Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
να πω εδω οτι μαγειρευω καλα, μιλαω λιγο, κ δεν εχω πονοκεφαλο.....
ετσι με κοψες? χαχαχαχαχα ειμαι κατα αυτων των σχεσεων εβαλα μυαλο.... χαχαχαχαχαΜαρκέλα, γαμπρό ψάχνεις ;
αλλα μαλλον εψαχνες.....ετσι οπως μας τα λες...ετσι με κοψες? χαχαχαχαχα ειμαι κατα αυτων των σχεσεων εβαλα μυαλο.... χαχαχαχαχα
παραλιγο να σε παντρευτω εγω αλλα εβαλα και εγω μυαλο!!!και σε ευχαριστω εσενα για αυτο!!!
μουναρε μου μαρκελλα!! κ εσυ να μην ξεχναμε οτι εισαι ηδη παντρεμενος οποτε ακαιρο....
ουτε εγω για σενα γατονι ;) ;) ;) ;)Αφού όλο σε πληγώνω... εγώ σ΄ελευθερώνω
Αυτό πρέπει να κάνω... αν σ΄αγαπώ
Να σου πω αντίο... για να μη ζείς για δύο
...να μη μοιράζεσαι άλλο ούτε εγώ
❤Δεν είμαι για σένα... Φοβάμαι ν΄αγαπώ μωρό μου
...κι όλο σε χάνω και χάνω και τον εαυτό μου
Δεν κάνω γι΄αγάπη... δεν κάνω για ζωή και σχέση
...φτάνω ως εκεί που η καρδιά μπορεί ν΄αντέξει❤
Μπορεί και να μας σώσει... αν δεν μας σκοτώσει
η δύναμη μιας άλλης αγκαλιάς
Εγώ σ΄ελευθερώνω... αφού όλο σε πληγώνω
...γι΄αγάπη άλλο απόψε μη μιλάς
αλλα εσυ δεν με θελεις ουτε να βλεπεις οπως ειπες και πιο πανω :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(ουτε εγω για σενα γατονι ;) ;) ;) ;)
εσεις οι παντρεμενοι το πες κ πιο πανω γαματε κ φυγατε..... δεν κανει να χαλαμε οικογενειες κ σπιτια.....αλλα εσυ δεν με θελεις ουτε να βλεπεις οπως ειπες και πιο πανω :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
εγωδεν ειμαι παντρεμενος μαρκελλαεσεις οι παντρεμενοι το πες κ πιο πανω γαματε κ φυγατε..... δεν κανει να χαλαμε οικογενειες κ σπιτια.....
μην λες παλι προσωπικα εδω....αστα τωρα αυτα περασμενα αλλα οχι ξεχασμεναμαζι σου πληγωθηκα αλλα και περασα καλα και εμαθα πολλα απο εσενα
το ιδιο θελω να πιστευω αισθανεσαι και εσυ για εμενα
πληγωθηκες περασες καλα και εμαθες πολλα απο εμενα
κατι που αγαπησες δεν σταματας ποτε να το αγαπας κ να θελεις παντα το καλο του ετσι κ αλλιως. να σαι παντα καλα λοιπον κ να πας οσο περισσοτερο ψηλα γινεται με χαρα αγαπη κ ευτυχια αυτο θα ευχομαι παντα κ θα θελω για σενα.-μαζι σου πληγωθηκα αλλα και περασα καλα και εμαθα πολλα απο εσενα
το ιδιο θελω να πιστευω αισθανεσαι και εσυ για εμενα
πληγωθηκες περασες καλα και εμαθες πολλα απο εμενα

χο χο χο χο χογια να το ελαφρυνω λιγο δεσ κ αυτο....
Όταν χωρίζει ένα ζευγάρι και οι δύο φταίνε! Και αυτή και η μάνα της!
χαχαχαχα