troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
τι αναγκη εχεις εσυ ρε θειο....τζιπακι,εξοχη,τουριστριες :S :S :S :Sποια άνοιξη, κατευθείαν καλοκαίρι μπήκε.
εδώ αρχίσανε τα μπάνια, θα κατεβαίνω από το βουνό και θα πηγαίνω για βουτιά με το τζιπάκι όπως είμαι!![]()
![]()
![]()
