Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
για ηρακλειο εχουμε τιποτα φιλε μου houzel???

Ρε παιδια, το ξαναλεω.... ΔΕΝ ειμαι προαγωγος, ελεος..![]()
Χαχαχαχα, εβρήκες το μπελά σου εδά!!!!

γιατι σε μας οχι τηλεφωνο?
Mε βλεπω σε λιγο να μου ζηταν κι απο Καρδιτσα, Κοζανη και δε συμμαζευεται![]()
![]()
Πυθάρι........ερχομενοι απο αεροδρόμιο προς Χανιά.
Εχεις επισκεφθει το εν λογω ιδρυμα;;;Α, ρε Sony φωτορεπορτερ...!!!![]()
Εχεις επισκεφθει το εν λογω ιδρυμα;;;
Ειδικα η μια με το ονομα ΖΕΤΑ Φ Ο Λ Α ΜΑΚΡΥΑ ΜΑΚΡΥΑ το τηλ 697.....77 προς ενημερωση τον συναγωνιστων ουτε να την ακουμπισης τιπικο μασαζ σκαρτη μιση ωρα και τριαντα πεντε 35,00 euro
ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΣΚΕΥΘΗΚΑ ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΩ
Μ Α Κ Ρ Υ Α - Μ Α Κ Ρ Υ Α
ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΜΠΙΣΕΙΣ ΔΕ ΣΕ ΑΦΙΝΗ
Αδερφι μεχρι και COB εχω φτασει εγω, ενω αλλοι, ξερω καλα,
ή και
. Αρα κατι αλλο παιζει με σενα. Σε μενα τουλαχιστον δεν εφερε αντιρρηση ουτε καν την πρωτη φορα. Και η συμπεριφορα της ειναι παντα αψογη. Οσο για το χρονο, δεν πεφτει ποτε κατω απο πενηντα λεπτα, και φευγω ΕΓΩ, δεν αφηνει καμια υπονοια οτι εχει ερθει η ωρα μου να την "κανω". Τωρα για τα 35€, θεωρω για την ωρα που καθομαι, μαζι με ικανοποιητικο μασαζακι και φραπε, αλλα και ουισκακι πριν και φυσικο (!!!) χυμο πορτοκαλι μετα, οτι ειναι και λιγα. Αυτα....

xouzel τι ειναι αυτο το COB παλι?κωδικοποιημενα μιλατε?![]()
Ρε τι θα γινει με σενα palamari μου. Πας στην Αλεξανδρα, στον δαγκωνει, πας στη Ζετα στον πρηζει, τελικα μηπως ειναι πολυ ομορφο το μωρο και οι γυναικες λυσσανεεεεεεεε λεμεεεεεεε ;;;
Οσο για το COB, ΟΧΙ δεν ειναι κωδικος, Come On Body σημαινει !!1 ;) Αν ομως εχει κι αλλος το προβλημα του palamari, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ και σας εχω ΤΗ λυση. DUO λεσβιακο, στα Χανια!!! Μολις επεστρεψα και σε λιγο θα αναφερω. Τωρα παω να πιω χυμους να συνελθω λεμεεεεεε

![]()
![]()
![]()
Ρε τι θα γινει με σενα palamari μου. Πας στην Αλεξανδρα, στον δαγκωνει, πας στη Ζετα στον πρηζει, τελικα μηπως ειναι πολυ ομορφο το μωρο και οι γυναικες λυσσανεεεεεεεε λεμεεεεεεε ;;;
Οσο για το COB, ΟΧΙ δεν ειναι κωδικος, Come On Body σημαινει !!1 ;) Αν ομως εχει κι αλλος το προβλημα του palamari, ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ και σας εχω ΤΗ λυση. DUO λεσβιακο, στα Χανια!!! Μολις επεστρεψα και σε λιγο θα αναφερω. Τωρα παω να πιω χυμους να συνελθω λεμεεεεεε
![]()
![]()

Πάει το μηνιάτικο μου βλέπω........![]()
![]()
Θα τσι ξεσμιλόξω βρε αυτές εγώ....δεν τρώνε πράμα??????? Χαχαχαχαχα