Νέα

Master chef 2018

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μίστερ μαλακας 2018

  • Πιπαλεκος

    Ψήφοι: 2 25,0%
  • Ντοπας

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Ο ίδιος κλώνος είναι αυτοί οι τρυπιοι

    Ψήφοι: 4 50,0%
  • Μπαρνταμου

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Τσιμυς

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    8

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66

Συνημμένα

  • 016_11.jpg
    016_11.jpg
    139,5 KB · Εμφανίσεις: 23

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66

dodinos

Μέλος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2016
Μηνύματα
5.913
Κριτικές
2
Like
223
Πόντοι
66
Ρε νιαμου...... :S :S :S
 

Celebc

Μέλος
Εγγρ.
27 Ιουλ 2017
Μηνύματα
6.371
Like
105
Πόντοι
66
Βγήκε έκδοση χωρίς τους κορεάτικους υπότιτλους τύπε.. κατέβασε το να το δεις..  :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1:
ελα τυπε μολις το δα..καλο,αλλα δεν καταλαβαινα τα αγγλικα και το δα με τους κορεατικους υποτιτλους να πιασω το νοημα :grin: :happy:
 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
http://[URL unfurl="true"]www.zappit.gr/wp-content/uploads/2018/05/timolewndiamantis-682x384.jpg[/img[/URL]]

[color=navy]«Πράγματα τα οποία δεν λες ούτε στον χειρότερο εχθρό σου».[/color]
Για τα αρνητικά σχόλια που δέχθηκε στα social media μίλησε ο Τιμολέων Διαμαντής, σε συνέντευξη που έδωσε στο Down Town και τους Τάσο Μπιμπισίδη και Νάνσυ Φαφούτη.

[color=navy]Πώς διαχειρίστηκες τα αρνητικά σχόλια;[/color]
Οι άνθρωποι στο διαδίκτυο κρίνουν λίγο διαφορετικά. Δεν με πειράζει να μου πει κάποιος ότι δεν του αρέσει ο χαρακτήρας μου. Αλλά με πειράζει να πουν ότι είμαι κακός μάγειρας ή τα πολύ αισχρά λόγια. Γιατί δέχτηκα ακόμη και απειλητικά μηνύματα, που μου έγραφαν «να πεθάνεις, να πάθεις καρκίνο», πράγματα τα οποία δεν λες ούτε στον χειρότερο εχθρό σου.

[color=navy]Δεν σε φρίκαραν αυτά τα μηνύματα;[/color]
Στην αρχή φρίκαρα μη στεναχωρηθεί η μάνα μου. Αλλά ήταν η πρώτη που το ξεπέρασε. Την πρώτη μέρα που διάβασα όλα αυτά τα μηνύματα, στεναχωρήθηκα πάρα πολύ, δεν το περίμενα. Πλέον όμως δεν με νοιάζει τίποτα και δεν με επηρεάζουν. Γιατί ο κόσμος έξω στον δρόμο που συναντάω από κοντά είναι φανταστικός.

 

giatioxi

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
11 Αυγ 2016
Μηνύματα
10.004
Κριτικές
1
Like
384
Πόντοι
186
ελα τυπε μολις το δα..καλο,αλλα δεν καταλαβαινα τα αγγλικα και το δα με τους κορεατικους υποτιτλους να πιασω το νοημα :grin: :happy:

Καλησπέρα τύπε, είδες κανά καλό εργάκι..
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
αυτος ολο μικυμαου βλεπει  :S :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom