουζ και μασαζ. Πολυ καλο μασαζ θα εβαζα 8/10 δεν βιαζοταν καθολου,της εκανα και εγω λιγο,ειχαμε πολυ καλη χημεια πιστευω. Εφοσον ημουν ετοιμος παμε στον δευτερο γυρο καναμε 2-3 στασεις οπου τελειωσα.. Ειχε μεινει χρονος και μου προτεινε να μου κανει λιγο μασαζ 5-10 λεπτα,οπου το εκτιμησα πολυ. Μασαζακι παλι λοιπον ντουζ και τελος. Πηγαινουμε κατω μαζι μου δινει και γλυκο η Λαρισα για τα εγκαινια και αποχαιρετω το μαγαζι με μια πολυ ωραια εμπειρια. Αυτα απο μενα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom