zilberto
Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Σεπ 2008
- Μηνύματα
- 177
- Κριτικές
- 2
- Like
- 136
- Πόντοι
- 1
Δυστυχώς....Σπάνια βλέπεις πλέον τέτοιες
Καμια πληροφορία πάντως αππ κανέναν...
Παει... Χαθηκε το κοντοπουτανο με το πονηρό μούτρο... Μαστα
Δυστυχώς....Σπάνια βλέπεις πλέον τέτοιες
Η Κορινα δεν ήταν κοντή , αν λες για αυτή.Δυστυχώς....
Καμια πληροφορία πάντως αππ κανέναν...
Παει... Χαθηκε το κοντοπουτανο με το πονηρό μούτρο... Μαστα
Για τη Μαργαριτα μιλουσα με τον συναδελφο πιο πάνω... Οχι την ΚορίναΗ Κορινα δεν ήταν κοντή , αν λες για αυτή.
Είχε πολύ όμορφο καλοσχηματισμενο αιδοίο. Υπέροχη. Αισθησιακή.
Ο.κΓια τη Μαργαριτα μιλουσα με τον συναδελφο πιο πάνω... Οχι την Κορίνα
ΔυστυχώςΔυστυχώς....
Καμια πληροφορία πάντως αππ κανέναν...
Παει... Χαθηκε το κοντοπουτανο με το πονηρό μούτρο... Μαστα
Οπως τα λες κοντοπουτανο πονηρο μουτρακι σε πηγαινε οπιυ ηθελε με την καλη εννοια,νομιζω εκοψε τελειως ανοιξε κατι δικο της,απιστευτο μωρο εφευγα παντα με χαμογελο γεματος ορεξατος και ετοιμος να ξανα παωΔυστυχώς....
Καμια πληροφορία πάντως αππ κανέναν...
Παει... Χαθηκε το κοντοπουτανο με το πονηρό μούτρο... Μαστα
Εσύ γιατί λες να ρωτάω δηλαδή;Γιατι ρωτάς τύπε ;
μαζεύεις στοιχεία για τη διπλωματική σου ;
Άσε μιλάμε για τρέλα, αντί να βοηθήσει απαντώντας ή να μην σχολιάσει καν, έγραψε την εξυπνάδα του.Εσύ γιατί λες να ρωτάω δηλαδή;
Εσύ γιατί λες να ρωτάω δηλαδή;
όταν πληρώνεις στο μισάωρο όσο πλήρωνες παλιά στην ώρα τότε και αυτό είναι μια αύξηση τιμήςΤα κεντρικά μασάζ της Αθήνας δεν έχουν αυξησει τιμές.
Ποιος σου είπε ότι δεν έχω πάει σε μασάζ μαγαζιά καταρχήν.Τι σε ενδιαφέρουν πόσα μαγαζίά το έχουν πάει στα 80 και τα 100 ευρω... έκανες εσυ βόλτα σε κάποια να δεις τι σου αρέσει ;
Πηγαινε σε κάποιο μαγαζί δές τι σου αρέσει και μετά μπές εδω και ρωτα μας οσοι ξέρουμε. Για την κοπέλα.
Τα κεντρικά μασάζ της Αθήνας δεν έχουν αυξησει τιμές.
Μάρνη 28 - Πατησιων 131 - Λελας Καραγιάννη - Σολωμού 70 - 3ης Σεπτεμβριου 119 και νομίζω και Στουρνάρη 28
Καλλιρόης 38 και 48 τα ίδια με την διαφορά οτι στο πρώτο η μιση ώρα ειναι στα 50 , Σαπφους 101 το ίδιο στα 50
Φραντζη 7 στα 60 το μισάωρο
αλλα ολα αυτα ειναι γενικά..... αμα δεν έχεις κάνει απο μονος σου μια βόλτα.
Ποιος σου είπε ότι δεν έχω πάει σε μασάζ μαγαζιά καταρχήν.
Δεύτερον ρωτάω κάτι συγκεκριμένο γιατί ξέρω ότι πχ τα Λ23 και Σ42 έχουν κάνει αύξηση.
ΌντωςΔεν ειπα με τους πελατες ξινη. Με τις αλλες. Καμια δεν εχει στεριωσει εκει. Δεν ειναι τυχαιο
Δηλαδή το ότι η Βανέσα πήγε διακοπές μέχρι το Σεπτέμβριο παίζει κ να είναι μουφα;Δεν ειπα με τους πελατες ξινη. Με τις αλλες. Καμια δεν εχει στεριωσει εκει. Δεν ειναι τυχαιο
Δηλαδή το ότι η Βανέσα πήγε διακοπές μέχρι το Σεπτέμβριο παίζει κ να είναι μουφα;
Αν είναι μουφα της Αλινας τότε μπαίνουμε σε διαδικασία αναζήτησης της Βανέσας
ο μύστης είπε να δοκιμάσεις. ξέχασε να σου πει λιγάκι να διαβάσεις πίσω κάποιες σελίδες να απαντήσεις στα ερωτήματα σου.Καλησπέρα παίδες !! Νεος στο νήμα μιας και ενασ μύστης μου είπε να δοκιμάσω! Πόσο πάνε οι ταριφες για μασάζ body to body και nuru;
είναι κοντά η εμφάνιση της κοπέλας στις φώτο του καταστήματος????......γιατί είπες καλό όμορφο σώμα.....αλλα στις φώτο φαίνεται οριακά προς το χοντρό.....Η σημερινή μου κριτική για τη Σοφία Πατησιων 131
![]()
Όλες οι κριτικές για την Σοφία - Πατησίων 131
Όλες οι κριτικές για την Σοφία - Πατησίων 131www.bourdela.com
είναι κοντά η εμφάνιση της κοπέλας στις φώτο του καταστήματος????......γιατί είπες καλό όμορφο σώμα.....αλλα στις φώτο φαίνεται οριακά προς το χοντρό.....