καθε εμποδιο για καλο,ή οπως ελεγε ο μπαρμπα γιαννης "για νεες ηττες για νεες συντριβες" :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: Τυπε τον μακαριτη τον κλαινε τις πρωτες μερες...η ζωη συνεχιζεται.