Νέα

Μασατζίδικα που γαμάς

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα spunky13
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 51K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Ετικέτες
    bou classics
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 24 άτομα (0 μέλη και 24 επισκέπτες)

nec

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2010
Μηνύματα
129
Κριτικές
3
Like
228
Πόντοι
1
Ποιός είναι ο εητζακιας γνώστες του σύμπαντος;


Γενικα το πα οτι πιο πολυ θα με αγχωσει ενας με aids,ηπατιτιδα κτλ που ειναι σοβαροτατες ασθενειες παρα ο κορονοιος...Δε πεταξα μπιχτη για καποιον συγκεκριμενο...
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Ρε φίλε τάχουμε πει αυτά... πρέπει να είσαι ο γιός του γκαντέμη για να κολλήσεις HIV ακόμα και ακάποτο γαμήσι να κάνεις...
Την κορώνα θα στην φορέσουν όμως χίλια τα εκατό... δεν λέμε τι είναι πιό σοβαρό αλλά τι μεταδοτικότητα έχει η κάθε ασθένεια.... Άσε που ακόμα η παγκόσμια υγεία δεν έχει επίγνωση του τι κατάλοιπα θα έχει ο ιός στους ασθενείς που γλύτωσαν τελικά... πιθανές μελλοντικές πνευμονοπάθειες ή νεφροπάθειες, καρδιακά και άλλα.... να τον φοβάσαι τον πούστη τον κορώνα είναι ύπουλος πολύ...
 

Sandro86

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Αυγ 2018
Μηνύματα
488
Κριτικές
22
Like
2.265
Πόντοι
1.191
Μιλάς σοφά γέροντα..
 
  • Like
Αντιδράσεις: Gingos

Grothos

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
139
Κριτικές
46
Like
1.174
Πόντοι
1.011
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Οπότε το κονσένσους είναι πως δεν θα μας την πέσουνε οι μπάτσοι τη στιγμή που θα ξεκωλιάζουμε το αγαπημένο μας λαδοκόριτσο;
 

Josex

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Δεκ 2008
Μηνύματα
2.383
Κριτικές
35
Like
6.444
Πόντοι
7.795
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)

Ξέρουμε ποια έχουν ανοίξει εδώ και μέρες. Ευτυχώς που ήρθε ο φωστήρας να μας θυμίσει και τη γραμμένη στα αρχίδια μας σουτσου  :piss:
 

TASOSDRIVER

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιαν 2014
Μηνύματα
854
Like
1.237
Πόντοι
206
Καλα ρε παιδια ειναι νομιμο ??  και παει κοσμοs ?
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
Ξέρεις κανείς Σόλωνος και κριτωνος αν έχουν ανοίξει;
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.013
Πόντοι
48.437
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)


δεν μας ειπες κατι καινουργιο ρε φιλε.
εδω και μερες τα ξερουμε αυτα.
 

clonarius

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Φεβ 2018
Μηνύματα
6.947
Κριτικές
34
Like
24.025
Πόντοι
8.346
Ομολογώ πως δεν είχα πάει σε όλα...
 

tenten956

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Μαρ 2011
Μηνύματα
2.245
Κριτικές
71
Like
5.790
Πόντοι
5.835
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)
Η πληροφορία είναι απο ιδιώτη η απο το υπουργείο? Ετσι όπως το λες είναι σαν να είναι γνωστά ποια είναι ανοικτά στο υπουργείο.
Αν πάλι δεν προέρχεται απο το υπουργείο κακώς το αναφέρεις.....
Επισης απο ότι αναφέρουν συναγωνιστές σου έχουν ξεφύγει καποια ..... Ρωσικά απο ότι ξέρω.....
 
  • Like
Αντιδράσεις: cprt

κωλο-γερος

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
7 Οκτ 2008
Μηνύματα
35.085
Κριτικές
36
Like
45.665
Πόντοι
21.395
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)
Δηλ. τα Ρωσσικα που λειτουργουν, ανηκουν στους Νεοδημοκρατες, και τα Αλβανικα στους Συριζαιους; :think:
Αυτο καταλαβα απο το ποστ σου φιλε.
 

Grothos

Σεβαστός
Εγγρ.
19 Οκτ 2008
Μηνύματα
139
Κριτικές
46
Like
1.174
Πόντοι
1.011
τα αλβανικά μασαζ φοβήθηκαν το προστιμο και είπαν "βαλε τους ρωσους μπροστά". σιγα τη διαφορα μια βδομαδα... συριζαίοι είναι οι ιδιοκτήτες στούντιο που πάνε ιουλη
 

baroc

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
25 Οκτ 2017
Μηνύματα
5.757
Κριτικές
148
Like
24.481
Πόντοι
27.686
Σοβαροτης μηδέν...
 

TiLesTora

Μέλος
Εγγρ.
19 Σεπ 2005
Μηνύματα
249
Κριτικές
2
Like
68
Πόντοι
1
ως υπάλληλος του Υπ Ψηφιακής Μεταρρύθμισης -που τρεχει το lockdown για να παίρνει τις δάφνες ο Χαρδαλιάς- πρέπει να σας ενημερώσω: 1)λειτουργεί η αλυσίδα Musses Φραντζη 2, Φιλωνος 95, Αγ. Παντων, 2) λειτουργεί η αλυσιδα Συγγρου 40-42, Λαγουμτζη, λειτουργεί 3ης Σεπτεμβριου 59 και Φραντζη 7_delight, Σούτσου_6... τα ρωσικά μασατζιδικα δηλαδή. Τα αλβανικά μασατζιδικα (Καλλιρόης 48, Μπακνανα, Silver Spa) ανοίγουν Δευτέρα!! Ορμάτε στα ρωσικά να αποκτήσουμε ανοσία αγέλης και στα δερματικά νοσήματα εκτός από τον Κορωνοϊο... Σπάμε-πλάκα όλοι στο Υπουργείο με τους φτωχομπινέδες συριζαίους ιδιοκτήτες γυμναστηρίων και οίκων ανοχής που τους κλειδώσαμε ως 29/6 και όταν πάνε να ανοίξουν τους βαράμε 5000 ευρώ στο κεφάλι... χαχαχα, θέλαν να το παίξουν επιχειρηματίες...χαχαχα (μη μου στέλενετε inbox, μου τα κόβει ο σέρβερ του υπουργειου)
Τέτοιο υπουργείο ούτε υπήρξε πότε ούτε υπάρχει. Υπήρξε Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και υπάρχει Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνσης. 
 

petergsp

Τιμημένος
Εγγρ.
24 Οκτ 2012
Μηνύματα
17.549
Κριτικές
195
Like
65.013
Πόντοι
48.437
και ποια ειναι η ουσια? γιατι εγω νομιζω οτι δεν χασαμε τιποτα. το αντιθετο μαλιστα.
 

observer

Ανώτερος
Εγγρ.
17 Αυγ 2007
Μηνύματα
4.334
Κριτικές
18
Like
2.439
Πόντοι
6.215
Αλβανικό  το Siver Spa? Δηλαδή  ή Βικυ είναι .. Αλβανή ?... :rolleyes:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom