οχι τυπε,εχω πολυ καιρο να παιξω :S :S :S εσυ εριξες τιποτα? :headbaning1: :headbaning1: :headbaning1: Είναι για κουβά σήμερα τύπε, δεν έπαιξα.. :S :S :S