Celebc
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Ιουλ 2017
- Μηνύματα
- 6.371
- Like
- 105
- Πόντοι
- 66
ρε νιμου της λασπης,ρε νιμου του ελεους ρε νιμου,του νιμου,ω νιμουθα παρω απ τους γυφτους στα φαναρια καθοτι μπρουκλης κ γω τυπε.... :S
που εξαφανιστηκες τοσες μερες?
πυρφοριζες ρε αλητη κρυφα απο πεγκ

στρακια το φετινο
