Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αγαπητέ Houzel τα τηλ που δίνεις δεν απαντούν ποτέ. Αυτός είναι ο λόγος που δεν έχεις reviews
>
![]()
![]()
Kαι εμένα όταν τα χρησιμοποίησα απαντήσανε απλα έκατσε φάση τωρα και ...ποτίζω μια παντρεμένη αχόρταγη μάλιστα τι να κάνω ;) και δεν ξέρω και που να βάλω και review γιαυτοΔεν ισχύει αυτό,τουλάχιστον σε εμένα.
Παντως ουτε εμενα απαντησε (η Αννα) ποτε παρ'ολο που επερνα για τρεις μερες σχεδον καθε μια ωρα. Συγκεκριμενα οχι οτι δεν απαντουσε, απλα ηταν κλειστο.
Εστειλα και μηνυμα 2 φορες αλλα τιποτα.
Ξαναπηρα και μετα απο μια εβδομαδα μια δυο φορες αλλα και παλι το ιδιο.
PS Likosk αφου εσενα σου απαντησε, που ειναι το review?

Καλημερα,χαιρετιζω τους μασαζοαγωνιστες.
τωρα στα χανια παιζουν:
1.χριστινα (ελλ.) 30e
2.μαριαννα (αλβ.) 30e
3.αννα(ρουμ.αρωματοθεραπεια)15-30e
4.φωτεινη (ρωσ.) 20e
5.ζετα(ρωσ.) 30e
6.lena(πολων.) 30-50e
7.ανια (ενναλλακτικο) 30e
8.crystal cave 50e
9. καραβανος(τωρα ανακαινιζεται) 45e
10. βικτωρια.30e
(στα 1-6 ειχε φραπε.)
παλαιοτερα ειχε:
1. νικολετα(γερμανιδα) 30-50-100e
2.μαρια (τσεχα)30-50e
ψάχνω:
1.αννα που αναφερθηκε τελευταια.. 40-50e (δεν κανει μασαζ?) στειλτε μου τηλ να τσεκαρω
2. ενα καινουργιο με 20e
3. kinezaki 30e
παρακαλω βοηθειστε τον καινουργιο... (στο blog)!!![]()
Συναδελφοι, βλεπω με ιδιαιτερη χαρα, οτι το εχετε ριξει στην οικονομια και ΔΕΝ ΓΑΜΕΙΤΕ ΠΙΑ. Δεν εξηγειται αλλιως, να δινω τηλεφωνα και να μην μπαινει ΟΥΤΕ ΕΝΑ REVIEW !!!!!!! Αφου λοιπον δεν γαμειτε, δεν υπαρχει λογος να μου στελνετε pm και να ζητατε τηλεφωνα.Δεν υπαρχει λογος να εκθετουμε τα κοριτσια. Σας ενημερωνω λοιπον, οτι στο εξης, ΟΥΔΕΙΣ θα ξαναλαβει πληροφοριες. Αν θεωρησω εγω οτι πρπει να δωσω σε καποιον, θα το κανω. Απλως ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ, ΜΗΝ ΞΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ.
εχει αγγελια στην εφημεριδα με τηλεφωνο.καλημερα σε ολους τους συναγονιστες!!!! τιν χριστινα που μπορο να τιν βρω????????
Στα Χανιωτικα Νεα εχει σημερα αγγελια με τηλ. Γραφει ....ελληνιδα μασερ....χειρομαλαξεις........καλημερα σε ολους τους συναγονιστες!!!! τιν χριστινα που μπορο να τιν βρω????????
Δεν είσαι προσεκτικός για να μη σου πω ότι δεν ξέρεις να διαβαζειςδεν γραφει καπου για ελληνιδα μασερ....κοιταξα στα χτεσινα χανιωτικα...
KAKH PROS METRIAαυτο που λεει σοβαρο μασαζ και ρεφλεξολογια στο χωρο μου η στο χωρο σας?και πως ιναι σαν εμφανιση???????![]()
![]()
) αποφασισα να τιμησω το ρουμανακι που προτεινε ο xouzel, με εψησε επειδη ειναι amateur και οχι εντελως επαγγελματιας του σπορ. δυστυχως δεν απαντησε στις κλησεις μου (3 στον αριθμο σε διαφεροτικές ημερες). δεν κατηγορω φυσικα τον xouzel ο οποίος εχει δωσει αρκετες καλες πληροφοριες, απλώς το αναφερω για να μην γκρινιαζει οτι γαμαμε και δεν βαζουμε review ή οτι ζηταμε τηλεφωνα μονο και μονο για να τα εχουμε. παντως θα επιμεινω μεχρι να το πετυχω το τεμαχιο, που θα μου παει