θα ητο πρεπον να λειπουν τετοιοι χαρακτηρισμοι απο το εν λογω νημα..θα μπορουσες να πεις απλα ταπα ειναι το μουλωχτο,υπουλο,ραδιουργο,πανουργο,κακιασμενο στρακι
ποιοτικη εκπομπη,καποιοι κανουν λογο για το μεγαλυτερο επιτευγμα του ανθρωπινου πολιτισμου,της δεκαετιας(του αιωνα θα ελεγα αλλα ειμαι φειδωλος :S :S :S )σε λιγο και στα ντοκιμαντερ θα βλεπουμε πυρφορους-ξινολεςκαριο να περιφερονται χωρις λογο και σκοπο
ποιοτικη εκπομπη,καποιοι κανουν λογο για το μεγαλυτερο επιτευγμα του ανθρωπινου πολιτισμου,της δεκαετιας(του αιωνα θα ελεγα αλλα ειμαι φειδωλος :S :S :S )σε λιγο και στα ντοκιμαντερ θα βλεπουμε πυρφορους-ξινολεςκαριο να περιφερονται χωρις λογο και σκοπο