Νέα

Master chef 2018

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Μίστερ μαλακας 2018

  • Πιπαλεκος

    Ψήφοι: 2 25,0%
  • Ντοπας

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Ο ίδιος κλώνος είναι αυτοί οι τρυπιοι

    Ψήφοι: 4 50,0%
  • Μπαρνταμου

    Ψήφοι: 1 12,5%
  • Τσιμυς

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    8
OP
OP
μπαρμπαγιαννης

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.801
Πόντοι
3.346
Μπορεί να χάσουν οι μπλε,μπορεί να χάσουν και οι κόκκινοι .Νασος Γουμενίδης,2/2/2018
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ο τζωρτζης ειναι μορφη....τρουμπακης 2018
 
OP
OP
μπαρμπαγιαννης

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.801
Πόντοι
3.346
Αφου είναι όλοι οι καλοί από τους μπλε,πως Γκενεν αυτό;
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Μλκιες
Μονο η διαδικασια αποχωρησης αξιζει :headbaning2:
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
ρε στον αντ1 εχει Αραβανη και διαφορα κωλαρακια και εμεις βλεπουμε τζωρτζη ε? :S :S :S



45-15 διαφορα και ο λακαμας ο κυπριος λεει οτι φταιει το χρωμα της ποδιας :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:



ΜΟΝΟ ΠΑΟΥΕΡ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
 
OP
OP
μπαρμπαγιαννης

μπαρμπαγιαννης

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Αυγ 2016
Μηνύματα
8.206
Κριτικές
14
Like
8.801
Πόντοι
3.346
ρε στον αντ1 εχει Αραβανη και διαφορα κωλαρακια και εμεις βλεπουμε τζωρτζη ε? :S :S :S



45-15 διαφορα και ο λακαμας ο κυπριος λεει οτι φταιει το χρωμα της ποδιας :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:



ΜΟΝΟ ΠΑΟΥΕΡ ΡΕ ΜΟΥΝΙΑ :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig: :heavymetalbig:
τυπε στηρίζω τζωρτζη
 

jimy.m.

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
14 Μαΐ 2011
Μηνύματα
56.160
Κριτικές
169
Like
20.494
Πόντοι
36.317
Ο αρχηγος των μπλε εχει τεραστια αυτια η ειναι ιδεα μου :headbaning2:
 

Σνουκερ

Μέλος
Εγγρ.
6 Οκτ 2017
Μηνύματα
1.721
Like
4
Πόντοι
16
το καστινγκ του φετινου μαστερ τσεφ ειναι φαντασμαγορικο...εγω θα τους πηγαινα ολους αυτους απο ριαλιτι σε ριαλιτι με τελικο προορισμο αη δομινικο για να σφαχτουν κανονικα :rockon: :rockon: :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom